.

.

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Blanka 11.05.2018
    hłe, hłe, hłe...:) jeśli pominiemy fakt, że jak zwykle zrozumiałam niewiele, to nawet to ładne jest:);) Oryginalne takie, romantyczne wręcz:) Pozdro, Dż:)
  • Hypokryta 11.05.2018
    Dziękuję. za komentarz i pozdrawiam.
  • kalaallisut 11.05.2018
    Dobrze się czytało, piękne i okropne zarazem.
  • Hypokryta 11.05.2018
    Bardzo miło mi to czytać :)
  • Canulas 12.05.2018
    Tekst coś w sobie ma, ale opakowane miejscami w szary papier niedoboru synonimów i nadmiaru dookreśleń.
    Podoba mi się zamysł. Można by jednak popracować na poziomie pojedynczych zdań, by np. słowo "szminka" nie występowała tak często.
    Pozdroxix
  • Hypokryta 13.05.2018
    Dzięki za uwagi, wezmę do serca, przy następnych moich grafomańskich próbach.
  • Kim 12.05.2018
    Fajny tekst. Parę zdań szczególnie mi podeszło.
    "Przecież poprawianie urody, było wpisane w rodzaj kobiecy, jako jedno z głównych przykazań." - np. to :)))
    Takie drobne prawdy życiowe ujęte w zabawny, a nawet ironiczny sposób, zawsze przypadały mi do gustu.
    "Tańczyła i płakała. A z dziesiątek luster wokół, przyglądał się jej tanecznym wyczynom, płaczący żołnierz z rozmazanym makijażem na twarzy." - ciekawe zakończenie. Hmmm.
    Podoba mi się tekst. Mam takie mieszane odczucia. Raz się uśmiecham, raz budzi się we mnie wewnętrzny niepokój. Lubię taki wachlarz.
    Pozdrawiam :))
  • Hypokryta 13.05.2018
    Cieszę się, że się podobało i również pozdrawiam :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania