Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Tekst o niczym- pierwsze podrygi amatora pisania.

Stał on, człek o najczystszym sercu. Dzierżył w swej dłoni sztylet sprawiedliwości. Z srebrnego ostrza jeszcze ciepła krew spływała na ciała ludzi nikczemnych. Przez jego głowę przemknęła myśl straszna. Padł na kolana i gorzko zapłakał.

Zdał sobie sprawę, że zło nie istnieje. Ludzkość by wyglądać mniej potwornie stworzyła termin zło.

Bóg nieopatrznie dając wolną wolę uczynił największy dar Szatanowi, gdyż ten tylko przyglądać się chcę złu, której w każdym drzemie.

Przypomniał sobie słowa ojca: w płaszcz z dobra utkany najwięksi zbrodniarze ubrani.

Następnego dnia, znaleziono człowieka bez skazy z szyją sprawiedliwością naznaczoną.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Canulas 17.12.2017
    Dlatego lubię czasem czytać teksty nowych osób. Start, sprawdzony Opowijczyk, wiem, co mi zaserwuje.
    Nowy to loteria.
    Przegrywa się często, ale nie tym razem.
    Dziś wygrałem.
    Bardzo w moim guście.
    Pozdrawiam serdecznie. Czekam na wincyj
  • Exe 21.12.2017
    Bardzo się cieszę, że przypadło Ci to "opowiadanie" do gustu.
  • riggs 17.12.2017
    Elegancko, ciekawie, czuję niedosyt. Piona na start
  • Exe 21.12.2017
    Bardzo dziękuję za opinię.
  • Elorence 18.12.2017
    Dość przerażające, ale na swój sposób ujmujące :)
  • Exe 21.12.2017
    Dziękuję, kobieto kocie!
  • Ozar 21.12.2017
    Taka zgrabna miniatura. Jak na pierwszy tekst całkiem dobra. Wciąga i jakby zachęca do dalszego czytania. Czekam na dalszy ciąg. Na start 5
  • Exe 23.12.2017
    Dziękuję za komentarz.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania