Ta dziewczyna

Byla to skromna dziewczyna.Mloda,przez wiekszosc lubiana.Starala sie nie stwazac problemow,zyc w zgodzie ze swiatem.Miala plany,marzenia,w glowie rozne wizje.Chciala sie rozwijac,realizowac swoje cele.Mozliwosc wiele...Mimo iz pojawialy sie w jej zyciu trudnosci,starala sie stawiac im czola.W miare mozliwosci radzic sobie z problemami.

Miala rodzine ktora ja kocha.Rodzicow,ktorzy ja wychowali.Ktorzy starali sie ze swzystkich sil zeby miala to wszystko czego potrzebuje.Rodzenstwo.Roznie miedzy nimi bywalo,byly gorsze i lepsze chwile,ale mimo wszystko byli za soba.Kochali sie,zadne z nich nigdy nie pozwoliloby aby drugiemu stala sie krzywda.

Miala rowniez przyjaciol,znajomych tych blizszych i dalszych.Zawsze usmiechnieta,otwarta,radosna.Miala dobre serce.Chetnie niosla pomoc innym nie oczekujac niczego w zamian.Byla bezinteresowna.Bardziej niz o swoim szczesciu myslala o szczesciu innychZbyt ufna wobec ludzi.Byli tacy ktorzy jej dobroc wykorzystywali.Ale mimo tego nie potrafila przejsc obojetnie obok ludzkiej krzywdy.

Przywykla do tego ze to od niej wymagano,ze to ona niosla pomoc innym.Nie oczekiwala wdziecznosci.wierzyla ze dobro ktore daje innym kiedys do niej wroci.

Z wiekiem zaczela byc ostrozniejsza w stosunku do ludzi,postrzegac swiat inaczej.Zobaczyla ze zycie to nie tylko sielanka i rozowe barwy,a ludzie niekiedy wykorzystuja jej dobre serce.Wtedy zrozumiala ze nie wszystkim nalezy ufac bezgranicznie.I przede wszystkim nalezy myslec o swoim szczesciu, nie raniac w ten sposob innych.

Wiele od zycia nie chciala.Do szczescia duzo nie potrzebowala.Wystarczyla mala rzecz by wywolac usmiech na jej twary.Byla mloda,miala cale zycie przed soba,chciala spelniac swoe marzenia. Miala wokol siebie ludzi dla ktorych byla wazna,kochana.Przyjaciol na ktorych mogla liczyc,rodzine ktora ja kochala...Nie byla sama,ale gdzies w glebi czula pustke.Pustke,ktora mogla wypelnic poznajac milosc swojego zycia.

Wierzyla w prawdziwa milosc,w szczere i glebokie uczucie.Wierzyla,ze pojawi sie w jej zyciu ktos,kto sprawi ze juz zawsze bedzie szczesliwa.Ktos dzieki komu przezyje prawdziwa milosc...

Średnia ocena: 2.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (80)

  • Canulas 01.07.2019
    Brak polskich znaków, odstepów. Dramat. Jakość a-publikacyjna
  • Ritha 01.07.2019
    Kpina.
  • Ritha 01.07.2019
    (zapis jest kpina, z treścią się nie zapoznałam, bo się nie da czytać)
  • puszczyk 01.07.2019
    Ritha
    A gdzież mi tam do kpin?
    Nawet czytać
    nie umiem.Ale myśleć już tak?
  • Ritha 01.07.2019
    Ojojciu zapomniało się przelogować? :)))
  • Canulas 01.07.2019
    Hahhaahahaha
  • Ritha 01.07.2019
    :DDD
  • Canulas 01.07.2019
    A taki był ładny, ameeerykańskii, szkooodaaa
  • Ritha 01.07.2019
    Kto tworzy grafomanię na portalu? Co za żaaaałosne pajace.
  • Gregory 01.07.2019
    Ritha hahahhaha ale jaja puchacz dał się złapać
  • Gregory 01.07.2019
    Ritha ty jeszcze działasz, a myślałem że już dostałaś kraty hahahhaha cudownie że żyjesz
  • Ritha 01.07.2019
    Gregory :))
    Może betti te mierne wiersze pisze i potem sama się hejtuje?
    Może oni mają schizoferenię?
  • Ritha 01.07.2019
    Czekam na gołębia pocztowego, póki co - zero wieści.
  • Gregory 01.07.2019
    Ritha o to to dobrze prawisz
  • Gregory 01.07.2019
    Ritha gołębie się pochowały z nadmiaru upału, może kurierem dostaniesz wiadomość
  • Ritha 01.07.2019
    Wykorzystam czas oczekiwania na napisanie własnego listu :)
  • Gregory 01.07.2019
    Ritha owocnego pisania
  • akwamen 01.07.2019
    Gregory jesteś klonem tomcia palucha, prawda? ;)
  • Tomek Bordo 01.07.2019
    akwamen nie, twoim
  • akwamen 01.07.2019
    Tomek Bordo może być jak se chcesz mnie tam wszystko jedno hi, hi, hi
  • Gregory 01.07.2019
    akwamen jestem nr 2 TB
  • akwamen 01.07.2019
    a to wpadka hi, hi
    no, kufa, ale tak się samemu pogrążać, uszczypnijta mnie bo nie wierzę ha, ha, ha
  • betti 01.07.2019
    Mirek, jeżeli to faktycznie Twoje, to musiałeś nieźle się namęczyć. Stworzyć taką grafomanię i to Ty - mistrz pióra - że Ci się chciało... podziw. Ja kiedyś też pisałam coś z innego konta, ale tam miodzio i zachwyt.
  • akwamen 01.07.2019
    betti nie rusz niech ludzie nie widzą, wstydu mu oszczęź, nie dobijaj! plissss!!!!
  • betti 01.07.2019
    nie ma sprawy... riggs.
  • Pontàrú 01.07.2019
    To brzmi trochę jak tekst który napisałby samobójca aby po raz ostatni zwrócić na siebie uwagę i wywołać wypółczucie i zainteresowanie innych. Główna bohaterka to jak mniemam nastolatka bo wydaje mi się, że w takim okresie przeżywa się najbardziej brak drugiej połówki i pomimo posiadania sporego grona prawdziwych przyjaciół czuje się samotnie. Jak to się mówi, gorsze od bycia samotnym jest znajdowanie się w gronie ludzi w śród których jest się samotnym. Może ten tekst prosi o atencję ze strony zdesperowanej nastolatki. Wyślij się to ci przejdzie. Serio. Wiesz co to jest depresja senna?
    No chyba że jestem w ogromnym błędzie a ten tekst miał być ciekawy i coś oznaczający bo jeśli tak, to kompletnie nie wyszło a ja chcę moje minuty życia z powrotem…
  • Ritha 01.07.2019
    Byla to skromna dziewczyna.Mloda,przez wiekszosc lubiana.Starala sie nie stwazac problemow,zyc w zgodzie ze swiatem.Miala plany,marzenia,w glowie rozne wizje.Chciala sie rozwijac,realizowac swoje cele.Mozliwosc wiele...Mimo iz pojawialy sie w jej zyciu trudnosci,starala sie stawiac im czola.W miare mozliwosci radzic sobie z problemami.

    Miala rodzine ktora ja kocha.Rodzicow,ktorzy ja wychowali.Ktorzy starali sie ze swzystkich sil zeby miala to wszystko czego potrzebuje.Rodzenstwo.Roznie miedzy nimi bywalo,byly gorsze i lepsze chwile,ale mimo wszystko byli za soba.Kochali sie,zadne z nich nigdy nie pozwoliloby aby drugiemu stala sie krzywda.

    Miala rowniez przyjaciol,znajomych tych blizszych i dalszych.Zawsze usmiechnieta,otwarta,radosna.Miala dobre serce.Chetnie niosla pomoc innym nie oczekujac niczego w zamian.Byla bezinteresowna.Bardziej niz o swoim szczesciu myslala o szczesciu innychZbyt ufna wobec ludzi.Byli tacy ktorzy jej dobroc wykorzystywali.Ale mimo tego nie potrafila przejsc obojetnie obok ludzkiej krzywdy.

    Przywykla do tego ze to od niej wymagano,ze to ona niosla pomoc innym.Nie oczekiwala wdziecznosci.wierzyla ze dobro ktore daje innym kiedys do niej wroci.

    Z wiekiem zaczela byc ostrozniejsza w stosunku do ludzi,postrzegac swiat inaczej.Zobaczyla ze zycie to nie tylko sielanka i rozowe barwy,a ludzie niekiedy wykorzystuja jej dobre serce.Wtedy zrozumiala ze nie wszystkim nalezy ufac bezgranicznie.I przede wszystkim nalezy myslec o swoim szczesciu, nie raniac w ten sposob innych.

    Wiele od zycia nie chciala.Do szczescia duzo nie potrzebowala.Wystarczyla mala rzecz by wywolac usmiech na jej twary.Byla mloda,miala cale zycie przed soba,chciala spelniac swoe marzenia. Miala wokol siebie ludzi dla ktorych byla wazna,kochana.Przyjaciol na ktorych mogla liczyc,rodzine ktora ja kochala...Nie byla sama,ale gdzies w glebi czula pustke.Pustke,ktora mogla wypelnic poznajac milosc swojego zycia.

    Wierzyla w prawdziwa milosc,w szczere i glebokie uczucie.Wierzyla,ze pojawi sie w jej zyciu ktos,kto sprawi ze juz zawsze bedzie szczesliwa.Ktos dzieki komu przezyje prawdziwa milosc...
  • Ritha 01.07.2019
    To na wypadek jakbyś wstawił kropkę jednak, puchaczu :)
  • Ciekawy1 01.07.2019
    Ritha To co najbardziej mnie tu złości
    To brak kobiecej solidarności.
    Jeśli jakiś bydlak jedną atakuje
    Inna zamiast pomóc, draniowi wtóruje.
  • Gregory 01.07.2019
    Ciekawy1 za bydlaka możesz dostać bana… chcesz?
  • Canulas 01.07.2019
    Ciekawy1, to chyba tak nie działa. Ty naprawdę wkroczyłeś w 21 wiek przy pomocy tekeportu. Masz niezwykle ograniczony ogląd na sprawę. Uważam, że to nie jest przypadkowe.
  • akwamen 01.07.2019
    Ciekawy1
    Bogumił 28 min. temu
    "Dziwię się że brak na opowi solidarności kobiecej. Powinnaś wspomagać koleżankę. "
    No i wiemy czyj to klon hi, hi, hi
  • Tomek Bordo 01.07.2019
    akwamen a gregory czyim jest klonem?
  • akwamen 01.07.2019
    Canulas czytelnik i boguś to jeden i ten sam grafoman hi, hi, hi troll jak si,ę paczy! ha, ha
  • Gregory 01.07.2019
    akwamen oni wszyscy po jednych pieniądzach hahahhaah
  • akwamen 01.07.2019
    Tomek Bordo twoim hi, hi
  • Canulas 01.07.2019
    akwamen, też tak myślałem, że Nuncjusz mnie wyprowadził z błędu. To chyba przypadkowy ludek że zła orientacją w terenie
  • Gregory 01.07.2019
    Tomek Bordo twoim dziecinko
  • akwamen 01.07.2019
    Canu, tjaaa, z ta orientacją to mają problem, rzeczywiście.... hi, hi w terenie oczywiście ha, ha
  • Ritha 01.07.2019
    Ciekawy1, nie dzielę ludzi ze względu na płeć, tylko na tych co rację mają i tych, co jej nie mają, na tych którzy prowokują i na tych, którzy reagują jedynie w odezwie. Nie zauważyłam by ci dwaj Panowie łazili za innymi uzytkownikami i w jakiś sposób ich obrażali. Betti natomiast nieustannie jedzie po ludziach wokół - debile, komuchy, bezmózgi, i taaak dalej. ma za swoje. Patrzę z satysfakcją. KARMA WRACA
  • Ciekawy1 01.07.2019
    Gregory Wziąłeś to do siebie ptaszku, czyli celny cios w nos.
  • Tomek Bordo 01.07.2019
    Ritha debile? komuchy? bezmózgi? i tak dalej? przecież to właśnie wypisują akwamen i gregory!
  • Gregory 01.07.2019
    Ciekawy1 a dziękuję za cios w nos będę się zgłaszał do wyczyszczenia nosa hej
  • Gregory 01.07.2019
    Tomek Bordo ta weź pokaż gdzie ja tak napisałem bo inaczej oskarżę cię o pomówienie, a to jest karalne
  • Gregory 01.07.2019
    Tomek Bordo czekam kwadrans zapamietaj
  • Tomek Bordo 01.07.2019
    Gregory hahaha bardzo śmieszne. Zresztą nie chce mi się teraz przeglądać wszystkich twoich komentarzy, dobrze wiesz jaki syf robisz.
  • Tomek Bordo 01.07.2019
    Tomek Bordo *stalinowski wierszokleta*
  • Gregory 01.07.2019
    Tomek Bordo o to skopiuję... nie chce ci się czy nie masz nic do skopiowania
  • Tomek Bordo 01.07.2019
    zresztą ty i akwamen to i tak jedna osoba
  • Tomek Bordo 01.07.2019
    w dodatku chyba zapaliła się u was ta kuchenka o której pisałeś
  • Canulas 01.07.2019
    Na Tomaszka to są nie takie glejty.
  • Gregory 01.07.2019
    zgadłeś, powinieneś iść do teleturnieju, wygrasz kuchenkę indukcyjną może
  • Tomek Bordo 01.07.2019
    Canulas a jaka?
  • Tomek Bordo 01.07.2019
    Tomek Bordo *jakie
  • akwamen 01.07.2019
    Ritha i jeszcze lewaki hi, hi
  • Ritha 01.07.2019
    Taaa, i lewaki
  • JamCi 01.07.2019
    Canulas no nie jest.
  • Canulas 01.07.2019
    JamCi, no nie jest co? Jakoś nie mogę skalibrować do czego nawiązujesz. Rozkoduj mnie tu łaskawie
  • JamCi 01.07.2019
    Canulas nie jest przypadkowe. Głupio udostępnia i wtedy staje się niezrozumiałe.
  • Canulas 01.07.2019
    JamCi, eh, sorry, ale chwilowo # ciao. Jqak mnie się włączy kojarzenie, to się przypomnę... lub nie.
  • JamCi 01.07.2019
    Canulas 4 godziny temu napisałeś do Ciekawy1 (sory jeśli przeznaczyłam), że "to nie jest przypadkowe'. Bo nie jest. O to mi chodziło. Czego, jak czego, ale paranoi raczej nie mam.
  • JamCi 01.07.2019
    JamCi przeinaczylam korekta
  • Canulas 01.07.2019
    JamCi, ech: "4 godziny temu napisałeś" - no właśnie. 4. Przyswajasz aluzję ;)
  • JamCi 01.07.2019
    Czasem poza tym, że się coś ( niewątpliwie) umie, dobrze jeszcze czasem być Człowiekiem.
  • puszczyk 01.07.2019
    Lewaki to nie ludzie?
    Jakieś zwierzęta?
  • Ritha 01.07.2019
    To juz nie Jagodka teraz? Sloneczko dogrzewa, ciezko hasla popamietac?
  • puszczyk 01.07.2019
    Ciężko,Jagódka.
    Jaki bym nie był.
  • Ritha 01.07.2019
    Jaki jestes kazdy widzi :)
  • puszczyk 01.07.2019
    Wiem.
    Ale przynajmniej widać.
  • Ritha 01.07.2019
    Widać, slychac i czuc.
  • Bogumił 01.07.2019
    a cóż takiego narobił? Że co, opublikował pod inną ksywą, cholera tacy wy literaci, poeci od siedmiu boleści, niby awangarda, elita, a nie wiedzą, ze najlepsi tworzyli pod różnymi pseudonimami i zmieniali je jak rękawiczki. Czy jakiś zakaz obowiązuje. Jak dla mnie można mieć sto kont, byle coś wartościowego na nich pisać. Bo tu niektórzy mają po dziesięć, i na żadnym ani me, ani be.
    Bardzo udany eksperyment literacki puszczyku, próba prymitywnej sztuki ludowej praktykowanej w słusznie zlikwidowanych, byłych już na szczęście gimnazjach. Musiałeś się nacierpieć, żeby to napisać. Bo to trudne, jak się tworzy mistrzowską prozę, udawać kogoś innego. Ale ja znam wielu, którzy udawali dla wyższych celów. I byli sławni.
  • Canulas 01.07.2019
    "Bo tu niektórzy mają po dziesięć, i na żadnym ani me, ani be." - mówisz :)
    Ja mam jedno, ale Ci co mają więcej, to tak trochę grzesznicy chyba, nie. Co myślisz Bogumile?
  • Gregory 01.07.2019
    Wody, wody mu dajcie bo chyba zemdlał
  • Gregory 01.07.2019
    A to,że twoja promotorka brzydziła się takimi ludźmi co chowają twarz za drugim obliczem i proszę jaki zwrot nastąpił. Moja prawda jest najmojsza
  • Bogumił 01.07.2019
    Canulas To chyba normalne, że artyści, szczególnie młodzi, nie mający znanego nazwiska tworzą pod pseudonimami, tak było tysiąc lat temu, tak było sto lat temu, tak jest teraz. Czasem inny pseudonim artystyczny określa czyjąś osobowość, i daje nowe pole do eksperymentów artystycznych. Ja nie mam nic przeciw temu.
  • Bogumił 01.07.2019
    Gregory A wiesz Gregory, że Arystoteles odszedł całkiem w poglądach od swojego nauczyciela, bodajże był uczniem Platona? I nikt mu tego nie wyrzuca. Nie wiem, kogo masz na myśli, pisząc o promotorce, ale jeśli betti, to muszę ci uświadomić, i nie jest to bynajmniej pochwała na wyrost, pisze bardzo ładne wiersze, i jakby chciała mogłaby mnie trochę poduczyć. Bo ja się zatrzymałem na etapie grafomanii II stopnia i dalej ani rusz.
  • Canulas 01.07.2019
    Bogumił, tak nie neguję tego, jeśli idzie za tym sprawdzenie się na nowym półmetku artystycznym. Tylko widzisz. To wygląda tak, że nie lubię Kastor, a Ciebie, no... wiesz, przyjmijmy, że chciałbym pocisnąć z Kastorem, ale tak, żeby Tobie nie było uber-przykro. Z Tobą się mogę poprzepychać na wierszyki czy cus. Dlatego próbuję ogarnąć czy Tyś i on to aby nie jeden byt. I nie kłam.
  • Canulas 01.07.2019
    Poletku - autokorekta
  • Bogumił 01.07.2019
    Canu wiesz ile pseudonimów miał Sienkiewicz, oprócz nazwiska używał jeszcze: „Litwos”, „Musagetes”, „Juliusz Polkowski”, „K. Dobrzyński”. I myslisz, że ona tak na prawo i lewo chwalił się, to ja, to ja, to ja. My dzisiaj o tym wiemy, ale mu współcześni nie mieli pojęcia. Bo po co. Nie wymagaj ode mnie striptizu porno. Plis.
  • Canulas 01.07.2019
    Nie wymagam. Zresztą już mi odpowiedziałeś :)
    Podziękował.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania