To jest życie czy powieść?

Twoje życie to nie kończąca się książka, z różnymi rozdziałami. Pamiętaj.

W niektórych działach będziesz musiał zawrzeć jeszcze jednego albo dwóch autorów.

Pojawi się też wielu bohaterów, którzy będą kluczową postacią w całej historii i takich którzy jako bohaterowie epizodyczni odegrają najmniej znaczącą rolę lub taką która będzie miała istotne znaczenie w całej opowieści.

Pojawi się też kilku bohaterów drugoplanowych. Oni dzielić się będą na takich, którzy przez kilka rozdziałów nieprzerywanie będą gościć w twojej opowieści ,ale już nie będzie im dane wrócić do niej i tacy ,którzy dadzą się poznać w jednym rozdziale. Jednocześnie znikając ale przypominając o sobie znacznie później.

W tej książce będzie też wiele zwrotów akcji i sytuacji których nie spodziewałeś się, nie śniłeś ani nie marzyłeś. Raz będziesz czytał tą książką spokojnie, wyraz po wyrazie, zdanie po zdaniu i kartka po kartce.

A raz będziesz chciał jak najszybciej przebrnąć przez te wszystkie literki ,które układają się w wyrazy, a one w zdania których nie chcesz czytać nigdy więcej.

Czasem będziesz chciał ominąć jakąś kartkę, historię czy nawet cały rozdział. Niestety, żeby kontynuować powieść będziesz musiał przez to przebrnąć, ponieważ później może się okazać, że bez poznania szczegółów tego jednego epizodu trudniej będzie zrozumieć dalsze poczynania autorów czy ich bohaterów.

Życie pisze różne scenariusze na ,które nie mamy wpływu w wielu przypadkach i tym właśnie różni się od książki.

Los odgrywa ogromną rolę w naszym jakby się mogło wydawać poukładanym przez nas świecie. Jeden nasz czyn, może doprowadzić do innego ,który nam wszechświat zesłał.

Może jedna książka to za mało i z małym podsumowaniem twoje życie napisze Ci kolejny tom twojej książki?

Masz kartkę i długopis, jesteś autorem swojej książki którą jest twoje życie.

Jaka będzie twoja opowieść?

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Piotrek P. 1988 11.03.2020
    Oryginalny tekst, 5, pozdrawiam :-)
  • Mex 11.03.2020
    Bardzo dobry tekst. 5 :)
  • Kocwiaczek 11.03.2020
    Niekończąca
    Będą kluczowymi postaciami
    Którzy x2
    Bohaterów - wiele powtórzeń
    Przecinki bliżej słowa pierwszego, nie drugiego
    Książcex2
    Znów które się powtarza
    Naszym i nas - albo jedno, albo drugie
    Potem znów nasz
    Znowu książki:(
    //

    Pomysł ciekawy, jednak powtórzenia i kilka błędów stylistycznych psują efekt. Przede wszystkim powalczyłabym z powtórzeniami. Całość oceniam
    przez na 4. Pozdrowienia!
  • Xyz2398 11.03.2020
    Dziękuję bardzo za komentarze!
  • Shogun 11.03.2020
    Ciekawy tekst. Porównanie życia do książki. Podoba mi się.
    Pozdrawiam :).

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania