Poprzednie częściTesknie

Tęsknie

Moje życie to życie na przekór losu ja wiem, że mogę robić błędy ale uczę się na nich dlatego wiem, że nieważne co ktoś mówi i jak się czuję i że nie mam godności tako wiem naiwność to u mnie ostatnio pierwsza rzecz na pierwszym miejscu ale powiem tak nie da się inaczej po prostu tęskniliśmy za sobą bardzo oboje i wiem, ze nadal tęskni ale nie możemy być razem bo każdy z nas ma rodzinę chociaż już mam dość i chciałabym powiedzieć wielkie "stop"

Niestety nie mogę bo miłość to tylko chwila to moment a rzeczywistość jest już inna chciałabym zapomnieć ale czy mam do tego ważny powód, zeby to zrobić chcę pamiętać te wspomnienia chce myśleć o tobie chcę uśmiechać się kiedy coś mi się przypomni co mówiliśmy, robiliśmy chcę to pamiętać to tylko chwila na pozór zła. Choć bywały też momenty kiedy siadłąm w jedną sobotę i zapiłąm się w trupa prawie zapomniałam co mówiłam przez telefon zapomniałam jak mruczałam i jęczałam przez tel coś mówiłam ciepłego kochasz mój głos ale nie wiem dokładnie co niewiem po co zadzwoniłam wiem jednak że cię kocham naprawdę bo po pijaku idąc do innego mężczyzny odepchnęłam go i powiedziałam, ze kocham kogoś innego wiedziałam od zawsze nie można zdradzić jak się naprawdę kocha nie da się po prostu.

Czemu nam się to wszystko skomplikowało a może to tak miało po prostu być może jeszcze życie nas zaskoczy choć już nie umiem wybaczyć to wiem, ze całą sobą Kocham Cię bardzo wiem robi się to już chore i nałogowe ale ty jesteś moim narkotykiem uzależniasz mnie.

Tęsknie i zawsze będę może przyjdzie taki dzień jak wtedy że już nie będę śnić o tobie.

Średnia ocena: 3.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Komu? Czemu? - losu,
    Kogo? Czego? - losego
    Z kim? Z czym? - z losym...

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania