Tik tak , Tik tak,

Tik tak , Tik tak...

Stoi stary zegar na szafie , kurz tylko zbiera,

Czas liczy od białego rana do ciemniej nocy.

Patrzy na wesołe twarze dzieci,zapracowane ręce matki,zmęczonego po pracy ojca.

 

Tik tak,Tik tak...

Stoi stary zegar na szafie ,wskazówkami czas odmierza.

Słucha opowieści dziadka,

śpiewu wójka pod prysznicem, mruczenia kota Filemona.

 

Tik tak, Tik tak...

Stoi stary zegar na szafie ,patrzy , słucha i obserwuje.

Nie może uwierzyć,że czas tak szybko płynie .

Tik tak, Tik tak ...

Przesówa wskazówki ku końcowi.

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 23

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (66)

  • KarolaKorman 18.06.2015
    przesuwa i wujka przez ,,u'' się pisze
    Wiersz bardzo mi się podobał. Pokazuje zwykłą codzienność 4 :) za ortografię
  • Ekler 18.06.2015
    Ostatni wers piękny ;)
  • Marinaaa8 18.06.2015
    dzieki bardzo mnie to cieszy ze wkoncu jakis pozytywny komentarz , klaniam sie niskoXD
  • Marinaaa8 18.06.2015
    karola kormon to do cb dzieki
  • NataliaO 18.06.2015
    Ja mam odmienne zdanie od Koleżanki. Używanie słów "Tik, tak " jest jakby początkiem więc powinno być też zakończeniem wiersza. Po za tym nie wiem czy zegar może zbierać kurz, bo nie ma rąk. Powinno być coś innego za zbiera. Reszty już się nie będę czepiać.

    "Patrzy na wesołe twarze dzieci,zapracowane ręce matki,zmęczonego po pracy ojca. " - To zdanie ma jakąś cząsteczkową wartość.

    Wiersz był banalnie prosty, nic nie przekazywał, a ni nie pozwolił mi na odczucie jakichkolwiek emocji ale rozumiem, że to początki i na razie Twój przekaz jest pusty jak pustostan. Za starania 2 :)
  • Marinaaa8 18.06.2015
    spewnoscia teraz czekasz na moj ostry komentarz , wiesz co od poczatku cie nie lubilam podobnie jak ty mnie natalia0 i wiesz cale szczescie ze malo interesuje mnie twoje zdanie , wiersz nie jest do cb , jestes zbyt przewidywalna , zapewne zaraz mi odpiszesz jakas cietol riposta i dzieki za 2 caluje raczki
  • Marinaaa8 18.06.2015
    i teraz do wszystkich
    Ja jestem dumna z tego wiersza i z tego ze po wszystkich waszych negatywnych komentarzach nadal pisze , wy jedynie znuechecacie ludzi a nie dajecie rady , to dwie rozne zeczy , eidac wy ( shroi , xnob.. slepieczmetra , natalia0 i inni ) nie umieliscie zaakceptowac nowej osobg na opowi .pl ale cos wam powiem cenie siebie i co z tego , wole byc ponad wszystkimi niz przytakiwac kazdemu waszemu komentarzowi bo jestescie tu dlhzej i sie ponoc znacie na pisaniu a takim zachowaniem udowadniacie ze to jedynie wam przeszkadza to ze mam wlasne zdanie i nie akceptuje takich ludzi jak wy! od poczatku bylam sama na opowi.pl wy tworzyliscie grupy przeciwko mnie , a ja dalam rade i mimo yo ze cala opowi.pl jest przeciwko mnie jestem duzo wiecej warta niz wy , . A wiecie dlaczego bo jestem soba i walcze o swoje !
    ps piszcie co chcecie , kolejne czesci porcelanowej lalku, smiejcie sie odpisujcie komentujcie poprawiajcie i wiedzcie ze cobysvie mie napisali to po mnie splynie bo ja w odroznieniu odwas pozostalam WIERNA SOBIE
    :)
  • R_ystie 19.06.2015
    Czytam Twoje wiersze a potem Twoje komentarze i tak się zastanawiam czy to jedna i ta sama osoba pisze...? Już nie chodzi o ortografię czy inne zasady, ale o to, że wiersze.są w miarę dojrzałe a Twoje komentarze już nie. Daję 5 na zachętę :)
  • Ekler 19.06.2015
    ,,Ja mam odmienne zdanie od Koleżanki. Używanie słów "Tik, tak " jest jakby początkiem więc powinno być też zakończeniem wiersza.'' - w żadnym wypadku! Wiersz nie musi mieć kompozycji klamrowej. Bo niby dlaczego?
    ,,Po za tym nie wiem czy zegar może zbierać kurz, bo nie ma rąk. Powinno być coś innego za zbiera.'' - Serioo? Proponuję wyguglować hasła tj. personifikacja. W poezji środki stylistyczne są mile widziane.
    ,,Reszty już się nie będę czepiać'' - jakiej reszty? Jedyne czego można się tutaj przyczepić to ortografia i źle postawione spacje. Cała reszta pod względem merytorycznym jest poprawna.
    Oczywiście! Komuś może się nie podobać, a komuś może się podobać, ale jak ,,dajemy porady'' to niech one coś faktycznie dadzą autorowi, a nie są z (za przeproszeniem) tyłka wyciągnięte.
  • Marinaaa8 19.06.2015
    Hm . Powinnam powiedziec dzieki ale sie wstrzymam, moje konentarze so odpowiedzia na zaczepki innych , sa inne bo piszac wiersze nie atakuje mnie stado glodnych wilkow ( oni juz wiedza kto)
    a odpisujac na komentarze spotykam sie z niezrozumieniem , jedyne co robie to sie bronie i nie dam nikomu sobie wmowic ze nie jestem nic warta , mimo to dzieki za to 5
    Za sam komentarz to niewiem ale ok .
    :)
  • Marinaaa8 19.06.2015
    moj komentarz kieruje do rystei jakby nie bylo
  • Anonim 19.06.2015
    Interpunkcyjna rzeźnia, tego się nie da czytać. Sto razy było mówione, że przecinek i potem spacja. Przesłanie w ogóle do mnie nie dociera. A to "przesówa" to tekst menela do kolegi na ławce, żeby mu miejsce zrobił. Taki błąd... Tragedia - - Daje 2, ale w zasadzie to 1+
  • Marinaaa8 19.06.2015
    Jared a ty to niby tak pan i wladca swiata , hm a co do menela to naprawde wes sie udlaw wlasnym ego , z hamami dalej nie pusze
  • Marinaaa8 19.06.2015
    *pisze
  • Anonim 19.06.2015
    Przesłanie do mnie nie dociera, jest to zlepek przypadkowych słów o zegarze i jego postrzeganiu świata. Tak więc ocenię z punktu widzenia technicznego.
    Ciągłe powtarzanie "Tik-tak" było niezwykle irytujące i wybijało mnie z rytmu czytania.
    Patrząc na to jako na wiersz, to nie wiem w którym momencie on JEST owym wierszem. Zdania napisane byle jak. Jakbyś po prostu chciała pisać na siłę dla zapełnienia kolejnej linijki tekstem. Zdania w niektórych miejscach są zdecydowanie za długie i mogłabyś je skrócić do co najmniej dwóch.
    Radzę ci poważnie rozważyć zakup słownika ortograficznego. Z twoich tekstów można wywnioskować, że jesteś dyslektykiem na poziomie mistrza. Ja również mam dysleksję, ale zanim coś wstawię upewnię się co do pisowni danego słowa.
    Przecinki to istna masakra. Raz są dwie spacje, raz jedna, a czasem brak w ogóle. Radzę ci jednak sięgnąć po kilka wydanych książek z poezję, by nauczyć się gdzie i jak się je postawia. Mówię o książkach już wydanych, a nie tych tutaj, gdyż mogłabyś podważyć ich profesjonalizm.
    "Stoi stary zegar, stoi stary zegar..." - zrozumieliśmy już za pierwszym razem. Takie wiersze układa się dla dzieci z podstawówki. Jeśli zajmujesz się już ową poezją to postaraj się, by rzeczywiście było to napisane na poziomie czytelników.
    Proszę cię również o bardziej dojrzałe podejście do tego komentarza. Ty możesz mieć własne zdanie i być sobą, ale my już nie? Czyżby dlatego, że twoje zdanie kłóci się z moim?
    Napisałaś, że oceniamy się zbyt pochopnie i na podstawie kilku komentarzy. Jednakowoż sama również tak zrobiłaś. Przypomnij sobie co wywnioskowałaś o ŚlepcuZMetra zaraz po jego pierwszym komentarzu do ciebie. Było tak też w stosunku do Burtona, rave'a, Jareda, xnobodyperfectx jak i do mnie. Wyjaśniłam, że na opowi nie zaśmieca się forum takimi wątkami. Z tego wywnioskowałaś iż uważam się za jego królową. Jest to jak najbardziej dla adekwatne dla osoby w twoim wieku, rzeczywiście.
    W sumie to podziwiam cię tylko ze względu na to, że postanowiłaś dalej nas tutaj denerwować mimo, iż prosimy cię o opuszczenie tego miejsca. Szkoda, że od samego początku pokazałaś się z agresywnej strony nie potrafiąc przyjąć krytyki. Nie brak ci wytrwałości, więc może w końcu zaczęłabyś pisać lepsze wiersze.
    Jeśli nadal uważasz, że opowi to blog, to mylisz się. Jest to portal literacki. Jeśli tak bardzo pragniesz bloga, gdzie ktoś będzie się tobą zachwycał to załóż go na jednej z licznych stron, gdzie nie będzie ani nas, ani naszych komentarzy. Sama będziesz w nim królową, jeśli aż tak bardzo tego pragniesz sądząc po twoich licznych jak i nic nie wnoszących komentarzach do NataliiO i Marzycielki. Skoro nie potrafisz przyjąć jak i pisać krytyki, to po co to robisz? Nie stosując się do naszych rad nie rozwiniesz się.
    Tyle ode mnie. Przepraszam za wyrażanie swojej własnej opinii jak i za wszystkie inne przykrości, które spotkały się z mojej strony.
    1/5
  • Anonim 19.06.2015
    W ostatnim zdaniu "cie" zamiast "się", przepraszam za to niedopatrzenie.
  • Chris 19.06.2015
    Już było mówione o błędach itd. Już było mówione o przesłaniu. Chciałbym Ci coś powiedzieć. Jesteś spięta. Masz w sobie wewnętrzną burze, która Tobą kieruje. Przeczytaj sobie jeszcze raz wszystkie swoje teksty. Przeczytaj komentarze. Nie unoś się gniewiem! Jeszcze raz przeczytaj teksty, a potem komentarze. Potem przeczytaj swoje odpowiedzi. Chcę byś usunęła z nich złość i nienawiść. Ze swoich również. Dostrzeż wskazówki ukryte w tych zdaniach. Pojawiłaś się, jak to ładnie ujęła Shiroi, na portalu literackim a nke na blogu. Pozostałaś wierna sobie. Brawo! Nie każdy to potrafi. Może zbliża się Twoja wielkość choć nimt nie ma o tym pojęcia. Pewien mężczyzna otrzymał kilkanaście odmów do budowy swojego parku. Nie poddał się. Po kilku latach w końcu mu pozwolili, żeby przestał ględzić. Tak powstał Disneyland. Początki zawsze są trudne. Czasem środek i koniec w cale nie są łatwiejsze. Chcę byś przemyślała swoją rolę na opowi. Pojawiłaś się. Stałaś się członkiem naszej rodziny. Jak to w rodzinie bywa nie wszyscy się lubią, to normalne, ale każdy wrzucany tekst jest jak wspólna kolacja. Zagrajmy w grę "będzie miło to szybciej pójdziemy do domu". Nikomu nie zależy, żeby Cię nielubić. Nie. Nie o to chodzi. To też jest mechanizm obronny. Pamiętaj, że nowa osoba zawsze będzie w mniejszości. To normalne. Ale czemu zawsze tam masz być? Jesteś wierna zobie, ale nie bądź uparta i zaślepiona. Krytyka jest jak stary mistrz, karci ale w głębi duszy robi to tylko dla naszego dobra. Wina za złe relacje z Tobą leży po obu stronach. Spójrz na R_ystie! Weszła do naszego grona z głośnym tupnięciem. Ja osobiście ją traktuje, jakby była z nami od zawsze. Też możesz być tak traktowana Marinaaa. Teraz krzywisz się do monitora i mówisz w ducbu, że nke potrzebujesz łaski i współczucia bo jesteś sobą. Bzdura! Proszę Cię. Postaraj się a inni też się postarają. Niektórzy mają taki styl ale nie trzeba odpowiadać zaczepką. Żart za żart jest najlepszym rozluźnieniem. Tobie radzę w najbliższym czasie z żartami uważać ponieważ ludzie Ci nie ufają. Spokojnie. To szybko minie. Tylko musisz chcieć! Jeżeli będziesz chciała to ja wyciągam do Ciebie rękę. Zostań z nami, ale zostań jako jedna z nas. Przemyśl to. Bardzo Cię proszę. Zła atmosfera zabija wenę. Twoją i innych... A my artyści przecież tego nie chcemy!
  • Anonim 19.06.2015
    Dobra, niech będzie, spróbuję nawiązać dialog jeszcze raz.
    Jeśli chodzi o, mniej więcej, poprawę, to takowa występuje. Mimo że nie zgadzałaś się z krytyką i nie chciałaś jej do siebie przyjąć, tak niektóre wskazówki albo utkwiły w pamięci, albo mimo wszystko wzięłaś je sobie do serca.
    Teraz odpowiedz mi na pytanie, Marina - czytasz książki? Jestem pewien, że przynajmniej jedną przeczytałaś. Ba, więcej niż jedną. Spójrz na zapis interpunkcyjny. Zapis interpunkcyjny wygląda tak, że najpierw po słowie następuje przecinek, a dopiero potem spacja. Teksty wtedy czyta się płynniej, lepiej, wygodniej i swobodniej - a przez to ocena tekstu też jest odpowiednio wyższa. Jeśli zależy Ci na tym, by zbierać pozytywne recenzje, byłby to dobry krok w odpowiednią stronę.

    Niestety, jeśli chodzi o błędy ortograficzne, to obok tego też przejść obojętnie nie mogę. Błędy ortograficzne są jednymi z najgorszych, ale też najłatwiejszych do wytępienia błędów. W edytorze tekstu, jakiegokolwiek używasz, powinnaś mieć zakreślane na czerwono wyrazy (czasem się to nie zdarza), ewentualnie jeśli nie jesteś pewna jakiegoś słowa, to lepiej sprawdzić je w słowniku (Dzisiaj: internetowym). Wójek, Przesówa - to są błędy, i w tej chwili nie polemizujesz ze mną, lecz z językiem, który rozwijał się i nabierał kształtu i charakteru przez setki, jeśli nie tysiące lat. Wiec o ile nie chcesz szanować mnie, tak szanuj język - a przynajmniej próbuj.

    Powyższy komentarz w żaden sposób nie zaniża Twojej wartości, ani też Cię nie obraża - jest jedynie wskazówką. A nie jestem w stanie uwierzyć, że czytając swój wiersz, potem otwierając książkę, czytając mój post, a nawet zaglądając do słownika - nie jestem w stanie uwierzyć (celowe powtórzenie), że owych błędów nie widzisz.

    Tyle ode mnie. Oceny nie zostawiam, bo wiem, że tekst możesz poprawić i że może być lepiej - wystarczy spojrzeć trzeźwo na sytuację. I nie odsyłaj mnie do postów innych - ja w tej chwili rozmawiam z Tobą, nie z innymi. I ja wyciągam rękę. Jeśli wolisz - to pogryź i opluj. Jeśli chcesz przyjąć pomoc, to przyjmij.

    Dziękuję za uwagę.
  • Prue 19.06.2015
    Uważam, że nie potrafisz przyjąć krytyki od ludzi, którzy poznali już kulisy pisania. Uważasz, że rzucili się na Ciebie ale to nie prawda oni wskazują Ci błędy. Dla mnie jest to komiczne, a nawet śmieszne, że nie którzy ocenili dobrze Twój wiersz.
    Kiedy zaczynałam przygodę z tą stroną spostrzegłam, że za tego typu wiersze czy krótkie opowiadania ludzie byli mocno krytykowani. A Ty za swoje krótkie wypowiedzi wierszowe dostajesz pochwały. Dla mnie jest to nie w porządku dla osób, które piszą o wiele lepiej od Ciebie. Chyba, że długo mnie nie było i teraz chwalimy osoby, które piszą w taki sposób jak Ty.

    Czytałam wasze rozmowy, bo trudno tego było nie ominąć. Z tego co zauważyłam sama chciałaś usłyszeć krytykę, opinię o swoich wierszach. Dlatego tym bardziej nie rozumiem, że po zapoznaniu się z nimi i wypowiedzeniu ludzi nie potrafisz przyjąć tych kilku słów prawdy.
    Nie spotkałam się też z osobą Twojego pokroju, która obraża w tak prymitywny sposób ludzi, którzy chcą Ci pomóc. Nie potrafisz zwracać się prawidłowo do osób w Twoim wieku, trochę starszych jak i najstarszych na tej stronie.
    Nie dziwi mnie ich reakcja. Odpowiadają Ci tak jak Ty im.

    Xnobodyperfectx , Ślepiec z Metra, NataliaO i Burton zostali przez Ciebie potraktowani w sposób krzywdzący. Nie pojmuje jak można obrazić ludzi, którzy znają się na pisaniu w większym lub mniejszym stopniu. Uwierz mi osoby te są bardzo miłymi i mądrymi ludźmi, którzy przyjęli by Cię do grona pisarzy z otwartymi łapami ( że tak powiem ).

    Teraz jeśli chodzi o opowiadanie. Uważam, że Lalka miała potencjał. Powinnaś jednak nad nią popracować. Co do tego wiersza. Ekler, trochę się myli. Jeśli piszesz w taki sposób wiersz powinnaś zachować jakąś równowagę. Jej tu nie ma. zakończenie powinno wyglądać całkiem inaczej.

    Ty napisałaś je w ten sposób:

    Tik tak, Tik tak...
    Stoi stary zegar na szafie ,patrzy , słucha i obserwuje.
    Nie może uwierzyć,że czas tak szybko płynie .
    Tik tak, Tik tak ...
    Przesówa wskazówki ku końcowi.

    Prawidłowe powinno być:

    Tik tak, Tik tak...
    Stoi stary zegar na szafie ,patrzy , słucha i obserwuje.
    Nie może uwierzyć, że czas tak szybko płynie .
    Przesuwa wskazówki ku końcowi.

    ( Oczywiście nie będę poprawiać błędów ortograficznych czy też interpunkcyjnych )
    Jeśli się zapoznasz z wierszami zauważysz, że moja zmiana jest prawidłowa.

    Oczywiście jeśli jesteś początkująca masz prawo do błędów. Co do treści była prosta, dość naturalna nawet mi to nie przeszkadza ale jego przekaz jest " Jaki? " Nie rozumiem co chciałaś nim przekazać. Czy w ogóle przemyślałaś sens wiersza. Może miał on być próbą, jakąś lekcją przygotowawczą.

    Jestem pewna, że nastawiłaś się na pochwały i dlatego nie potrafisz przyjąć krytyki tych ludzi. Oczywiście źle odbierasz całą sytuację. Radziłabym na prawdę zastanowić się nad swoim postępowaniem. I oczywiście dużo, dużo pisać. Ode mnie 1.
    Pozdrawiam.
  • Marinaaa8 19.06.2015
    Cos jeszcze , przypominam poraz kolejny na opowi.pl oceniamy opowiadania , wiersze itp. A wy ciagle czepiacie sie mnie , jak widac kreci was moje zycie ,
    Hehehe , bawi mnie to ze tak sie rozpisujecie na mój temat , bierzecie wszystko na powarznie , zero luzu ,
    Ludzie przestancie mnie atakowac bo wasze zachowanie jest chore ile juz napisalam komentarzy na wasze glupie odzywki, żal mi was , myslalam ze na opowi .pl poznam fajnych ludzi a tu niespodzianka , spotkalam sie z banda idiotow , ktorzy nie umieja zaakceptowac nowej osoby w grupie i wiecie co NIGDY NIE CHCIALABYM miec takich ludzi wookól siebie , żaluje ze opublikowqlam teksty wlasnie tu gdzie ludzie żerują na cudzych uczuciach !
  • Anonim 19.06.2015
    Uno - mi jakoś nie odpowiedziałaś. Specjalnie mnie ignorujesz?
    Secundo - W którym miejscu mojej wypowiedzi Ciebie konkretnie, personalnie, ad personam, zaatakowałem?
  • Marinaaa8 19.06.2015
    A i jeszcze cos , co do waszych ZŁOTYCH RAD gdzie prosze nalisałam ::Ludzie piszcie mi rady , czekam tylko na wasza krytyke czekam na rady , czekam na rady ludzie prosze pomuszcie , PISzCIE MI RADY! Sami odpowiedzcie sobie na to pytanie.
  • Marinaaa8 19.06.2015
    A przepraszam Slepiec z metra zapomnialam ze ja musze odpowiadac na komentarzekazdego z osobna , kurcze japrowadze jakas gazeta ::Komentarze od Mariny ;:
    Czy jak ?
  • Anonim 19.06.2015
    jak masz tak bełkotać to lepiej wynoś się stąd, serio, mam cię dość
  • xnobodyperfectx 19.06.2015
    Źlepjiec z medra o co cji znofu hodzji? :/
  • Anonim 19.06.2015
    Zwróciłem się do bezpośrednio od Ciebie. Nie wiem, wydaje mi się, że savoir vivre wymaga, by raczej odpowiedzieć osobie, która włożyła pewien wysiłek w to, by napisać Ci rady - przynajmniej te o interpunkcji i gramatyce, bo to są rady, prawda? - i której uwaga, ZALEŻY, by się z Tobą porozumieć.

    I tak, wypadałoby się zwrócić do mnie, bo akurat ja chcę Ci podać pomocną dłoń. Wydaje mi się również, że w całości nie przeczytałaś mojej wypowiedzi.
  • Marinaaa8 19.06.2015
    Filip z konopi ty HAMIE
    A ty jestes najgorszy ze wszystkich i teraz na ciebie plune , ale ty to juz dawno zrobiles w stosunku do mnie
    "Wynos sie z tad" a ty kim jestes ze mozesz mi takmowic , jestes hamem jajwieksza męską świnią , jak tak traktujesz kazda kobiete to wspułczuje twojej matce bo ona nie wiedziala co wychowa a twohej dziewczynie radzilabym uciekac odciebie jak najdalej , jezeli wogole jakas cie zechce , jestes najwiekszym hamem , nie masz wstygu i to ty sie z tad wynos!!!!
  • Anonim 19.06.2015
    Między kobietą, a "kobietą" jest spora różnica :3 Pozdrowieńka serduszko :3 podpisano: Król świata
  • Marinaaa8 19.06.2015
    Slepcze z metra spujz jak wszyscy mnie traktuja , wybacz moze za ostro cie potraktowalam ale naprawde cala opowi.pl przeciwko mnie to troche za duzo , ale nie poddam sie nie dam sie ponizac!
  • Anonim 19.06.2015
    *chamie
  • Anonim 19.06.2015
    to ja dałem ci 5 za ten wierszy, jesteś beznadziejna jako osoba, piszesz nieźle
  • Anonim 19.06.2015
    bluzgając na wszystkich wystawiasz sobie świadectwo, nazywając mnie chamem sama nim się stałaś
  • Anonim 19.06.2015
    No, WilibzGonobii, fynoź siem z tond naijlepijeij! (żarcik oczywiście) XD
  • Marinaaa8 19.06.2015
    Z panem juz dawno skonczylam korespondowanie . Jestes okropna osoba i beznadziejnym facetem , i to chyba tylko a to twoje 5 to mam gdzies ,
  • Anonim 19.06.2015
    skończysz ze mną wtedy jak się stąd wyniesiesz, najlepiej w podskokach :)
  • Anonim 19.06.2015
    he he Shiroi :*
  • Anonim 19.06.2015
    Filip :***
  • Marinaaa8 19.06.2015
    nie bedziesz mi mówil co mam robic ! Podły drań ,
  • Anonim 19.06.2015
    Shiroi zapomniałaś spacji przed przecinkiem :D
  • Anonim 19.06.2015
    he he :) ani Ty mnie
  • Marinaaa8 19.06.2015
    Nie pomyliłam sie co do cb , przypominam ci ze to ty filipzkonopi zaczeles swojim chamskim "wynos sie z tąd"
  • Anonim 19.06.2015
    Kórczem , co jia deras bocznem? T . T
    Wersja dla normalnych: Kurczę, co ja teraz pocznę? T.T
  • Anonim 19.06.2015
    mylisz się notorycznie co do nas wszystkich, już cię trochę wyczułem, jesteś chamska, bezczelna, pyskata i niereformowalna :)
  • Marinaaa8 19.06.2015
    uważasz sie za leprzego , przejzałam cie na wylot filipiez konopi
    Jesteś chamem , idiotą , meska swinia i egoista do potegi 7 ,
  • Anonim 19.06.2015
    he he tylko do siódmej potęgi?
    tak, zgadza się, przejrzałaś mnie na wylot, teraz będę płakał, skompromitowany przez nastolatkę
    będę płakał i smarkał, glutami zapapram sobie klawiaturę, palce mi będą się ślizgać po tych glutach
    tak, tak, zniszczyłaś mnie, poddaję się i uciekam, żegnaj!
  • Anonim 19.06.2015
    Nie śmiej się, może jej klasa jeszcze nie przerabiała potęg po prostu ;)
  • NataliaO 19.06.2015
    Do osoby starszej powinnaś się zwracać kulturalniej. A wypowiedziane słowa są nie taktowne do człowieka, który ocenił Cię bardzo dobrze i był dla Ciebie od początku kulturalny. Rozumiem jednak, że Twój emocjonalny wiek właśnie przechodzi kryzys i musisz znaleźć się w centrum zainteresowania.
  • Anonim 19.06.2015
    Nati, to nieważne ile mam lat, kultura obowiązuje nas wszystkich, tak samo ja powinienem odnosić się z szacunkiem do młodszych i vice versa, tu mamy przypadek szczególny i jakoś musimy teraz z tym życ, ze świadomością, że jesteśmy tylko debilami :)
  • Anonim 19.06.2015
    Marina, w tej chwili pragnę, byś porozmawiała ze mną, nie z innymi. Wierzę, że sytuację jeszcze da się odkręcić, jeśli tego zechcesz. Jeśli wolisz dalej walczyć, to twoja wola. I nie, nie interesuje mnie, że całe opowi przeciwko Tobie - nikt nie jest bez winy.

    To co, dogadamy się, czy nie da rady?
  • Majeczuunia 19.06.2015
    Eee... Sam wiersz jest... spoko. Trochę tam masz takich upierdliwych byków, i one według mnie psują odbiór tekstu. A tak poza tym to, szczerze, nie sądzę żeby akurat zegar pełnił taką rolę, jaką pełni w twoim wierszu, ale to moje zdanie :)
    A co do "niezaakceptowania nowej osoby na opowi.pl"... Dziewczyno, jesteś pewna że mówisz o tym samym portalu? Weźmy na przykład mnie. Ja tutaj kiedyś wparadowałam z moimi gównianymi historyjkami i...? Zostałam zaakceptowana. Ponieważ mówiłam miłerzeczy. Jak ktoś mi błędy w opo powytykał, to ja skakałam z radości i przysięgłam się do nich zastosować. Wszyscy ludzie z tego portalu... Filip, Karola, Natalia, Jared, Shiro-chan... Oni są jak moja druga rodzina. I jestem pewna, że oni czują się tak samo. Są cudownymi ludzmi, z którymi można genialnie porozmawiać, zabawić się, pośmiać. Ty tu weszłaś z hejtami i tym samym zabiłaś swoje szanse na dołączenie do naszego grona. To ty nie umiałaś zaakceptować ludzi z tego portalu, i postanowiłaś się wyżyć, sypiąc z rękawa hejtami na lewo i prawo. Sorry, taka prawda.
    I ja sobie wypraszam to, co wcześniej powiedziałaś o Natalce. Ona jest osobą ciepłą, cudowną, miłą, kochaną. Ona pod "Lalką" zostawiła komentarz taki, za który nie miałaś prawa się wkurzyć. A ty co? Zaczęłaś po niej jechać jak kombajn po polu. Czy to ma sens? Jeśli ktoś na tym portalu ma mieć miano chama, to jedynie ty. Dziękuję za uwagę.
  • Amy 19.06.2015
    Miałam się nie odzywać, ale nie mogę się powstrzymać. I nie piszę tego złośliwie. Chciałam po prostu się nie wtrącać, bo wydaje mi się, że wiem, jaką otrzymam odpowiedź na komentarz, który zamierzam napisać, Marino. Ale dyskusje pod Twoimi tekstami wzbudzają we mnie zbyt silne emocje. :) Czasami jest to szok, innym razem oburzenie, zdarza się też, że robi mi się nieco przykro, ale najczęściej po prostu chce mi się śmiać.

    Co do wiersza - nie znam się za bardzo na poezji, więc nie będę się wypowiadać na temat jego budowy i skupię się na treści, ponieważ uważam, że nie trzeba być specem od poezji, by stwierdzić czy jakiś utwór mi się podoba, czy też nie. Jest lepiej niż przy "Porcelanowej Lalce", ale brakuje mi puenty. No bo co jest najważniejsze? To, że czas szybko płynie, a zegar kiedyś przestanie go odmierzać? Czy to, jak zachowują się ludzie, których ten zegar obserwuje?
  • Slugalegionu 04.07.2015
    Wiersz niby fajny, ale brak w nim jakiejś głębi. Oraz, jak to zauwarzyła Amy, puenty. I brak rymów! Ja wiem że istnieją wiersze białe, ale dla mnie to nie wiersze. Dwa.
  • Neurotyk 15.04.2016
    średnia 2???

    Dałem 4, podobało mi się:)

    Gdybyś była moją kumpelką na opowi dałbym z czystym sumieniem 5 :)
  • Neurotyk 15.04.2016
    ale kłótnie pod tymi tekstami XD można poczytać komy śmietanki sprzed 10 miesięcy XD
  • Nuncjusz 15.04.2016
    nie wszystkich widać bo część już jest Anonimem ;_;
  • Neurotyk 15.04.2016
    Nuncjusz ale z kontekstu rozumiem, kim był anonim, bo pada jego nick XD
  • Neurotyk 15.04.2016
    Filip, znajdę Cię wszędzie XD
  • Neurotyk 15.04.2016
    ale kłótnie pod tymi tekstami XD można poczytać komy śmietanki sprzed 10 miesięcy XD
  • Jared 15.04.2016
    Lepiej nie ;___;
  • Jared 15.04.2016
    Zostalem tu nazwany panem i wladca swiata XD
  • Neurotyk 15.04.2016
    może jesteś?:) Szkoda, że mnie nie był tutaj :)
  • Jared 15.04.2016
    Dobrze, zem stare konto usunal :P
  • Neurotyk 15.04.2016
    Boże, co za czasy wspaniale na opowi były, że tak się rozwodzona nad prostym wierszykiem

    JA TAK CHCĘ pod moimi XD

    Jak to zrobić???
  • Jared 15.04.2016
    Nie wiesz? :D
  • Neurotyk 15.04.2016
    Jared wyzwać komentujących od dyletantów? Tylko pytam, nic nie sugeruje.
  • Jared 15.04.2016
    Najlepiej od chamów i orta co dwa znaki, a juz przecinki to w ogole jebac :P

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania