Tajemnica

"Podługim pobycie zagranicż wraca Angelika Hiuston ,do rodzinego domu w którym mieszka z rodzicami Patrycją i Mariuszem, dwiema młodszymi siostrami Wiktorią i Katarzyną.Są oniej młodsze uczą się gimnazjum nr 20 w Warszawie.W tej szkole uczy przystojny nauczyciel matematyki Patryk Zalemski którym Angelika,2 lata wcześniej miała romans , zaszła w ciąże ale nic mu o tym nie powiedziała,bo on ją bardzo z ranił nie powiadział jej że ma żonę,ona wtedy wyjechała bez słowa. Postanawia zrobić nie spodziankę rodzicą,przyjeżdza z dziecmi.Są to bliżniaki Laurą i Klara.Oni są wszoku nie powiedziała im o tej ciąży pytają kto jest ojcem jej dzieci. ona im opowiada że to było wcześniej dlatego wyjechała.Dziś rano postawia zawieść siostry do szkoły,po drodze jedzie na zakupy ze swoimi córkami kupuje dla nich ubrania ,podrodze wychodząc ze sklepu w przejściu mija Patryka ona go drazu rozpoznaje a on nie idzie do kawiarni z córkami czeka na swoją przyjaciółki Kingę ,Ingę.W chodzi Patryk ze swoją żoną idzie coś zamówić siadają obok stolika dziewczyn,Angelika wchodzi na chwile prze kawiarnie że by porozmawiać przez telefon ze swoim mężem od którego uciekła z granicy bo on nad nią się z nęncał się nad nią ją bił.Patryk zobaczy te dziewczyny bo je uczy za pytał co one urobią mówią że czekają na koleżankę.Ona wchodzi On ją rozpoznaje,widzi jak te dziewczynki do niej biegną mówią mamo.Ona jest zderwowana gdy go zobaczyła.Szybko wybiega z kawiarni i wsiada do czerwonego samochodu i odjeżdza z tam tant.On postanawia jej odszukać.Następnego dnia rano dziewczyna zawozi swoje siostry do szkoły,wysiada z nimi idzie do dyrektora placówki,bo szuka pracy jako nauczycielka języka polskie.Przynosi mu swoje sivi.Gdy wychodzi z gabinetu dyrektora w pada na niego on pyta się jej co tu robi mówi że szuka pracy jako nauczycielka,on mówi że tu pracuje,ona jest załamana.Mówi mu że się śpieszy do swoich córek,pyta się jej czy ma męża odpowiada że tak ale jest w trakcie rozwodu.On mówi że też ma żonę się bardzo kochają i chcą mieć dzieci.Ona go nadal kocha ale on o tym nie wie.Spytał jej czy nie pójdą razem na kawę ona się z godziła.U mówili się pod hotelem żyrafy godz 17.Tam się spotykają poszli na drinka jest tak pijana że wyznaje mu że to są jego córki i mówi że go nadal kocha i nigdy nie przestała i go kochać zaczynają się namiętnie całować wróciły dawne wspomnienia. Wynajmuja pokój na całą noc którą spędzają razem.Następnego rana budzą się z wielkim kacem nic nie pamiętają,oprócz co ona mu powiedziała że to są jego dzieci.Ona mówi prawdę że to są jego córki do wiedziała się wtedy jak już zerwaliśmy.On powiedział jej że będzie walczyć o dzieci,Ona z hotelu wybiega z płaczem.Dzwoni do przyjaciółek żeby z nimi porozmowiać o tym co się zdarzyło poprzeniej nocy którą spędziła z Patrykiem.Kinga i Inga radzą jej żeby stanowiła się na tym co robi żeby nie żałowała swojej decyzji.Patryk dzwoni do niej prosi o spotkanie,po chwili na mysłu zgadza się przychodzi na to spotkanie z córkami.On się bardzo ucieszył gdy zobaczył Klarę i Laurę.Poszli razem na plac zabaw oświadczył że rozwiedzie się z żoną i ożenie się z tobą, ona się zgadza.O tym wydarziuniu opowiada siostrom nie wiedziała co ją strasznego czeka jeszce. On wszystko mówi żonie rząda od niej rozawodu ponieważ powiedział że się zakochał.Jego żona nie mogła w to uwierzyć że potylu latach ją żuca,dla jakieś dziuni.Postanowiła go śledzić ,dowiaduje się że on spotyka się z dziewczyną która ma dwójkę dzieci.Angelika idzie dziś do sądu na swój rozwód który dostaje bez broblemu.Zwyłącznej winy męża który ja bił.Miją miesiące dziś nadszedł dzień rozwodu Patryka,w tym samym dniu Angelika dowiaduje sie że znowu jest w ciaży.Trwa rozprawa bo Patryka żona mu nie chce dać rozwodu twierdzi że to małżeństwo można uratować.Do sali w chodzi Angelika wyznaje ze jest w ciaży z Patrykiem.Sędzia to uznaje daje mu rozwód.On nie może wto ujwierzyć że już dostał rozwód przyokazji dowiedział się że ona znów jest z nim ciąży.Patryk był w tedy bardzo przeszczęśliwy,nawet chciał poznać rodziców Angeliki.

Miał ich poznać dziś popołudniu przed spotkaniem poszedł do jubilera kupić piercionek zaręczynowy,dla niej bo dziś chciał jej się oświadczyć.Do nich domu przyszedł ubrany w elegancki markowy garnitury ,przyrodzinnym obiedzie się oświadczył Angelice.Ona bez minuty wahania z godzidziła się za niego wyjść za mąż.Postanowili że ślub odbędzie się przed przyjściem na świat ich trzeciego dziecka będzie to chłopczyk o imieniu Ksawery.W dniu ich ślubu byli prawie wszyscy,który odbył się w Rzymie.Bo oni tak chcieli a w podróż poślubną polecieli do Madrytu.Wrócili po dwóch mięsiącach za miesiąc miała urodzić trzecie dziecko.Nadszedł dzień narodzin urodziłą zdrowego chłopczyka,a wszpitalu została dwatygodnie.Po iluś mięsiącach przeprowadzili się do wiekszego mieszkania razem z mężem Klarą i Laurą i Ksawerym.Na reszcie ich rodzina była szczęśliwa.

Średnia ocena: 3.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • Nikey 31.08.2014
    Widzę że to raczej krótkie opowiadanie. Dobra, po kolei. Błędy. "podrodze", "godzidziła" pisałaś to albo niestarannie, albo po prostu nie znasz ortografii. Zobacz pisownie "nie" z częściami mowy i radzę poczytać słownik. :) Koleny punkt zaczepienia. Budowa zdań. Matko Święta! "Tam się spotykają poszli na drinka jest tak pijana że wyznaje mu że to są jego córki i mówi że go nadal kocha i nigdy nie przestała i go kochać zaczynają się namiętnie całować wróciły dawne wspomnienia". Dziewczyno, nie używaj dwóch różnych czasów w jednym zdaniu. Czas przeszły, albo teraźniejszy. Naucz się stawiać przecinki. Staraj się budować krótsze zdania, dopóki nie nauczysz się pisać tych długich ;) Staraj się używać synonimów, nie powtarzać tych samych. Staraj się aby była tu jakaś forma. Bo to się wszystko kupy nie trzyma :/ Jakbyś popracowała i wzięła sobie do serca te rady powstałoby całkiem nieźle opowiadanie. Ale trzeba bardzo dużo pracy! Możesz najpierw poczytać opowiadania innych, bo są naprawdę świetne i mogą Cię zainspirować, możesz podchwycić styl pisania. Przy okazji zapraszam do mnie. Piszę w miarę znośnie :> Zapraszam i życzę powodzenia! :)
  • Pomysł miałaś dobry. Nikey dobrze mówi.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania