Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

,,Ta druga ja"część 1

W czystej postaci zło

Opętało mnie.

Atrakcyjną przybierając formę.Otumamiona wybiegłam z domu prosto przed siebie.Wsiadłam zapłakana do taksówki i kazałam zawieść się do Katowic.

Tam zazwyczaj się uspokajam.Zazwyczaj, gdyż bywa, że i tam mi odbija.

Wjechał alkohol, dużo alkoholu, był i seks.Dziki, nie miał nic wspólnego z miłością.Mam słabość do długowłosych.Taka już jest ta druga ja. Ona jest okropna.Mocno się maluję, ubiera jak tania dziwka i tak też się zachowuje.Zabawne, że gdy ona śpi,ta pierwsza ja jest taka spokojna, sympatyczna .Pomaga ludziom, pomaga zwierzętą, chce być psychologiem w przyszłości.Mój tata już rozkłada ręce.Do ilu jeszcze psychiatrów, psychologów musi mnie zaprowadzić,by coś się zmieniło?Nie wiem.Ta pierwsza ja, nie chcę go ranić,ta druga pierdoli to jak on się czuję.W ogóle wszystko pierdoli.Liczy się tylko alkohol, dobry seks.No i w nos też chętnie coś zapoda.Czemu mój brat jest tak bardzo inny ode mnie?Właśnie robi kolejny już doktorat podczas gdy ja zawaliłam studia?Tak błąkam się nie wiedząc co ze sobą począć.Oczywiście, kiedy ta druga ja śpi.Bo gdy znowu przejmuję kontrolę moim głównym zajęciem jest dobra zabawa.Właśnie leżę wykończona po kolejnym epizodzie mani.Poszłam do knajpy, poznałam 3 mężczyzn.Pojechaliśmy do jednego z nich.Tam była kokaina, dużo kokainy.Poźniej doszło do seksu grupowego, potem zrobiłam to z każdym z nich indywidualnie.Teraz leżę czując się brudna,tak cholernie brudna.Nie mam siły pójść pod prysznic a tak bardzo chcę to z siebie zmyć.Zadzwoniłam do A.Wszystko jej opowiedziałam.Była w ciągu dziesięciu minut.Siłą zaprowadziła mnie pod prysznic.Myła mnie a ja płakałam.Czułam się nikim.Ta druga ja znowu wygrała.Później A posadziła mnie na krześle i zrobiła mi mocniej kawy.Nic nie komentowała.Ona lubiła tylko tę pierwszą mnie.Ja też nie lubiłam nigdy tej drugiej .Zwykła szmata i tyle.Brzydzę się nią.Tą drugą.Za każdym razem kasuję zdjęcia które sobie robi moim telefonem.Jaką ona ma zblazowaną i bezczelną twarz.Ale w tej twarzy jest też coś przyciągającego.Jest wyzywająca a to mężczyzn bardzo przyciąga.A powiedziała, że ma plan ,by na zawsze pozbyć się tej drugiej.

Średnia ocena: 3.3  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • Lotos 5 miesięcy temu
    Hm... tematyka interesująca, tylko zapisy nie bardzo, ale ogólnie ok. Podejrzewam, że zawiera dużo prawdy z czyjegoś życia.
  • Poraniona Anielica92 5 miesięcy temu
    Dziękuję za opinię, pozdrawiam serdecznie.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania