Pokaż listęUkryj listę

Szymczyk! Jesteś zwykłym pasożytem!

Szymczyk był zwykłym chłopcem, który mieszkał w małym miasteczku. Miał rodzinę, przyjaciół i marzenia. Lubił grać w piłkę, czytać komiksy i oglądać filmy. Jednak pewnego dnia wszystko się zmieniło.

 

Szymczyk zachorował na dziwną chorobę, która sprawiła, że jego ciało zaczęło się zmieniać. Jego skóra stała się szara i łuszcząca się, jego włosy wypadały, a jego oczy świeciły na czerwono. Szymczyk czuł się coraz słabszy i głodniejszy. Nie mógł jeść normalnego jedzenia, tylko potrzebował krwi.

 

Szymczyk dowiedział się, że jest ofiarą eksperymentu naukowego, który miał na celu stworzenie superżołnierza. Naukowcy wszczepili mu pasożyta, który miał zwiększyć jego siłę i wytrzymałość, ale nie przewidzieli skutków ubocznych. Pasożyt przejął kontrolę nad ciałem i umysłem Szymczyka, zmieniając go w potwora.

 

Szymczyk uciekł z laboratorium, w którym był przetrzymywany i ukrywał się przed ludźmi. Nie chciał nikomu zrobić krzywdy, ale pasożyt zmuszał go do polowania na ofiary. Szymczyk nienawidził siebie i tego, co się z nim stało. Czuł się samotny i beznadziejny.

 

Jednak pewnego dnia spotkał dziewczynę o imieniu Ania. Ania była świadkiem ataku Szymczyka na jednego z jej kolegów i postanowiła go śledzić. Zamiast bać się lub nienawidzić Szymczyka, Ania zaczęła się nim interesować. Zauważyła, że pod swoim potwornym wyglądem kryje się nieszczęśliwy chłopiec, który potrzebuje pomocy.

 

Ania zbliżyła się do Szymczyka i zaczęła z nim rozmawiać. Szymczyk był zdziwiony i podejrzliwy, ale nie mógł oprzeć się jej urokowi i życzliwości. Ania pokazała mu, że nie jest sam i że jest dla niego nadzieja. Powiedziała mu, że zna lekarza, który może usunąć pasożyta i przywrócić mu normalne życie.

 

Szymczyk poczuł coś, czego dawno nie czuł - nadzieję. Zgodził się pójść z Anią do lekarza i poddać się zabiegowi. Nie wiedział jednak, że Ania nie była tym, kim się wydawała. Była agentką tajnej organizacji, która chciała przejąć pasożyta i wykorzystać go do własnych celów. Ania zwabiła Szymczyka w pułapkę i oddała go swoim przełożonym.

 

Szymczyk został ponownie zamknięty w laboratorium i poddany torturom. Pasożyt został usunięty z jego ciała i przeniesiony do innego gospodarza. Szymczyk stracił swoją siłę i potworność, ale też swoją nadzieję i miłość. Został sam ze swoim bólem i żalem.

 

Szymczyk był zwykłym chłopcem, który stał się ofiarą okrutnego świata. Nie miał nikogo, kto by go zrozumiał, zaakceptował lub pokochał. Był tylko zwykłym pasożytem.

Następne częściSzymczyk Klaun Z Mokotowa

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Nadgob rok temu
    Jakieś to takie banalne, wręcz prostackie.
  • MartynaM rok temu
    Stwierdził ktoś z zerowym kontem... ludzie to są czasami beznadziejni.
  • Domi51 rok temu
    Ciekawe opowiadanie, ale szkoda że takie krótkie, mimo to mi się podoba. 5 :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania