Tamte wakacje - Rozdział 16

– Z

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • weatherwax83 20.03.2020
    Połączyłam trzy rozdziały w jeden, bo były tak krótkie, że aż wstyd, ale tym samym koniec historii już niebawem. Zdaje se sprawy z niedociągnięć fabularnych, ale to jest ten punkt kulminacyjny napisany wieeele lat temu i jakoś sama nie wiem jakbym go mogła zmienić ;)
  • TheRebelliousOne 20.03.2020
    Muszę przyznać, że Chris przyjął tą informację lepiej niż się spodziewałem... :P To naprawdę zlepek kilku rozdziałów w jedno? Nawet nie zauważyłem :D Łap kolejne 5 i pozdrowienia :)
  • Bajkopisarz 21.03.2020
    „mnie na środek parkietu. Kiedy stanęliśmy naprzeciwko siebie, objął mnie ciasno ramieniem w pasie. Moją dłoń położył sobie na klatce piersiowej i przykrył swoją. Wolną rękę mimowolnie ułożyłam na jego karku. Oparł głowę o moją”
    Mnie-siebie-mnie-moją-sobie-swoją-jego-moją
    Połowa zaimków do ubicia
    „się, wszystko działo się jak na zwolnionym filmie.
    – Tamaro zakochałem się”
    3 x się
    „ale ja na prawdę nie”
    Naprawdę
    „zablokował go tak”
    Go – zbędne
    „Miałam tego dosyć?”
    Czemu znak zapytania?

    Coś za łatwo Chris zaakceptował wejście do friendzona. No chyba, że starania o Tamarę były jedynie rywalizacją z Richardem, a tak naprawdę na Tamarze mu nie zależało. Jeśli tak, powinno to zostać gdzieś zaakcentowane.
  • weatherwax83 21.03.2020
    nie zależało mu na tyle mocno, by robić z tego większą afere, nie wiedział, że ona coś czuje do R, a jak się dowiedział to ustąpił... tu nie ma większej psychologi ^^ Dzięki :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania