Tamte wakacje - Rozdział 2

W

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • TheRebelliousOne 23.01.2020
    Jeez, nie ma nic gorszego niż chamskie porysowanie pojazdu... Kobiety potrafią być okrutne XD Tak w ogóle to musisz mieć duży talent, skoro TO jest Twoje PIERWSZE opowiadanie, bo jakoś nie potrafię dopatrzyć się błędów. A wiesz co jest najlepsze w tym wszystkim? Jak kiedyś może wspomniałem, z reguły nie lubię romantyków albo historii typu "from hate to love" za ich banalność, ale Ty podajesz to opowiadanie w taki sposób, że chętnie przeczytam je w całości! Daję 5 i serdecznie pozdrawiam :)

    PS.: Trochę myślałem nad Twoją odpowiedzią do mojego komentarza pod pierwszym rozdziałem i myślę, że pora nauczyć się pisać kilka opowiadań na raz... ;)
  • weatherwax83 24.01.2020
    uwielbiam przyciągać do siebie przeciwników gatunku :p to jest taki potrójny zaszczyt ;) I tak, pora się nauczyć, ja niestety ostatnio mam ciężko z czasem, ale zdarzało się, że pisałam 3 rozdziały w tydzień, do 3 różnych opowiadań ;) Nadal piszę 3 historie równocześnie, choć gorzej teraz z tą systematycznością. Osobiście uważam, że trzeba spisywać pomysły jak najszybciej, choćby wyrywkowo, żeby nie umknęły! Na przykład mój ukochany Terry Prachett pisał zawsze kilka historii na raz i to nie zawsze po kolei, potem to składał do kupy ;) Pozdrawiam, obiecuję, że jak wreszcie znajdę chwilę, to również wpadnę do Twojego opka ;)
  • weatherwax83 24.01.2020
    a że przeczytałam w opisie profilu, że słuchasz heavy metalu, to pewnie wpadnę szybciej niż się spodziewasz ;)
  • Bajkopisarz 25.01.2020
    „nie wygodnie w łóżku”
    Niewygodnie
    „wyciągnęłam kruche ciasteczka”
    Jak już robisz takie długie zdanie, to sugeruję dodatnie „też” przed kruche
    „opowiedzieć sobie wszystko co wydarzyło się w ostatnich dniach. Opowiadałam”
    2 x opowiadać, drugie moa zastąpić „relacjonowałam sobotnie wydarzenia”
    „się od nas odłamać,”
    Odciąć raczej, nie odłamać
    „który opierała się Chris.”
    Opierał
    „ale miałam nadzieje,”
    Nadzieję
    „ale powstrzymałam się, ale jedynie”
    2 x ale
    „samochód. – Pogłaskał samochód”
    2 x samochód

    Nadal jest całkiem dobrze, przestało być tak leniwie jak ostatnio, zaczęło się dziać i widać, że musi dojść do ostrego konfliktu. Taka zniewaga, jak porysowanie samochodu musi zostać pomszczona, a że sposobów jest mnóstwo, to pozostaje wybrać tylko jakiś szczególnie ciekawy.
    Wyłania się już zarys pomysłu „kto się czubi ten się lubi”, ale dopóki nie powieje Anią z Zielonego Wzgórza to będę zaglądał ;-)
  • weatherwax83 27.01.2020
    Dzięki, poprawione, nie wiem co by miało być wyznacznikiem tej Anii, ale mam nadzieję, że się nie rozczarujesz :)
  • Bajkopisarz 27.01.2020
    weatherwax83 - w czasie omawiania lektury szkolnej, jaką swego czasu była Ania z Zielonego Wzgórza zostałem wyrwany do odpowiedzi i poproszony o przedstawienie ulubionej sceny. Opowiedziałem o śmierci Mateusza... Więc się tak bardzo nie przejmuj tą dygresją ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania