...

///

Średnia ocena: 3.5  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (37)

  • Slugalegionu 19.01.2016
    zczailam ~ zaczaiłam.
    zawałanie ~ zawołanie.
    Ja mam małą, zgrabną i za mądra jest dla ciebie. ~ jestem.
    Czasem zwroty typu Ci piszesz małą, a czasem nie.
    Słowem, technicznie jest nie najlepiej, ale treść jest dobra. Trzy.
  • patyy 19.01.2016
    Nieee nie. Zczaić jest poprawnie. - wstukaj w google - to naprawdę nie boli.

    I dobrze Ja mam małą, zgrabną i za mądra jest dla ciebie - Mowa o dupie, więc jest dobrze! Czytanie ze zrozumieniem się kłania.
  • Slugalegionu 19.01.2016
    Dupa jako część ciała nie może być mądra.
    zczaić mi podkreśliło, spokojniej kobieto.
  • patyy 19.01.2016
    I jaakbyś nie zauważył, zdania od nowego akapitu są pisane z dużej litery, więc w miejscu, gdzie nowy akapit zaczyna się od :ty" miałam napisać małą? no zastanów się.
  • Slugalegionu 19.01.2016
    Że nie liczą się dla Ciebie troski, którymi cię obarczają? ~ A tu? :)
  • patyy 19.01.2016
    Slugalegionu Ku*wa, a znasz coś takiego jak przenośnia? Chyba nie ;/ Spokojna to ja będę, jak przestaniesz się czepiać o błędy, których nie ma.
  • patyy 19.01.2016
    Slugalegionu "Czasem zwroty typu Ci piszesz małą, a czasem nie.
    Słowem, technicznie jest nie najlepiej". - Czyli jedna literówka, to technicznie nie najlepiej?
  • Slugalegionu 19.01.2016
    "Przenośnia (metafora), najogólniej mówiąc, jest wyrażeniem użytym w sposób niezwyczajny na oznaczenie czegoś, co jest pod pewnym względem podobne do rzeczy czy zjawisk, które są normalnie obejmowane znaczeniem tego wyrażenia, np. pali się [komuś] robota w rękach."
  • patyy 19.01.2016
    Slugalegionu I co, ty kopiujesz teksty, zeby zobaczyć czy są dobrze napisane i polegasz na podkreślaczu? Mądre.
  • Slugalegionu 19.01.2016
    Dwie, plus jeden brak logiki i rymy gdzie chcesz. Nierówne wiersze, więc tak, technicznie nie najlepiej.
  • patyy 19.01.2016
    Slugalegionu idz stąd Bo mnie zaczynas zdenerwować już. Gówno się znasz, a wielki pan jesteś.
  • Slugalegionu 19.01.2016
    Kopiuję by sprawdzić, zresztą nawet pisząc koma to widzę. Zczaić to slang, spoko. To z jest jest celowe, spoko, ale reszta to błędy i tyle.
  • Slugalegionu 19.01.2016
    Jam tylko koma zostawił. -_-
  • patyy 19.01.2016
    Slugalegionu Ty jesteś wielkim chodzącym błędem, któy myśli, że na wszystkim zna się najlepiej.
  • Slugalegionu 19.01.2016
    Patyy, ale o co chodzi? Powiedziałaś mi, że to a to błędem nie było i przyznałem Ci rację. Praca jest nie równa i nie zawsze się rymuje, więc dałem trzy. O co Ci chodzi?
  • Slugalegionu 19.01.2016
    Zresztą i tak masz w pierwszym błąd.
    zczailam ~ zczaiłam.
  • patyy 19.01.2016
    Slugalegionu Slugalegionu Idz do mojejj polonistki, ona ci wyjaśni, co to przenośnia. I nie wymagaj cudów od porzuconej dziewczyny. Bo jak zaznaczyłam, byłam sporo młodsza, jak to pisałam. I podkreśliłam, że to nie jest wiersz, więc nie musi być równy. Jest to najazd na kogoś, to miało być śmieszne i obrażać, a nie być równe, bo to nie jest wiersz na konkurs.
  • elenawest 19.01.2016
    Slugalegionu a przeczytales jej napis u gory, ze tak wlasciwie to patyy nie wie czym ta forma jest? Ani wierszem ani proza, a ty sie o brak rymow czepiasz?... Wez...
  • Slugalegionu 19.01.2016
    Dupa jest mądra to uosobienie, czyli nadanie jej cech ludzkich, mnie tak uczono. :v A rymy raz są, raz nie, co przeszkadzało mi w czytaniu i nie ważna jest tu forma.
  • Slugalegionu 19.01.2016
    A i śmianie się... mnie nie śmieszył. Acz w obrażaniu kogoś spisuje się znakomicie, to Ci przyznam.
  • patyy 19.01.2016
    Slugalegionu To po jakiego tu wszedłeś? Zapraszałam cię? Od kiedy czytasz moje prace, prędzej miałeś je w dupie. która nie jest mądra - najwyraźniej. Ale nie, Sakal wchodzi tam, gdzie może się do czegoś przyczepić, bo on jest tu po to, żeby wypisywać błędy, bo nic innego się dla niego nie liczy.
  • patyy 19.01.2016
    Slugalegionu Tylko ja ci powiedziałam, skońćz najpierw liceum i zdaj maturę, a dopiero później bierz się za poprawianie i ocenianie, bo jakoś ci to nie wychodzi.
  • patyy 19.01.2016
    Slugalegionu No to jak to usosobienie, to czego się czepiasz?
  • Slugalegionu 19.01.2016
    Wszedłem, bo zainteresował mnie tytuł. :p
  • elenawest 20.01.2016
    patyy do dupy, ze jest madra. Tak napisalas
  • Slugalegionu 20.01.2016
    Patyy, okres masz, czy co? -_- Grzeczniej proszę. Czepnąłem się, bom zrozumiał, że to mądra ma być o właścicielce tejże dupy.
    Tekst spodobał mi się na trzy i tak zostanie, gdyż nie podoba mi się "losowość" rymów i proporcja wierszy, co nie znaczy, że są one błędami. No po prostu nie mój gatunek "wierszopodobności" i tyle.
  • Slugalegionu 20.01.2016
    Wszedłem, bo zainteresował mnie tytuł. :p ~ W sumie rozwinę. Myślałem, że to erotyk. No i wiadomo.
  • patyy 20.01.2016
    Slugalegionu Nie, nie mam okresu, po prostu denerwuje mnie ostatnio Twoja osoba. Jedziesz po wszystkich, nie mówiąc już, że sam nic nie dodajesz.
  • elenawest 20.01.2016
    Slugalegionu a moze ty bys wreszcie grzeczniej sie zachowywal, co? Do kazdego sie dopierniczasz, kazdemu bledy wytykasz, strofujesz, a zauwaz ze od czesci z nas to mlodszy jestes.
  • Slugalegionu 20.01.2016
    Wiek na Internetach nie ma takiego znaczenia. :v Czekajta chwila, na forum pogadamy.
  • elenawest 19.01.2016
    A ode mnie Patyy dostaniesz 5, bo bardzo mi się ten tekst spodobał ;-)
  • Niemampojecia96 20.01.2016
    ''Dupa jest mądra to uosobienie, czyli nadanie jej cech ludzkich, mnie tak uczono. :v A rymy raz są, raz nie, co przeszkadzało mi w czytaniu i nie ważna jest tu forma. ''

    o.O

    haha, co, co, co? O co wy się obecnie żrecie, to już jest jakieś surrealistyczne.

    Uniżony, z racji tego, że dupa jest jakby z definicji ludzka, to posiada też cechy ludzkie, ale...

    Najn, nie będę wchodzić w ową wymianę zdań chyba xD. Nie czuję się na siłach xD.
  • patyy 20.01.2016
    Nie wchodz. Dokonczylismy prywatnie tę rozmowę. :)
  • KarolaKorman 20.01.2016
    Aleś się musiała wkurzyć na tego chłopaka, że go tak z błotem zmieszałaś :) Pamiętam jak z dziewczynami w szkole tworzyłyśmy sprośne i obraźliwe rymowanki na melodię znanych piosenek. Niektóre do dziś pamiętam :) Ja też dam 5, bo przypomniałaś mi fajne lata :)
  • patyy 20.01.2016
    Dziękuję. Oj tak, wkurzyłam się, niesamowicie, jak to pierwsze miłostki mają do siebie xd :)
  • Angela 20.01.2016
    Tak jakbyś pisała o jednym takim którego kiedyś znałam. Zwyczajnie nie mogłam się nie uśmiechnąć : D
  • patyy 20.01.2016
    No xd dziękuję :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania