Tato

Jutro mój ojczulek ma uro, więc wymyśliłam, że sama mu napiszę życzenia xd Ciekawa jestem Waszej opinii. Sądzicie, że się spodoba?

 

---------------------------------

 

Jesteś wszystkim.

Jesteś tym, co dobre... Tym, co ważne. Jesteś... Po prostu jesteś.

 

A to dla nas najważniejsze.

 

Ważne jest to, że wspierasz. To, że potrafisz pokazać, że kochasz.

Z tych oraz wielu innych powodów chcemy Ci podziękować. Chcemy byś był. Abyś był zawsze. Więc żyj jak najdłużej w zdrowiu, szczęściu i miłości.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • D4wid 08.09.2015
    Wiesz moim zdaniem to chyba są najlepsze rzyczenia bo od serca.
  • amelia 08.09.2015
    Ja na miejscu tw taty była bym dumna z orginalności córki
  • Anonim 08.09.2015
    dla mnie to jest takie bardziej powiedzenie mu, że jest zajebisty i można być kontentym z jego istnienia, niż życzenia. Na logikę to powinno się spodobać, lecz może być bardzo różnie, gdyż życie jest nieprzewidywalne.
  • J.K Verter 08.09.2015
    Ładne życzenia to trzeba przyznać, ciekaw jestem reakcji taty :) Nie oceniam bo to nie opowiadanie.
  • Elena Lincoln 08.09.2015
    Dzięki :)
  • Slugalegionu 08.09.2015
    Zazdrość poczułem: ( Mnie nikt takich ładnych życzeń nie składa: / Zawsze tylko "najlepszego" albo tekst z Internetu.
  • Anonim 08.09.2015
    nie jesteś tatą
    ...a może jesteś? Kto cie tam wie
  • Slugalegionu 08.09.2015
    Nie jestem i nawet nie zamierzam: )
  • M.A. Curse 08.09.2015
    Rodzice mają to do siebie, że życzenia składane przez dzieci bez względu na to, czy są wyszukane, czy też nie, traktowane są przez nich wyjątkowo i przeważnie łezka w oku zawsze się zakręci :) myślę, że tato będzie zadowolony, nie z oryginalności tych życzeń, ale z faktu, że płyną z serca ukochanej córy :) :) :) zdrowia dla taty!
  • KarolaKorman 08.09.2015
    Myślę jak M.A. Curse :)
  • Chris 09.09.2015
    Fajne ;) Najważniejsze, że od.serca.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania