Szybka adnotacja, hejtujcie jeśli wola

Kilkoro z was(bo nie bede przesadzal, ze mam wielkie grono czytelnicze) zapewne zna moje serie. Ostatnio pojawiło się nawet kilka nowych, Otchłań, Pośród śpiewu tłumu i okazjonalne teksty, gdy mi smutno i coś mnie najdzie na życiowe żale. Kilkoro z was kojarzy też zapewne stare serie, jak Popioły i Jeźdźców, a także Drabble. Być może ktoś z was widział zalążek Znalezionej(Dwa Światy) na innym profilu. Czym jednak jest to ogłoszenie? Otóż, jest to informacja dla was.

 

Otóż, obecnie jestem na studiach więc mam mało czasu na pisanie. Dodatkowo pojawiła się okazja to faktycznego wydania. Z tego powodu rezygnuję z publikacji nowych opowiadań na opowi(by zachować je na ewentualne książki), a a jednocześnie postaram się wrócić do magicznego świata Popiołów oraz Jeźdźców. Chcę tylko wiedzieć jedno, czy mi w tym pomożecie. Widzicie, obecnie jest nas już bardzo dużo, a ja cóż, talentem nie grzeszę. Więc chciałbym wiedzieć czy są tu jeszcze fani moich starych "dzieł".

 

Tak zdaje sobie sprawę, że zasywiam główną, ale na forum panuje niesamowity pierdzielnik, a ja wolę by ogłoszenie nie zginęło gdzieś w tłoku "beki" i spamu.

 

Peace,

J

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • Autor Anonimowy 26.10.2015
    Jejku, strasznie się cieszę, że pojawiła się "okazja do faktycznego wydania", to chyba najlepsza wiadomość, jaką można usłyszeć, nie? Także mam nadzieję, że okazja się ziści i proszę (jeśli można oczywiście) o jakąkolwiek informację, gdy coś można będzie już nabyć i przeczytać.
    Co do innych tekstów, które wrzucasz, bez urazy, ale fanką jestem Borgesa lub Orwella; niemniej jednak czasem wchodzę, by zobaczyć czy pojawiła się nowa część Jeźdźców, także tyle ode mnie.
  • MrJ 26.10.2015
    Oczywiście mówiąc fanów przesadziłem, ale chyba każdy wie o co chodzi

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania