.

...

Średnia ocena: 4.4  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • wolfie 27.01.2015
    Wreszcie się doczekałam Twojego opowiadania i przyznaję, że jestem bardzo mile zaskoczona :) Opowiadanie dobrze się czyta, nie zauważyłam żadnych błędów prócz kilku interpunkcyjnych. Czekam na kolejną część. Pozdrawiam :)
  • Akwus 27.01.2015
    Stary, rewelacja :) Jak na Twoje naście lat, to reprezentujesz wyższy poziom niż kilkoro z nas, znacznie bardziej doświadczonych w życiu :D Pochwała za umiejętne konstruowanie dialogów. Fajne wprowadzenie, ale czekam teraz na jakieś zawiązanie akcji - uważaj więc będę pilnie czytał :)

    Jedyna podpowiedź na przyszłość: w dialogach nie zakańczaj wypowiedzi kropką, jeśli ma po niej nastąpić myślnik i opis odnoszący się bezpośrednio do tej wypowiedzi. Kropka ma swoje miejsce dopiero po tym opisie, albo i po kolejnej części dialogu jeśli miałby on być bezpośrednią kontynuacją pierwszej części :)
  • Luka888 27.01.2015
    Długo czekałaś na opowiadane, bardzo długo i w końcu się doczekałaś :). Bardzo się cieszę, że opowiadanie się spodobało. Postaram popracować nad interpunkcją. Postaram jak najszybciej udostępnić kolejny rozdział. Zachęcam do czytania.Ostatnio nic mi się nie chciało, ale zdecydowałem, że napisze jeden rozdział :). Dziękuję za opinie i rady. Pozdrawiam ;).
  • Luka888 27.01.2015
    Aż takiej pochwały się nie spodziewałem :). Jestem miło zaskoczony. W tej historii będzie dużo akcji. Dziękuję Akwus, że będziesz mnie śledzi. Dziękuję za wspaniałą opinie i radę o dialogach :). Dziękuję za pochwały :).
  • KarolaKorman 27.01.2015
    Ładny początek. Początki są trudne, więc teraz może być tylko lepiej. Oceniam najwyższą notą.
  • Luka888 27.01.2015
    Myślałem, że nie spodoba się Wam te opowiadanie. Ono ma wiejskie klimaty i bałem się że to w Waszym stylu. Ale jednak... :). Postaram się jak najszybciej dodać kolejną część :).
  • Luka888 27.01.2015
    Dziękuję Karola :).
  • Jest oki.
  • Luka888 18.02.2015
    Dziękuje.
  • Annie56 18.02.2015
    Bardzo fajne, czekam na następny :)
  • Luka888 19.02.2015
    Dziękuje :) ale nie wiem czy będzie. Chyba napiszę nowe opowiadane, bo mi te nie idzie :(.
  • Neli 02.10.2015
    Świetny wstęp opowiadania. Zaciekawiło mnie. Rozdział bardzo wesoły, podoba mi się klimat. Daję 5, postaram się przeczytać reszte rozdziałów i zostawić komentarze. W wolnym czasie zapraszam do przeczytania mojego opowiadania. Pozdrawiam.
  • Luka888 02.10.2015
    Dziękuję Neli :) lecz nie będę pisał tego opowiadania. W ogóle nic mi nie wyszło. I jak chcesz czytać moje opowiadanie to przeczytaj Wszystko Się Może Zdarzyć. Zachęcam jest tam już 5 rozdział. A co do twojego opowiadania to oczywiście, że przeczytam. Dziękuję za dobrą opinie i komentarz :D

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania