Tamte wakacje - Rozdział 6

N

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • weatherwax83 12.02.2020
    Kolejny krótki rozdział i wiem, że wcisnęłam dwa wątki z przychodnią, ale niestety miałam swoje powody...
  • TheRebelliousOne 12.02.2020
    No się rozwija akcja powoli, ale ciekawie. Richard i Chris chyba widzą w Tamarze kogoś więcej niż dziewczynę, z której "fajnie byłoby się pośmiać". Jak zapatruje się na to dziewczyna, zważywszy na fakt, że nie może zdzierżyć ich obu? No, zobaczymy, mi jak na razie opowiadanie bardzo się podoba. Leci 5 :)

    PS.: Widziałem, że masz konto na wattpadzie, więc chciałem Cię zapytać o opinię... Myślisz, że moje opowiadanie nadaje się na taką "dużą" stronę jak właśnie Wattpad? :)
  • weatherwax83 12.02.2020
    a co ma wielkość do tego, tam jest ogromny przekrój prac, oczywiście, że się nadaje! Jak już pisałam wcześniej, na wattpadzie jest o wiele prościej dawać wskazówki czy wskazywać błędy i literówki ;) Nie ukrywam, że ciężko się tam przebić, ale dużo zależy od tematyki i szczęścia. Piszesz o motorach i gangach, więc jest spora szansa, że znajdziesz swoich fanów!
  • Bajkopisarz 12.02.2020
    „podeszła do mnie i obwąchała moją nogę”
    Mnie – zbędne, bo obrazu sytuacji dopełnia „moją nogę”
    „Po nie całych dziesięciu”
    Niecałych
    „Moje spojrzenie spotkało się ze spojrzeniem Chrisa”
    Jedno spojrzenie można zamienić na wzrok celem uniknięcia powtórki

    Niezły fragment. W sam raz z długością, gdybyś go rozwlekła zrobiłby się nudny.
    Zaczynam się zastanawiać ile lat mają bohaterowie, bo jakoś mi to umknęło, albo nie było podane. Czasem mam wrażenie, że jedenaście, czasem że dwadzieścia jeden ? Więc pewnie prawda leży pośrodku.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania