The Horror Story #1 - Las

Nie wiem czy wyjdzie horror czy komedia :/

~*~

Idziemy! - krzyknąłem. P

Wraz z kumplami postanowiłem wyruszyć do lasu. Fajna przygoda. Na moje hasło wszyscy się wstawili gotowi do drogi. Nie minęło pół godziny i byliśmy na miejscu. Adamowi - jednego z moich kolegów złapało na żarty. Wszyscy się śmialiśmy zwiedzając to miejsce. Adam - drugi z nich, dostrzegło gdzieś dym. Na szczęście to nie był pożar. Kilkanaście kroków później stał malutki domek.

-Może ktoś tam mieszka? - spytał Andrzej, widać było że był głodny. Delikatnie tam podeszliśmy. Grzecznie zapukałem. Rozległa się naprawdę "głośna" denerwujące cisza. Andrzej postanowił że wbije "na chama". Otworzył drzwi mocnym pociągnięciem i szybko się wycofał i uciekł. Zobaczyłem, jak jeszcze rzyga.

-Co on tam takiego zobaczył, stare ciasto? - humor go nie opuszczał, choć teraz nie czas na żarty. On nigdy się tak nie zachowywał. Z reguły był twardy i mało co go wzruszało. Zajrzałem tam. Tego co ujrzałem nie zapomną nigdy. Na fotelu siedziała kobieta. Była martwa i w wysokim stadium rozkładu. Panował tam straszny smród. Nie dziwię się co spowodowało wymioty. Adam puścił pawia. Nagle z ciała wyszedł kot, przynajmniej tak mi się wydaje, to coś całe było we krwi i flakach. Szybko stamtąd uciekliśmy i zadzwoniliśmy na policję. Gdy poszli tam niczego tam nie było, ale jestem pewien że to nie był sen.

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Jack Ripper 20.10.2015
    To prolog? Wow, strasznie szybko się rozwija ta akcja, może troszkę zwolnisz? Było kilka literówek i chyba mówimy "wszyscy stawili się" a nie "wstawili". Co do reszty, to chyba nie ma żadnych błędów, no ale polonistą to ja też nie jestem :P
    daję 3
  • CrazyMaster 20.10.2015
    To nie rozdziały :/ to będzie seria w której będą się pojawiały różne straszne historie. Nie jakieś rozdziały.
  • Angela 20.10.2015
    Rzeczywiście strasznie pędzi ta akcja, w następnych rozdziałach przyhamuj troszkę : )
    Zostawiam 4
  • CrazyMaster 20.10.2015
    To nie rozdziały :/ to będzie seria w której będą się pojawiały różne straszne historie. Nie jakieś rozdziały.
  • Angela 20.10.2015
    W takim razie powinieneś je troszkę rozbudować.
  • CrazyMaster 20.10.2015
    Śpieszyłem się, bo bateria w telefonie padała.
  • Rasia 20.10.2015
    Wypiszę najpierw błędy, jak wszystkim użytkownikom ;)
    1. "Idziemy! - krzyknąłem. P" - zaczynamy zdania od myślników i wstawiamy po nich spację. Nie wiem też, co tu robi to "P" ;)
    2. "wszyscy się wstawili gotowi do drogi." - "Wstawionym" można być na imprezie. "Stawić" na miejscu* to odpowiednie wyrażenie ;)
    3. "złapało na żarty" - raczej "zebrało się"*
    4. "Kilkanaście kroków później stał malutki domek." - "później" to określenie czasu. Nie mogli przejść czasu, więc raczej "dalej"*
    5. "Rozległa się naprawdę "głośna" denerwujące cisza." - przecinek po "głośna", denerwująca*
    6. "Adam postanowił że wbije" - przecinek przed "że"
    7. "-Co on tam takiego zobaczył, stare ciasto? - humor go nie opuszczał, choć teraz nie czas na żarty." - Humor* i zmieniłeś czas. Piszesz w przeszłym, a potem nagle "teraz nie czas..."
    8. "Adam puścił pawia. Nagle z ciała wyszedł kot" - zdanie jest niepoprawne stylistycznie. Brzmi, jakby z ciała Adama wyszedł kot, razem z pawiem :)
    9. "Gdy poszli tam niczego tam nie było" - powtórzenie "tam"
    No niestety sporo tych błędów się nazbierało. Zajrzę do kolejnych części i trzymam kciuki, żeby udały się lepsze. Nie denerwuj się, że to wszystko powypisywałam. Myślę po prostu, że tak będzie Ci prościej z następnymi częściami. Pozdrawiam i na razie pozostawiam bez oceny.
  • Anonim 21.10.2015
    CrazyMaster pomysł fajny, jestem pewna, że z tego mógł powstać ciekawy horror, jednak mój nastrój zepsuła budowa zdań i tempo. Czułam się tak, jakby ktoś wymieniał mi tylko kolejne zdania, a ja próbowałam nadążać i "pisać". Niemniej jednak trzymam kciuki za następną część :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania