Taki chłopina, to kpina

Z Polski chłopina o wielu twarzach

był miekką pałką. Takim się zdarza,

co pochwalają grzeszny kler,

przecież podobny mają cel.

Każde ich słowo i czyn to zdradza.

Średnia ocena: 3.1  Głosów: 17

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (72)

  • Dekaos Dondi 2 miesiące temu
    Paluszki↔Żadne zło nie powinno być pochwalone:)↔Pozdrawiam:)
  • słone paluszki 2 miesiące temu
    Dekaos Dondi,
    Ani przemilczane.

    Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam.
  • Szpilka 2 miesiące temu
    'Z Polski chłopina o wielu twarzach
    był miękką pałką. Takim się zdarza'
    i ta pałka miękka
    stale nam tu kwękka,
    bo nie zdobył przezwiska dupiarza...

    jak pewien prezydent (‿ˠ‿)
  • słone paluszki 2 miesiące temu
    Skopiowałam se wszystkie dupki😁

    Dzięki!
  • Szpilka 2 miesiące temu
    Paluszek, to masz jeszcze cycorki ( ͜ₒ ㅅ ͜ ₒ)
  • słone paluszki 2 miesiące temu
    Szpilka,
    To nie cycorki, to pyszczek pieska :]
    Senkjó!
  • Szpilka 2 miesiące temu
    Paluszek

    Ale te to cycorki ( • )( • )ԅ(‾⌣‾ԅ)
  • słone paluszki 2 miesiące temu
    Szpilka
    To som cycuszki muszki, co się rozpłaszczyła na ścianie😂
  • Poncki 2 miesiące temu
    Zabawne :) Jakoś mi tekst przypasował do ryła bogumiła :P
  • Szpilka 2 miesiące temu
    Hahahahaha, bo to zawistnik, też by chciał jak dupiarz, a tu miękka pałka ✺◟(•‿•)◞✺
  • słone paluszki 2 miesiące temu
    Za przypadkowe podobieństwo autorka nie odpowiada :]

    Dzięki!
  • Pasja 2 miesiące temu
    Najgorzej, kiedy chce, a nie może. Pan Bóg pewnie dopomoże
    Miłego
  • słone paluszki 2 miesiące temu
    Dobre!

    Dzięki i miłego!
  • Florian Konrad 2 miesiące temu
    już tytuł zapowiadał literackie dno.i nie myliłem się.
  • Szpilka 2 miesiące temu
    Ponoć pewien nadęty wiochmen,
    co kulturę miał gdzieś, czyli hen,
    sam robił w kulturze,
    choć braki miał duże,
    stąd chamstwo ściekło na portal ten.

    Nawet gdy coś komuś nie wyjdzie, to wypadałoby się wyrażać oględnie, a nie jak ostatni wiochmen.
  • słone paluszki 2 miesiące temu
    Oj, tam! Oj, tam!
  • słone paluszki 2 miesiące temu
    💪👏👏
  • Szpilka 2 miesiące temu
    Paluszek

    Nie ojtam, ojtam, bo przez nieprzyjemne komentarze JamCi przestała publikować, a przecież można napisać oględnie, żeby autora nie zniechęcać np. tym razem nie bardzo, może następnym będzie lepiej. Taki komentarz nie uwłacza i nie umniejsza, i nie wytrąca pióra z dłoni.
  • Szpilka 2 miesiące temu
    Paluszek

    (👁,‿,👁)
  • słone paluszki 2 miesiące temu
    Szpilka
    JamCi to pikuś, bo twarda jest baba. Mnie to najbardziej szkoda Bożeny Joanny, że ją takie paskudne ścierwo prześladowało i koniec końców zrezygnowała. Szukam w pamięci prześladowanego pana, ale żaden jegomość mi nie przychodzi na myśl. Choć trochę Ozar oberwał od Nuncjusza, ale to nie było nękanie, jak w przypadku BJ.

    Życzyłabym sobie, aby krytyka nie była, jak napisałaś, uwłaczająca, ale nawet nauczyciele w szkołach, znani z imienia i nazwiska, posuwają się do ohydnych słów w stusunku do małoletnich uczniów. Czy wobec tego możemy od wirtualnych anonimów spodziewać się wersalu. O to pokłóciłam się z puszczykiem, właśnie, bo jego komentarze są nikczemne.

    A Florek to spoko chłopak, choć czasem coś burknie pod nosem😊
  • Szpilka 2 miesiące temu
    Paluszek

    Ano, strasznie naród sfrustrowany, o byle co zaraz zadyma, a czy to zawsze trzeba mieć rację, czy to zawsze trzeba coś udowadniać, nie warto czasem odpuścić dla świętego spokoju?
    Z zachowania na portalu wnioskuję, że ludzie nie bardzo są zadowoleni ze swojego życia, w miarę zadowoleni mają w sobie luz, tego luzu sfrustrowanym brakuje, co widać i słychać, i czuć ¯\_(ツ)_/¯
  • słone paluszki 2 miesiące temu
    Szpilka
    Czy widzisz i wiesz, co się dzieje na świecie? W Polsce?
    Ludzie są sfrustrowani i przestrraszeni nieznaną przyszłością. Wiadomo, że wcześniej również nie była ona znana, ale teraz może być przerażająca. Teraz nawet Jutro jest zatrważająco niepewne.
    Spójrz na statystyki przyrostu naturalnego, ile państw boryka się z tym samym problemem. Dojdzie do tego, że kobiety zostaną przymuszane do rodzenia następnych pokoleń i tu się kłania Opowieść podręcznej, opowieść która coraz bardziej staje się rzeczywistością.

    Obecnie złe emocje towarzyszą ludzkości od świtu do nocy, więc mnie akurat nie dziwi, ani lęk, ani frustracja, ani tym bardziej wkurw.

    Pozdrawiam i wszystkiego dobrego.
  • Szpilka 2 miesiące temu
    Paluszek

    Nie oglądaj telewizorni, bo tam tylko straszą. Na świecie zawsze się kotłowało, ale to nie powód, żeby warczeć do siebie wzajem. Na wkurw dobra jest waleriana.
    Mnie złe emocje nie towarzyszą, moim znajomym też nie, ot, ludzie, gdy się spotkają, to wolą pożartować, niż roztaczać czarne wizje, jaki to świat straszny i niebezpieczny.
    Trzeba żyć tu i teraz z OPTYMIZMEM i uśmiechem na gębusi.

    Też pozdrawiam i tylko dobrego życzę ◉‿◉
  • Szpilka 2 miesiące temu
    Aha, żeby nie było, że mi się tylko po różach układa, właśnie toczę batalię z bezczelnym urzędem i na pewno słono beknę za adwokata i nie uważam, że z powodu stresu mam prawo warczeć do innych. To się nazywa KULTURA BYCIA, czyli nie obarcza się innych własnymi problemami albo niepowodzeniami, bo z jakiej racji?
  • mamycię 2 miesiące temu
    słone paluszki Od puszczyka się odstosunkuj.
  • słone paluszki 2 miesiące temu
    Szpilka
    Czy coś mi insynuujesz?
    Telewizornię oglądają emeryci i renciści tylko, bo cała reszta siedzi w wirtualu.
    Od kilku miesięcy mam żałobę i śmieję się tylko wtedy, jak coś mnie naprawdę rozśmieszy.

    O jakim ty obarczaniu własnymi problemami i niepowodzeniami piszesz? Bo nie wiem.
  • słone paluszki 2 miesiące temu
    Do budy.
  • mamycię 2 miesiące temu
    słone paluszki spadaj ode mnie psychiczna. Nie ruszam gówna to i ty się odpieprz.
    Weź brom.
  • słone paluszki 2 miesiące temu
    mamycię
    Dobrze piszesz, głupi nie jesteś, a ciągle pierniczysz o bromie, gównie, lekach i psychiatrach. I do każdego jefen tekst. Nornalnie w kółko to samo od wielu lat, jak byś był totalnym zidiociałym zyebem. Co z tobą nie tak?
    Popracuj trochę nad inwektywami, niech będą miażdżące, a zarazem inteligentne, zabawne, żeby interlokutorowi/interlokutorce szczęka opadła ze zdziwienia i oszołomienia.

    Przypomnij, jak cię nazywała Somalija z poezja.org...
    (haha)
  • mamycię 2 miesiące temu
    słone paluszki podpal sobie włosy i zgaś młotkiem.
    Wał się i odpieprz ode mnie 🖕
  • słone paluszki 2 miesiące temu
    Ale to ty przychodzisz do mnie. Nie zwabiłam cię specjalnie, tylko wytłumaczyłam na twoim przykładzie pewną sytuację.

    Weź już idź i nie wracaj, bo nikt za tobą nie tęskni.
  • mamycię 2 miesiące temu
    słone paluszki wariatko, wymieniłem gdziekolwiek twój nick?
    Jesteś tak samo pojebana jak tutejsza wariatka.
    Skończyłem.
  • słone paluszki 2 miesiące temu
    Użytej nazwy nicku nie praktykujesz, bo teraz występujesz pod innym szyldem, więc przestań dziamgotać.

    Paszła!
  • mamycię 2 miesiące temu
    słone paluszki ,🖕
  • słone paluszki 2 miesiące temu
    mamycię,🖕
  • słone paluszki 2 miesiące temu
    mamycię i niemamycię
    🖕 i 🖕
  • Szpilka 2 miesiące temu
    Paluszek

    Streaming to też telewizornia, nieważne, gdzie się ogląda, tylko co.
    Ja insynuuję? Najpierw się domagasz nieagresywnych komentarzy, a potem stwierdzasz, że ludzie mają prawo być sfrustrowani i przytaczasz apokaliptyczne wizje. Czy Ty, aby wiesz, czego chcesz?
  • słone paluszki 2 miesiące temu
    Szpilka Szpilka Szpilka
    Agresywne komentarze wychodzą od tych samych osób. Sama na pewno przeglądasz wirtual, zwłaszcza portale literackie, i wiesz, co mam na myśli. To jest ta sama grupa osób, która ma określony schemat działania.
    Jednak, ku mojej uciesze, nic nie trwa wiecznie, a co za tym idzie nawet agresorzy wymiękkają i się powolutku wykruszają.
  • słone paluszki 2 miesiące temu
    Streaming jest ważny, zarówno dla adresatów, jak i odbiorców.
    Tylko, że ja miałam na myśli coś innego. Wszystko to, co nam szykuje unia: np nowe podatki. Kolejne nakazy i zakazy, albo tragiczna sytuacja na rynku spożywczym.
    Kiedyś nie było tego zagrożenia i społecznej świadomości, co możemy jeść i pić, żeby nie zachorować. Jest po prostu obłęd.
    A nie da się tego nie czytać i nie oglądać. To nierealne. To by oznaczało przyzwolenie na pewne działania, a streaming pozwala na działanie poczty pantoflowej.

    Rozumiem frustrację społeczną, jestem jednak przeciwna wylewania wiadra rzygów na osoby, które zdaniem innych piszą niepoprawnie.
    I nie dlatego, że sama do tych osób należę, lecz dlatego, że KAŻDY MA PRAWO DO PISANIA, nawet niepoprawnego.

    Bajó.
  • Szpilka 2 miesiące temu
    Paluszek

    Nie przeglądam portali noby-literackich, jeszcze tylko tu się udzielam, czytam prasówkę, w komentarzach też agresja i chamstwo, czyżby to ci z portali niby-literackich?
    A może tak w naturze mamy /nie wszyscy/, że musimy bliźniego kopnąć albo opluć?
  • Szpilka 2 miesiące temu
    *niby-literackich
  • słone paluszki 2 miesiące temu
    Szpilka
    Żaden człowiek nie jest w 100% zły, ani w 100% dobry.
    Może coś mamy niefajnego w naturze, może...
    Ja się szybko 'zapalam', ale równie szybko 'gasnę', jak zapałka na wietrze.
    Chyba, że ktoś uparcie będzie starał się wskrzesić ogienek, to kurde! jak dam popalić, to nie ma zmiłuj! (hahaha)

    Szpilka, idem siem nażreć śniadanka, bo to najważniejszy posiłek dnia :)
  • Grafomanka 2 miesiące temu
    'Każdy ma prawo do pisania niepoprawnego' - jakie to prawo, skąd przyszło, kto to prawo uchwalił?
    Normalnie ludzie myślący rozwijają się. Już w podstawówkach uczą POPRAWNEGO pisania.
    Czyżby niepoprawne pisanie zarezerwowane było dla idiotów, debili, słowem tych, którzy z racji upośledzenie nie są w stanie poprawnie napisać tekstu?
  • Szpilka 2 miesiące temu
    Paluszek

    W tyle mam społeczną frustrację, czy mnie się ktoś pytał, czy chcę się urodzić w 'komunie'?
    Wtedy też ludzie byli sfrustrowani, moja biedna matula życie w kolejkach spędziła, czy to ma być usprawiedliwienie dla ogólnie pojętego chamstwa?

    A tu się z Tobą zgadzam, to amatorski portal i każdy ma prawo się twórczo prezentować, wystarczy nie chwalić wyrobów grafomańskich i już, zwracanie uwagi nie zawsze wychodzi na dobre, bo grafomani potrafią być agresywni. I nie ma w takim postępowaniu hipokryzji, ot, są ludzie, którzy stawiają na spokój, zamiast przelewania z pustego w próżne.
  • słone paluszki 2 miesiące temu
    Jak przychodzi ktoś nowy, to hipotetycznie można domnienywać, że to nowa osoba, która dopiero, co raczkuje w składaniu literek i trzeba tej osobie pomóc rozwinąć skrzydełka.
    A nie tłamsić i nękać. Tak postępujà chorzy umysłowo.
    Tylko.
  • słone paluszki 2 miesiące temu
    Szpilunia odpowiem next time, bo mi brzuszek sadlisty burczy :]
  • Szpilka 2 miesiące temu
    Paluszki

    Ano, cosik niefajnego mamy w naturze, byle nie za dużo tego niefajnego i będzie spoko.

    Smacznego, ja już po śniadanku, zjadłam kawałek wczorajszej pizzy, sama robiłam (👁,‿,👁)
  • Szpilka 2 miesiące temu
    Paluszek

    (👁,‿,👁)
  • o nim pseud 2 miesiące temu
    Grafomanka Art. 54
  • słone paluszki 2 miesiące temu
    Szpilka
    Na orgu też się bałagan straszny zrobił przez tę politykę. Ale tam Admin jest aktywny i tępi szabelki, by nie dochodziło do rozlewu krwi. I słusznie, bo portale powinny służyć pozytywnej rozrywce, a nie upuszczaniu żółci.

    Gdybym mogła cofnąć zegar, to na pewno uniknęłabym straconego czasu, który poświęciłam (niepotrzebnie) na głupie głupotowe bójeczki.

    Dziękuję, napełniłam brzuszysko żółtym, białym, beżowym i czerwonym :]
  • słone paluszki 2 miesiące temu
    Szpilka
    A jeśli Autorzy świadomie piszą po grafomańsku, bo lubią, bo im się podoba, bo tak im w duszy gra, to co - do odstrzału?
  • Szpilka 2 miesiące temu
    Paluszek

    Nie, na tle dzieł słabiej piszących, uwypuklają się perełki jak gwiazdy na niebie, dlatego tło musi być! ¯\_(ツ)_/¯
  • słone paluszki 2 miesiące temu
    Szpilka
    No, właśnie!
    Ja tam lubię być tłem i już :]
  • Szpilka 2 miesiące temu
    Paluszek

    Wcześniej nie bardzo się wiedziało, co się kryje za słowem - wirtual, że surfują w nim jednostki predystynowane do wszczynania awantur, dziś człek wie, bo się 'naumiał'.

    Sorry, że tak na prywatną nutkę, wspominałaś o problemie z tarczycą, należy Ci się Ozempic, postaraj się, bo warto.

    Mykam, bo mam dziś wiele do zrobienia, może później wpadnę jeszcze ( • ᴗ - ) ✧
  • Szpilka 2 miesiące temu
    Paluszek

    Ja też, niemal nikt stąd wielkim poetą ani pisarzem nie będzie, zatem nie ma się co ani o co napinać (👁,‿,👁)
  • słone paluszki 2 miesiące temu
    Szpilka
    Bo ludky najlepiej uczą się na swoich błędach.
    😊
    Ozempic? To ten lek, o którym ostatnio jest głośno? Mam szaloną doktorkę, ale zapytam, może nie będzie marudziła...
    Dzięki serdeczne za podpowiedź!
  • słone paluszki 2 miesiące temu
    Szpilka
    Oj, nie wiem, nie wiem, bo som tacy rodacy, którzy uważają siebie za lepszych od innych, nawet lepszych od Najlepszych, których słowa są wyryte w księgach i sercach, więc...😁

    Ja też zaraz mykam ◉‿◉
  • Szpilka 2 miesiące temu
    Paluszek

    No, to ten lek, moja znajoma bierze i jest bardzo zadowolona ◉‿◉
  • Szpilka 2 miesiące temu
    Paluszek

    To niech sobie ten wiersz przeczytają i przesłanie do serducha wezmą:

    Każdy Twój wyrok przyjmę twardy
    Przed mocą Twoją się ukorzę
    Ale chroń mnie, Panie, od pogardy
    Od nienawiści strzeż mnie, Boże

    Wszak Tyś jest niezmierzone dobro
    Którego nie wyrażą słowa
    Więc mnie od nienawiści obroń
    I od pogardy mnie zachowaj

    Co postanowisz, niech się ziści
    Niechaj się wola Twoja stanie
    Ale zbaw mnie od nienawiści
    Ocal mnie od pogardy Panie

    Co postanowisz, niech się ziści
    Niechaj się wola Twoja stanie
    Ale zbaw mnie od nienawiści
    I Ocal mnie od pogardy Panie

    Natan Tenenbaum
  • słone paluszki 2 miesiące temu
    Szpilka
    Czy to prawda, że po tym leku się chudnie się?
  • słone paluszki 2 miesiące temu
    Szpilka
    Piękny wiersz, choć zamiast 'Pan' napisałabym Fatum.
    Q internecie hipokryzja gra pierwsze skrzypce...
  • Szpilka 2 miesiące temu
    Paluszek

    Prawda, dlatego to taki hicior na rynku leków, ale trzeba trzymać dietę, czyli wykluczyć cukier, tłuste sery twarde i twarogi, białe pieczywo, śmietanę, tłuste mięso, ryby, a jeść: chude jogurty, twarogi i sery twarde odtłuszczone, chude mięsko, chude ryby, szynkę, kasze, ziemniaków mało i bez tłustych sosów, pieczywo razowe i makarony, i ryż naturalny, masełko też można, czasem gorzką czekoladę i słodycze z naturalnymi słodzikami. Owoce umiarkowanie, bo zawierają cukier, winogron np. się nie poleca. Dużo warzyw i kiszonek.
    I się chudnie, ale tę dietę, a raczej zdrowy sposób odżywiania trzeba stosować do końca życia, inaczej znów zacznie się przybierać na wadze. Mięsa grillujemy, dusimy, nie wysmażamy na głębokim tłuszczu.
    Aha, nie należy jeść do syta, od stołu odchodzimy z uczuciem niedosytu, po 20 minutach człek zaczyna się czuć syt, a np. w razie ataku głodu wypijamy szklankę wody i zjadamy cóś małego - na ząb (👁,‿,👁)

    Da się tak, bo ja tak jadam od lat, tylko mięso sporadycznie i tylko białe, bo jestem fleksitarianką.
  • słone paluszki 2 miesiące temu
    Szpilka
    No, wiem :(
    Kobieta ma na imię Dieta...
    Ale grubi też muszą istnieć!

    Wolność dla grubasów!
    Nie chcemy, żeby spadło nam sadło!
    Puszyści łączcie cię!
    (hahaha)
  • słone paluszki 2 miesiące temu
    Szpilka
    Mam niski cukier, muszę go uzupełniać. Kiedy byłam na diecie - mdlałam. Serio.
    Ale dieta musi być. Wiem. Wiem.
  • słone paluszki 2 miesiące temu
    Szpilka
    A tak wogle to 1 marca mam święto. Nie, nie jestem Żołnierzem Wyklętym, bo tego dnia obchodzić będziemy również Dzień Puszystych😁
  • Szpilka 2 miesiące temu
    Paluszek

    Nic nie mam przeciwko puszystym ◉‿◉
  • Szpilka 2 miesiące temu
    Paluszek

    Pewnie dieta zbyt restrykcyjna, menu, które zapodałam, to nie jest dieta restrykcyjna, tylko eliminująca cukry proste, bo to one są odpowiedzialne za tycie, no i tłuszcz. Cukry złożone dłużej powodują uczucie sytości i automatycznie je się mniej, no i poziom glukozy jest w normie, bo ani zbyt niski cukier, ani zbyt wysoki nie sprzyja prawidłowemu metabolizmowi - przy niskim dostaje się napadów głodu, przy wysokim następuje duży wyrzut insuliny, a nadmiar insuliny = odkładanie tłuszczu w organiźmie.

    Zatem możesz sobie podjadać figi suszone, nie powodują skoku cukru jak np. daktyle. Po figach nie ma obstrukcji i nie ma się co śmiać, pewien facet siedział w wygódce i się męczył, a gdy ktoś przypadkiem zgasił światlo, to myślał, że mu oczy pękły ◉‿◉

    Niech dla Ciebie argumentem mobilizującym będzie fakt, że zdrowe odżywianie gwarantuje młody wygląd, zresztą na pewno to wiesz , że im więcej się je, tym szybciej się starzeje, taki paradoks, bo przecież jeść trzeba, tylko te wolne rodniki.
  • Szpilka 2 miesiące temu
    Paluszek, zatem najlepszego ୧⍤⃝💐
  • słone paluszki 2 miesiące temu
    Szpilka,
    A ja mam i dlatego blokuję każdego spaślaka, który pojawi się na wizji. Nie mam na myśli osoby z nadwagą, ale prawdziwe spaśluny obojga-dwojga płci.
  • słone paluszki 2 miesiące temu
    Szpilka
    Chciałabym schudnąć, ale jak pomyślę, że będę taka pikna i szczuplutka i chłopy bendom szaleć i mnie nagabywać, molestować, GAPIĆ SIĘ!, to mnie się normalnie odechciewa...😭🤣🤣
  • słone paluszki 2 miesiące temu
    Szpilka
    Dziękuję i ze wzajemnościom😊
  • Szpilka 2 miesiące temu
    Paluszek

    Dzięki, dobrego nigdy za wiele ( ≖‿ ≖ )

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania