Taki film

--Wiesz jest taki piękny film taki romantyczny - „Czterdzieści dni i czterdzieści nocy.” Szybciutko w małej pigułce abyś wiedział co jest na rzeczy w tej fabule: chłopak musi często gęsto z dziewczynami sobie poużywać zaspokoić się prokreacyjnie i już. Kolega mu mówi że to już chore i nie da rady żyć bez tego musi znaleźć sobie nimfomankę bo i tak z takimi skończy. Koniec końców ustanawiają zakład na czterdzieści dni przez które nie może dojść do inicjacji żadnego kontaktu o podłożu erotycznym . Spotyka w tym okresie dziewczynę w pralni chemicznej porozmawiali i jak to bywa stają się parą dziewczyna zaczyna marzyć o dotyku a on kłoda nawet unika całowania. Dochodzi do niej dlaczego że to przez zakład i czuje się jak manekin do testu wykorzystana oszukana poniżona a on że to pomyłka że to poznanie to już spontaniczność bez powiązania z tym zakładem. Wybacza mu ale chce zrobić tak by poznał ciało jako ekscytacja wizualna gejzer namiętności wulkan doznań estetycznych co poznaje się z rozmysłem z namaszczeniem. Bierze kwiaty liliowo-białe rozsypuje po podłodze i kładzie się z nim między nimi w samych majteczkach i staniku a on w bokserkach. Wręcza mu kwiat i trzymając tylko za łodyżkę ma zrobić kielichem to co by chciał zrobić dłońmi . Zaczyna od policzka po nosie uszkach …ramieniu przedramieniu ona zamyka oczy on przekłada kwiat z ręki do ręki bo mu dłonie się pocić zaczęły zresztą nie tylko ona się wygina napręża . Powoli w dół po ramiączku od stanika robi kółeczka na miseczce próbuje pod miseczkę ale nie może bo płatki odpadają zbyt delikatne ale dziewczyna odchyla by wsadził..

--..Co wsadził?

Roma zasłoniła twarz dłońmi i ciężko westchnęła.

--Kwiatka geniuszu kwiatka! BOŻE!!

--Aaaaa no tak . Bo ja sadziłem…

--…Proszę cię nawet nie kończ…i tak delikatnie zanim płatki się przecisną ona przytrzaskuje je cyk . I dalej do pępuszka bierze inny kwiat bo ten już prawie nie ma płatków został ogołocony - dziewczyna obraca się na bok i miedzy biodrami a żebrami robi się kołyska . No ja aż takiej nie mam bo mi trochę przybyło ale ona miała i tam turlał sobie kwiatuszek i….no dla mnie to było erotyczne szkoda że muzyka Jennifer Rush „THE POWER OF LOVE” nie była motywem przewodnim .

--A to chyba każdy zna piękna piosenka . Ale w tym filmie chłopak wytrzymał i był zadowolony z siebie bo warto to przeczekać i następnie się cieszyć że mając silne emocjonalne przeżycie nie uległo się po prostu silna wola wygrała.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (33)

  • Miła 12.05.2016
    Super 5
  • Ula 12.05.2016
    Dziękuję Miła. Zawsze mogę liczyć na Ciebie.
  • Maleńka 27.05.2016
    Niestety to tylko film rzeczywistość jest inna ale masz 5 bo fajnie piszesz :) a pozatym Cie lubie :P
  • Ula 27.05.2016
    Rzeczywistość tworzymy sami Maleńka. Ten film, jest przeciętny , ale ten epizod mi się podoba. ... Napisz opowiadanie , to Cię rozpoznam.
  • Maleńka 28.05.2016
    nie bardzo umiem pisac opowiadania :( ale lubie czytać Twoje :) podpowiem ci sie poznalismy sie całkiem niedawno
  • Maleńka 28.05.2016
    nie umiem w sesie takim ze nic nie przychodzi mi do głowy a z Życia wzięte to tez nie bardzo bo zycie mam jak większość praca obowiazki domowe mało czasu dla siebie...
  • Ula 28.05.2016
    Każdy umie pisać opowiadania, wystarczy się odważyć, otworzyć serce na fantazję. ..Ja ostatnio to przychodzę do mieszkania się przespać, więc o poznaniu, konwersacji , nie ma mowy. Wpisuję wieczorami swoje opowiadania, tak na już.
  • Ula 28.05.2016
    Rozumiem , że Maleńka nic nie napisze. Muszę to przeboleć, ale dzięki, że mnie zaczepiłaś , mówiąc kolokwialnie odgrzebałaś z zapomnienia, na tej stronie.
  • Ula 28.05.2016
    I cieszę się, że mimo braku czasu dla siebie znajdujesz na moje ,,,bajki? Jak zwał, tak zwał. Dzięki Maleńka.
  • Maleńka 29.05.2016
    Przepraszam ze mnie nie bylo ale ze wzgledu na godziny mojej pracy nie mialam czasu wlaczyc kompa ale teraz juz luzy wiec jestem i odpisuje;) i obiecuje ze od dzis wezme sie za czytanie bo mam zaleglosci :) a na pisanie przyjdzie jeszcze czas
  • Maleńka 29.05.2016
    Mowisz ze o poznaniu nie ma mowy ? Nawet nie wiesz jak bardzo sie myslisz bo poznalismy sie w pracy.... Widzisz nawet jak bym napisala opowiadanie to bys sie nie domyslil kim jestem. Czasem poprostu latwiej sie pisze niz rozmawia
  • Maleńka 29.05.2016
    A tak pozatym to wcale nie jestes zapomniany na tej stronie...
  • Ula 29.05.2016
    To mnie zaskoczyłaś. ...A dla kogo łatwiej pisać? Dla mnie jest tak samo przyjemnie.....A co będziesz czytać, może i ja po to sięgnę?
  • Maleńka 29.05.2016
    Wlasnie przeczytalam finlandie oczywiscie twojego autorstwa i zawsze takie hustorie mnie poruszaja... Wbrew pozorom wiele preszlam moze nawet kiedys o tym napisze.....mnie rowniez przyjemnie sie rozmawia ale czasem prosciej mi jest popisac:)
  • Maleńka 29.05.2016
    Mam nadzieje ze sie domysliles kim jestem bo zawuodlabym sie bardzo na Tobie gdybys mnie pomylil z inna poznana w pracy heh....
  • Ula 29.05.2016
    Pisząc jesteśmy bardziej empatyczni, potrafimy więcej się wewnętrznie otworzyć, to daje szansę na własne poznanie. Liczę, że napiszesz bo każdy powinien się dzielić emocjami to pomaga.
  • Ula 29.05.2016
    A jak nie powiem kto, to coś się zmieni? Domysły to utopia ,liczą się fakty, a ten jest taki, że mi sprawiasz przyjemność.
  • Maleńka 29.05.2016
    Nic sie nie zmieni ale czy wtedy nie ponawi sie rozczarowanie? Czy jesli okaze sie ze nie jestm ta ktora masz na mysli czy dalej bede sprawiac ci przyjemnosc?
  • Maleńka 29.05.2016
    Kiedys sie podzieje moimi emocjami...
  • Maleńka 29.05.2016
    Sorki za gubienie literek ale juz mi sie obraz marze ze zmeczenia
  • Ula 29.05.2016
    A czy ja mam kogoś na myśli? Jestem na takim stadium życiowego podejścia do ludzi, że nikogo już nie wyróżniam , nie gloryfikuję.
  • Ula 29.05.2016
    PODZIEL ,na prawdę chcę to przeczytać , uwielbiam jak ktoś umie pokazać emocje, stany napięcia. Rzeczywistość jest bardzo płytka i monotematyczna. W pracy tak bym nie miał okazji porozmawiać.
  • Maleńka 29.05.2016
    Chwilowo nie jesten gotowa na to aby caly swiat sie dowiedzial o tym. Kiedys to zrobie .
  • Ula 29.05.2016
    Nigdy nie będziesz, na to nie ma odpowiedniego czasu. Trzeba raz uwolnić się z małostkowości, z zasad, a następuje upust, hiperwentylacja. Ja już tego doświadczyłem.
  • Maleńka 29.05.2016
    A moge wiedziec czyn ci sprawiam przyjemnosc?
  • Maleńka 29.05.2016
    Szkoda ze nie mozemy poklikac gdzies prywatnie wtedy moze bym sie otworzyla.
  • Maleńka 29.05.2016
    Na dzis to juz musze isc bo oczy zapalkami podpieram heh... Dibrej nocy. Do zobaczenia jutro w pracy.
  • Ula 29.05.2016
    Nie mam dużych wymagań, cieszą mnie nawet literki. Spokojnej nocy, a gdzie pracujesz?
  • Maleńka 29.05.2016
    :) mowilam ci ze poznalismy sie w pracy wiec raczej tam gdzie ty :P
  • Maleńka 29.05.2016
    Sorki jesli mnie nie zrozumiales moze to jak tak pisze jak zakrecona
  • Ula 29.05.2016
    Wiem , ja mam takie dziwne poczucie humoru. Czasem mi dają dychę i proszą bym tylko nie żartował.
  • Maleńka 29.05.2016
    Poprostu jestes szczery i tyle cenie ludzi takich jak ty. Naprawde milo sie pisze ale wlasnie wybijam sie ze spania a rano bede nieprzytomna trzymaj sie.
  • Ula 29.05.2016
    No to hej.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania