Szybkie Bogactwo

Pewnego słonecznego dnia Anna wybrała się po zdrapkę. Nie była bogata lecz codziennie pozwalała kupić sobie zdrapkę za 1 zł lub 2 zł. I właśnie tego pięknego dnia poszła po zdrapkę na osiedle Kościuszkowskie , gdzie był malutki kiosk. Poprosiła panią o zdrapkę za 20 zł bo dziś była w dobrym humorze i kupiła drogą. Zdrapała na miejscu bo gdyby wygrała od razu by ją wymieniła bo po co chodzić 2 razy. W tej zdrapce trzeba było zdrapać warstwę i znaleźć siódemki , gdy znalazło się 7 zdrapywało się obok i była kwota którą się wygrało. Powróćmy do przygody Ani. Najpierw znalazła jedną siódemkę a później drugą. Dalej już nie było siódemek. W głównej nagrodzie można było wygrać 6 milionów złotych oczywiście Ania uświadomiła sobie że nie wygra , lecz zdrapała obok jednej siódemki i pisało 3 miliony nie mogła w to uwierzyć chciała już krzyczeć ale się powstrzymała bo była w miejscu publicznym. Pod drugą warstwą ścieralną znalazła kolejne 3 miliony. Razem wygrała 6 milionów. Pani w to nie uwierzyła sprawdziła dokładnie i naprawdę wygrała 6 milionów. Pani jej wypłaciła a ona planowała co kupi. To o czym marzyła to iPhone 6 s , najlepszy i najnowszy laptop i willa. Po tej wygranej kupiła sobie tego iPhone najnowszego laptopa i wille. Żyła bardzo szczęśliwie ale kolejne szczęście to mężczyzna jej życia. Znalazła swojego ukochanego miał na imię Mateusz i miał 20 lat tak jak ona. Po 2 latach poślubili się i zamieszkali w Hiszpanii dokładniej w tej miejscowości co Anka chciała czyli tej z pamiętników z wakacji. Mieli czwórkę dzieci, dwie dziewczynki i dwójkę chłopców. Imiona dziewczynek to : Zuzanna i Kinga, a chłopców Max i Kacper. Dzieci były szczęśliwe i ich rodzice też. Koniec. ANNA MIAŁA SZCZĘŚCIE JAK NIE WIEM CO.I ZOSTAŁY IM JESZCZE PIENIĄDZE :)

Średnia ocena: 2.5  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Neurotyk 04.05.2016
    Lotto story:) Niezły pastisz opowiadania:) 3
  • Kingiczix 04.05.2016
    dzieki
  • littlelies 04.05.2016
    Uśmiałam się jak cholera xddd

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania