Talk show u Jerry'ego Cantona - Odcinek 2 - Włodzimierz Lenin

*Prowadzący wchodzi na scenę, rozlegają się brawa*

- Witajcie kochani! Tak, to nie są żarty. Witamy serdecznie w odcinku numer dwa talk show prowadzonego przeze mnie, czyli... Jerry'ego Cantona!

*Wszechobecny chaos, oklaski*

- Świetna reakcja widownio, może pomyślimy o podwyżkach. Bardzo dobrą wiadomością jest znalezienie sponsora! Dzięki niemu, będę w stanie spłacić swoje długi.. EHKM. Znaczy, stale ulepszać i rozwijać program. Owym sponsorem zostały "Lubelskie zakłady gwoździ - Wbij to sobie do głowy"

*Pojawia się i znika logo*

- Dzięki temu, byliśmy w stanie na przyprowadzenie bardzo specjalnego gościa. Prawdziwego ojca rewolucji. Mówią, że gdyby widział dzisiejszą sytuację w Rosji, przewracałby się w grobie... oczywiście jeśliby w nim był. Przybył do nas prosto z Moskwy. Powitajmy... Włodzimierza Lenina!

*Przywódca bolszewików został wprowadzony na scenę w eskorcie dwóch żołnierzy armii rosyjskiej, którzy po chwili wrócili na swoje miejsca na widowni*

- Ależ wejście! Proszę usiądź. A więc, dzień dobry!

- Priviet! Kak dela Jerry?

- Też wyglądasz przecudnie, jak na mumię oczywiście. Wierzę, że w czasie podróży, nauczyłeś się trochę polskiego?

- Da! Eee. Tak!

- Cudownie! Powiedz mi, jak się czujesz?

- Ja spać. Długooo, długoo.

- Czyli wyspany. Idealnie, wywiad będzie ciekawszy. Jak tam się trzyma twoje ciało? Proces wskrzeszania cię był nieco skomplikowany.

- Ja... Dziękuje Jerry, odwdzięczę się, ale najpierw musieć... Rewolucja!

- To bardzo ciekawe, ale musisz...

*Włodzimierz Lenin z kieszeni wyciągnął i rzucił na ziemię granat dymny, który natychmiast wybuchł*

- Panie Leninie? Gdzie pan zniknął?

*Po chwili widoczność wróciła do normy*

- Hmm, panowie żołnierze też zniknęli. Ciekawe co się stanie z Włodkiem. W każdym razie, to jest czas, żeby zakończyć dzisiejszy odcinek. Mam nadzieję, że również miło spędziliście czas. Tymczasem ja się z wami żegnam. Nazywam się Jerry Canton i życzę wam spokojnego wieczoru.

*Koniec Transmisji*

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • fanthomas 09.09.2018
    no tym razem ostro poleciałeś. wywiad z leninem. ciekawe kto będzie następny. może nawet sam bob.
  • Cel Dastro 09.09.2018
    Pewnie byłoby to zaiste interesujące, pomyślimy o zaproszeniu :D

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania