takie nic

mała ta śmierć naprawdę

takie nic

może tylko spać nie mogę

więc liczę

 

jeden baran drugi

baran

i dwa cielątka

wczoraj znowu prułam

żyły takie zawzięte

jakbyś był

w krwiobiegu

 

wybaczyć - mówisz

że to proste jak te barany

na dobranoc

 

jeden dzień drugi

dzień

i dwa miesiące

wieczory

idą

do zapomnienia

Średnia ocena: 2.9  Głosów: 18

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (32)

  • wcześniejsze fajniejsze były betti
  • betti 23.08.2019
    Czasami dobrze coś wyśmiać, jak się czyta, to mniej boli.
  • kalaallisut 23.08.2019
    Szukam tego z trupem
  • betti 23.08.2019
    Po co Ci trupy? Trzeba - żyć, a nie nieboszczyków szukać...
  • kalaallisut 23.08.2019
    betti Ten był wyjątkowy :D
  • betti 23.08.2019
    kalaallisut wszystko zależy od nastroju. Wtedy miałam trochę mroczny, dzisiaj większy luz.
  • Wcześniej pisałem, że te Twoje „pierwsze” wiersze lepiej mi podchodzą, ale ten tutaj, nie wiem czy to nowszy czy starszy, ale bardzo do mnie przemawia. Napisane wszystko, ale bez zbędnego przeginania.
    Moim zdaniem to jest bardzo udany i dobry wiersz.
  • betti 23.08.2019
    Maurycy, dzisiejszy. Tak mnie jakoś naszło...

    Podoba Ci się? Dziękuję.
  • betti moje 5 utonęło w lawinie jedynek, ale tak, nie boję się powiedzieć, że ten wiersz mi się podoba i do mnie przemawia.
  • betti 23.08.2019
    Maurycy nie stawiaj u mnie ocen, ja tylko w komentarze - wierzę. Ocenki dla matołków ważne.

    Dziękuję, że przemawia. Tak sobie od serca pisałam. A co, nie wolno mi, prawda?
  • Bogumił 23.08.2019
    Betti, piękny wiersz.
  • betti 23.08.2019
    Bogumił, bardzo Ci dziękuję.
  • Bogumił 23.08.2019
    betti pisz jak najwięcej uwielbiam te słowa
  • betti 23.08.2019
    Bogumił o baranach?
  • Bogumił 23.08.2019
    betti barany takie odwołanie do dzieciństwa albo chmurki na niebie rodzice mi kazali liczyć gdy nie mogłem usnąć. Mama też mi czytała Iliadę w przekładzie parandowskiego. A pisz choćby o baranach uwielbiam Twoje wiersze.
  • Bogumił 23.08.2019
    Bo co barany zawiniły, też stworzenia boskie
  • betti 23.08.2019
    Bogumił fajnych masz rodziców. To masz skarb!
  • Bogumił 23.08.2019
    betti dziękuję
  • betti 23.08.2019
    Mama mi wiersze czytała, może przez to odbiło mi na ich punkcie. W sumie wychowała mnie Konopnicka, pomagał jej Brzechwa i nie tylko. Później sama już czytałam.
  • Bogumił 23.08.2019
    Konopnicką uwielbiam autorka bez skazy. Brzechwę znałem na panięć ale gdy się dowiedziałem że nawet jego „Opowiedział dzięcioł sowie” niby niewinna bajka dla dzieci było agitką napisaną na zlecenie komunistycznych zbrodniarzy to przestałem go lubić.
  • Bogumił 23.08.2019
    Przy grobie Konopnickiej byłem trzykrotnie na Łyczakowie. Ostatnio dwa lata temu.
  • betti 23.08.2019
    Napisała ''Rotę'' i chyba nie trzeba nic więcej mówić...
  • Bogumił 23.08.2019
    betti dobranoc
  • betti 23.08.2019
    Dobranoc, Bogumił.
  • Tomasz Bordo 24.08.2019
    Bogumił betti obraziła się na mnie bo napisałem że zgodnie z badaniami naukowymi kobiety są mniej inteligentne od mężczyzn. Margerita i JamCi zresztą też ale ich opinia o mnie mniej mnie interesuje.
  • betti 24.08.2019
    Tomek, jakie obraziła? Przecież ja się śmiałam. Nie wygłupiaj się. Nadal Cię lubię, łobuziaku.
  • JamCi 24.08.2019
    Tomasz Bordo nie obraziłam się. A badań nie podałeś.
  • JamCi 24.08.2019
    betti sory za spamienie, już sobie idę.
  • Bogumił 24.08.2019
    Tomku przecież Margerita pomogła Ci jak byłeś zabanowany a Betti zawsze Cię broni. Powinieneś chuchać na tych co Ciebie lubią a nie pisać że opinia nic nie obchodzi.
  • Nuncjusz 24.08.2019
    Nic go ten ban nie nauczył
  • Justyska 24.08.2019
    Bardzo mi się podoba pomysł z baranami. Swietny wiersz. A tak na marginesie, jest sobota rano, wrzucilam swoh tekst i zerlam na inne i wszystkie, ktore przeczytalam nawiazuja do smierci... coz za weekend przed nami. Oby szczesliwy.
    Pozdrawiam i milego dnia!
  • betti 24.08.2019
    Umieramy, Justysia. Takie życie...

    Dziękuję za komentarz.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania