Taka natura

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Ritha 16.03.2018
    Witam :)
    Wsparcie techniczne:
    "stwierdził po chwili i w tym momencie otworzyła oczy, a źrenice jej oczu powiększyły się" - oczy/oczu, powtarza się, jedne trzeba zlikwidować, może: "stwierdził po chwili i w tym momencie otworzyła oczy, a jej źrenice powiększyły się.

    "Delikatnie wyjął jej z rąk kwiat, którego wcześniej jej podarował" - tu też 2 x jej

    "Ona, zdziwiona, podniosła głowę" - tu bym wywaliła "ona", za dużo tych zaimków
    "Ją, na ulicy, smutną, przetażoną, oszołomioną i samą" - tak samo tu, osobiście wywaliłabym "ją"

    przetażoną - przerażoną*

    Podobało mi się, tajemnicze, intrygujące, ładnie opisane. Językowo też dobrze jak na początek, nawet bardzo. Trochę powtórzeń i zbyt dokładnych dopowiedzeń, jak te zaimki wszędzie, ale jest git.
    Pozdrawiam :)
  • Ritha 16.03.2018
    Może chcesz się z nami w TW pobawić, Off? :)
  • Canulas 16.03.2018
    Szukamy talentów do TW - off ;)
  • Ritha 16.03.2018
    Dokładnie.
  • fanthomas 16.03.2018
    też się dołączę, zapraszamy do TW
  • off 19.03.2018
    Bardzo dziękuję za wszystkie uwagi, bardzo je sobię cenię i zaraz naprowadzę poprawki. Niestety nie wiem co to TW, ale myślę, że chętnie dołączę jak tylko się dowiem.
  • off 19.03.2018
    Ritha dziękuję za podsunięcie, wygląda na dobrą zabawę. Myślę, że będzie to dla mnie trudne, ale biorę udział.
  • fanthomas 16.03.2018
    myślę, że tekst jest na dosyć wysokim poziomie, więc nie zamierzam krytykować. Ritha chyba wszystko wyłapała.
  • off 19.03.2018
    Bardzo dziękuję, wiele to dla mnie znaczy, bo dopiero zaczynam (jestem dość młoda).
  • Beletrystka 16.03.2018
    Tekst jest bardzo dobry, przynajmniej na moje oko. Pozdrawiam. ;)
  • off 19.03.2018
    Dziękuję za przeczytanie i skomentowanie.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania