T - Ten, Ta, To

Trzydziestotrzyletni Tadeusz, teraźniejszy towarzysz Tiny, tata trzpiotki Tereski, także tata trzyletniego Tomaszka. To technik turystyczny, terenoznawca, tworzący tygodniowe turnusy, także transporty, tranzytowe trasy turystyczne: Tajlandia, Tanzania, Tunezja, Turcja. Trendy tradycyjnie: teksasy, t-shirt, trampki. Typowy testosteron, tężyzna, tricepsy, tors, tyłeczek.

Trzydziestoletnia Tina to tleniona Turczynka temperamencik, tanie trykoty, tombak, tipsy, tatuaże tułowia, tapeta twarzy. Trenerka tańców towarzyskich: tango, twist, two-step, twerking. Traktuje twardo tancerzy, trenuje technikę, tempo, takty tańców. Trafnie typuje turniejowe talenty.

Trzynastoletnia Tereska totalna tępota trygonometryczna, tatuś trzykrotnie tłumaczy trudności teorii tangensów, trójkątów, trapezów, trójścianów. Typowo, tradycyjnie trója.

Ta to też Tereska tenisowy talent tegorocznego trzytygodniowego turnusu tenisowego. Tydzień temu telewizja transmitowała toruński turniej tenisa, Teresa triumfowała. To trzecie trofeum.

Tomaszek to treser trzymiesięcznego terierka „Tofika”. Trzy tygodnie tłumaczył technikę tropienia, taktykę turlania tulejki. Toporny Tofik tylko tratuje trawnik, tradycyjnie targa tapicerkę tapczanu, tarmosi trampki, tenisówki.

 

Tamta tragedia, tętniak Tamary, tiki Tomaszka, trwoga Tereski, trunki, tabletki Tadeusza, teraz to tylko temat tabu. Troska Tiny, trzymiesięczna trafna terapia, tematycznie tłumaczenie terapeuty tłumiły trudy trzyosobowej traumy. Tamten tragizm topnieje, towarzyszy tylko tęsknota. Teraz Tadeusz to trzeźwy, troskliwy tatuś, taktownie tłumaczy teoretyczne trudności. Toleruje towarzystwo teściów. Toleruje tandetne trendy Tereski, także telefony, tablety, telewizję. Temperuje tchórzostwo, terroryzm, tajemnice. Teściowie trawią towarzyszkę Tadeusza, to Tina tygodniami tłumiła trwogi Tereski, tuliła Tomaszka, terierka też targowała. Temperowała tyranię Tedeusza, tępiła tankowanie trunków, także trucie tabletkami.

Tymczasem tip-top, tak trwać, tak trzymać.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

  • trzynastka 15.07.2020
    Doceniam pracę, '' T " to trudna literka występuje raczej w środku wyrazu.ok 5 .

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania