Tajemnica koleżanka

Pewnego razu w chodzą do szkoły raczej do klasy zauważyłam nową dziewczynkę była ona bardzo zamknięta w sobie podeszłam i spytałam się jak masz na imię Ona nie odpowiedziała nic gdy Pani czytała obecność okazało się że ona ma na imię Cecylia .Cecylia była bardzo fajną dziewczynką ale była bardzo nieśmiała pani mnie i cecylię posadziła w jednej ławce najpierw Cecylia była bardzo zamknięta w sobie ale później jakoś się zintegrowaliśmy minęło około pół roku i Cecylia stała się piękną otwartą dziewczynką ja bardzo ją lubiałam ale Pewnego razu Cecylia bardzo była smutna po jakimś czasie spytałam się co się stało Dlaczego jesteś smutna Cecylia odpowiedziała ( Nie nic się nie stało możemy zmienić temat?) Na razie jej odpuściłam ale to się ciągnęło i ciągnęło i ciągnęło aż w końcu już nie mogłam tego wytrzymać i powiedziałam Cecylia Mów szybko bo się obrażę Cecylia odpowiedziała (mam problemy) jakie (bardzo dużo finansowe i w rodzinie) powiemy to pani( nie nie proszę) czemu znak zapytania Ola odpowiedziała po prostu nie chcę i tyle No dobrze ale musimy to komuś powiedzieć No dobrze odpowiedziała powiedzieliśmy to pani w końcu się zdecydowałam pani powiedziała to do opieki społecznej opieka społeczna zabrała cecylię Ale nic się nie działo nadal chodziła do tej samej klasy i wszystko było dobrze skończyło się pięknie.

Średnia ocena: 2.3  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Tjeri 21.11.2019
    Bardzo młody człek to napisał albo stary, prowokacyjny...
  • Dariusz 21.11.2019
    Bardzo stary człek to napisał
  • AlaOlaUla 21.11.2019
    Konicziła?
  • Tjeri 21.11.2019
    ? oglądało się Szoguna :))
  • AlaOlaUla 21.11.2019
    A właśnie, że nie☺
  • Tjeri 21.11.2019
    AlaOlaUla a ja oglądałam Karate Kida :D
  • AlaOlaUla 21.11.2019
    Tjeri a ja oglądałam Dragon Balla ?
  • Tjeri 21.11.2019
    AlaOlaUla No to Ty ambitniej ;)
  • Pan Buczybór 21.11.2019
    Cecylia duże cyce ma...
    Eh, beznadziejne coś, na pewno nie opko.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania