***

***

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (20)

  • Nazareth 10.03.2016
    Metaforyczny, ale jednak dosadny bardziej ambitny niż poprzednie. Naprawdę zasłużone 5
  • Neurotyk 10.03.2016
    Nie spodziewałem się takiej oceny, bo miałem wątpliwości, czy wrzucić ten wiersz w ogóle.
  • Nazareth 10.03.2016
    Neurotyk moja opinią się nie kieruj. Nie znam się na poezji. Mowię tylko o moich subiektywnych odczuciach.
  • Neurotyk 10.03.2016
    Nazareth, więc taki pozytyw, że ty miałeś coś z tego wiersza :)
  • Nazareth 10.03.2016
    Neurotyk mnie osobiście się podobał i przeczytałem z przyjemnością.
  • Oto naturalistyczny portret, jej portret. Czego nie widać, oczy syci. Po obietnicach pną się jak ćma w okowach płomienia. Zachwycam się. Zachwycam się Twoją poezją.
  • Neurotyk 10.03.2016
    Adela, a ja Twoimi słowami, które zawsze niosą tajemnicę...
  • Neurotyk 10.03.2016
    Adela, PS To nie koniec...
  • Neurotyk, jest jeszcze dużo do przekazania.
  • Neurotyk 10.03.2016
    Adela Donajgrodzka, (o)wszem, nie (o)mieszkam, (o)bym (o)panował ..
  • Neurotyk, ładnie mnie prowadzisz, to sztuka, którą cenię.
  • Karo 10.03.2016
    Świetne! Uwielbiam twoje wiersze. ;) 5
  • Neurotyk 10.03.2016
    Karo, dzięki :D
  • Rasia 10.03.2016
    "Jedno rękach bandytów!" - czy tutaj nie miało być "jednorękich bandytów"*? Wolę się upewnić ;p
    No, tutaj nie mam wątpliwości co do oceny. Bardzo dobrze napisany wiersz pełen różnorakich środków stylistycznych, które tak tę formę ubarwiają. Podoba mi się, że znów posłużyłeś się tą maleńką i po cichu wkradającą się aluzją. Zostawiam 5 :)
  • Neurotyk 10.03.2016
    Rasiu, tak, dziękuję, "jednorękich" :) Dziękuję za miły komentarz :)
  • Rasia 10.03.2016
    To dobrze, że udało mi się wyłapać :D I nie ma za co, drobiazg :) Sobie powinieneś podziękować ;p
  • Hmmm czyżby coś z mistrza Tuwima? Tak tylko mi się skojarzyło :D Całość bardzo, bardzo ładna. Zgrabna i dosadna jednocześnie... Brawo! :)
  • Neurotyk 10.03.2016
    Szmonie, tak, Tuwim, czytam poezję i inspiruje się :) Tak "Niedopałki" były inspiracją Wisławą :)
  • KarolaKorman 11.03.2016
    Ciekawe przedstawienie postaci, inne, rzadkie 5 :)
  • Neurotyk 11.03.2016
    Dziękuję Ci:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania