Tamte wakacje - Rozdział 13

N

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Bajkopisarz 10.03.2020
    Ten fragment z nauką jazdy jest mało wiarygodny. Pamiętam jak się uczyłem, potem jak czasem uczyłem innych ruszać – to zupełnie nie tak jak tutaj. Przytoczony opis pasuje, jeśli ktoś już próbował jeździć, taka druga-trzecia lekcja.
  • weatherwax83 10.03.2020
    a pisze gdzieś, że to jej pierwsza jazda w życiu? nawet było ze udawała ze nie wiem o czym on mówi, żeby go nie pozbawiać radochy ;)
  • Bajkopisarz 10.03.2020
    weatherwax83 - jest w zbyt głębokim domyśle, że to mogła nie być pierwsza jazda. N tyle głębokim, że się nie domyśliłem :) A jako wierny czytelnik tej serii, domagam się dopieszczenia i podania tego, czego nie rozumiem na złotej tacy :)
  • weatherwax83 10.03.2020
    Bajkopisarz oczywiście Cię podpuszczam, postaram się to przemyśleć i coś dodać ;)
  • TheRebelliousOne 10.03.2020
    Nie wiem dlaczego, ale położenie Tamary kojarzy mi się on z sytuacją Effy z serialu "Skins" (pol. Kumple), kiedy to też było dwóch chłopaków w jej życiu. Oby tylko Tamarze nie przyszło do głowy jechać na dwa fronty. Uważam to za możliwe, gdyż...cóż, mówiłem kiedyś, że nastolatki nie należą do najmądrzejszych ludzi na planecie... XD Opowiadanie bardzo mi się podoba jak dotąd. Leci 5 i pozdrowienia :)
  • weatherwax83 11.03.2020
    Serialu nie znam, ale takie było założenie, że Tamara sądziła, że nikt nie jest nią zainteresowany, a tu nagle jest dwóch (a nawet było trzech ;)), i żeby miała odnośnik przy którym coś czuje ;)
  • TheRebelliousOne 11.03.2020
    No, w Skins z tym zainteresowaniem było TROSZKĘ inaczej, ale poza tym, prawie wszystko się zgadza w moim mniemaniu :) BTW, polecam serial <3 Jeśli masz Netflixa, obejrzyj koniecznie!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania