Teoria spiskowa - Nuncjusz

Nuncjusz jest mężczyzną. Wiecie kto jeszcze jest mężczyzną? Dokładnie tak, żul spod monopolowego. Żul ma trzy litery. Nuncjusz ma osiem liter. Osiem dodać trzy, wychodzi jedenaście. Jedenaście to książka Marcina Świetlickiego. Akcja tej książki dzieje się w okolicach Krakowa. Wiecie kto jeszcze mieszka w Krakowie? Tak, Nuncjusz. W Krakowie mieszka człowiek, który przyjechał z Norwegii. W Norwegii poławiają kraby. Kraby są zwierzętami. Raki też są zwierzętami. W Krakowie żyją zwierzęta. Nuncjusz ma kontakt ze zwierzętami. Oznacza to, że....

 

Nuncjusz jest ukrytym poławiaczem krabów.

Średnia ocena: 4.4  Głosów: 13

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (24)

  • IWG 19.12.2016
    Five
  • Nuncjusz 19.12.2016
    Trochę naciągana ta teoria
    ale skoro UFO istnieje to to też ma rację bytu
    Notabene, swojego czasu widziałem UFO
  • Nuncjusz 19.12.2016
    *odbytu
  • Joker 19.12.2016
    Porwali cię, czy tylko tako przylecieli? xD
  • Nuncjusz 19.12.2016
    przelecieli
  • Joker 19.12.2016
    O.o
  • Zdzisław B. 19.12.2016
    *Akcja ów książki - co to znaczy, bo nie rozumiem. Może miało być: Akcja owej książki ? (i tak dziwnie. Prościej: Akcja tej książki).
  • Joker 19.12.2016
    Poprawione, dziękuje za uwagę.
  • Zdzisław B. 19.12.2016
    Joker, sofiści mogliby się od Ciebie uczyć, jak udowodnić to, co chce się udowodnić ;)
  • Joker 19.12.2016
    Zdzisław B. Mógłbyś wytłumaczyć? Miałem chyba o nich kiedyś lekcje, ale niezbyt na niej uważałem. Chyba najbardziej w pamięć wpadli mi stoicy i epikurejczycy.
  • Zdzisław B. 19.12.2016
    Jokerze, jak najkrócej (chociaż i tak niekrótko):
    Sofiści byli wędrownymi nauczycielami filozofii i retoryki, którzy przygotowywali obywateli do udziału w życiu publicznym. Mieli poważanie i szacunek. Niestety później (aż do dzisiejszych czasów), za sprawą czarnego pijaru sprokurowanego przez Platona, zyskali złą reputację. Dlaczego Platona? Gdyż był zwolennikiem państwa totalitarnego, gdzie obywatele musieliby bezwzględnie słuchać władzy (sprawowanej przez filozofów jego pokroju) we wszystkich aspektach życia publicznego i prywatnego (wyłożył to w "Państwie". Przy okazji - za to, że próbował w jednym z polis to wprowadzić, ledwie uszedł z życiem, kiedy uciekał przed obywatelami, którzy poczuli na własnej skórze takie rządy).

    Dzisiaj (właśnie "dzięki" Platonowi) "sofistyka" oznacza wykrętną, niesolidną argumentację; rozumowanie pozornie poprawne, takie, które potrafi poprzez kolejne niby-wnioskowania doprowadzić do każdego ostatecznego wniosku. Takiego, jakie z góry założył sobie współczesny sofista ;)
  • Zdzisław B. 19.12.2016
    PS. Zgubiłem ważne - dlaczego Platon zrobił im czarny pijar? Ponieważ sofiści głosili to, czego był zaciekłym wrogiem - byli przeciwnikami ustalonego, nienaruszalnego porządku społecznego, głosili egalitaryzm, byli często ateistami, sceptykami.
  • Joker 19.12.2016
    Rozumiem
  • Pan Buczybór 19.12.2016
    Na Jutubie jest kanał z podobną metodą wyszukiwania illuminatów. Zgaduję, iż właśnie tym kanałem się inspirowałeś pisząc owy tekst. 5
  • Joker 19.12.2016
    Nie dokładnie, nie wiem o kim mówisz, ale to jest to z tymi iluminatami.
  • Joker 19.12.2016
    Ps. I tak musisz lecieć po piwo.
  • illibro 19.12.2016
    :D Świetne:D!
  • Joker 19.12.2016
    Dzięki :)
  • Karawan 19.12.2016
    Panie N pozdrawiam miasto mego dzieciństwa. Jam chłopak ze Zwierzyńca. Pozdrawiam. ;))
  • Freya 19.12.2016
    Zdzisław B.
    Chyba trochę "pojechałeś" zanadto.
    Największym autorytetem i zdecydowanie o największym doświadczeniu w dziedzinie sofistyki są - "funkcjonariusze religijni". ;)
  • Zdzisław B. 19.12.2016
    Freyo, całkowicie się z Tobą zgadzam.
    Natomiast do Jokkera napisałem z przymrużeniem oka. Reszta - przed chwilą w odpowiedzi do niego.
  • Violet 20.12.2016
    A ta i owszem. 5. Pozdrawiam.
  • Joker 20.12.2016
    Dziękuję
  • KarolaKorman 20.12.2016
    Myślałam, że Nuncjusz skojarzył Ci się ze zwierzętami przez tę żabkę w ślimaczych słuchawkach lub nausznikach - co kto woli, do wyboru do koloru i na każdą pogodę :) Fajnie :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania