.

.

Średnia ocena: 3.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Slugalegionu 01.09.2015
    Ładnie jak na dwadzieścia minut: )
  • 50shadesofblonde 01.09.2015
    Mew, jak teraz na to patrzę, to oczy mnie bolą od błędów. Ale postanowienia to postanowienia, zedytowaną wersję mam na kompie c':
    Dziękuję tak czy siak!
  • Anonim 01.09.2015
    Dałbym tróje, ale końcowy akapit mnie uwiódł :) Chcesz zostać pisarką? Bardzo dobrze. Dobrze też, że rozumiesz, iż Mickiewiczem nikt się nie rodzi (poza nim samym oczywiście), pisarzem się zostaję. To powołanie, nie mniejsze i nie bardziej płytkie niż posługa kapłana czy lekarza. Życzę oczywiście powodzenia, a przede wszystkim doskonalenia :)
  • Slugalegionu 01.09.2015
    A tamXD W porównaniu do tego, ile ja walę byków przed korektą to tu nac nie ma: p
  • 50shadesofblonde 01.09.2015
    Jared, dziękuje ci bardzo :3 Wiem, ze treść nie jest specjalnIe porywająca, ale jak pisałam - to tylko cwiczenia. Te moje byki mnie bolą, ale muszę zostawić to jak jest, by miec punkt odniesienia. Dziękuje za wsparcie.
  • KarolaKorman 01.09.2015
    Dobre ćwiczenia i masz rację nie edytuj, będzie porównanie :) Może się kiedyś będziesz z tego śmiać. Powodzenia :)
  • tamcia 02.09.2015
    Jak czytałam fragment o pisarstwie, to miałam przed oczami samą siebie. Też mam 16 lat, zaczynałam od ff (tylko że z HP) i próbowałam coś pisać o anime ale jednak mnie nie przekonało. :)
    Tekst mi się podoba, zostawiam 5 i pozdrawiam, będę czytać inne twoje teksty jeżeli na nie natrafię. ^^
  • Slugalegionu 02.09.2015
    Ja też od ff: p PnP, ale po angielsku, więc zjebałem jeszcze bardziej.
  • 50shadesofblonde 02.09.2015
    Dziękuję wszystkim ^^ Tamcia, rozumiem cię, ja jeszcze przeszłam przez PBFy c':
  • Całkiem, całkiem.. niezgrabne. :3
    porozwijałbym wątki, myślę, że osoba ucząca się od Bondy brałaby raczej poważnie pewne rzeczy, jak na przykład domykanie pewnych rozpoczętych wątków..
  • 50shadesofblonde 22.01.2016
    Cóż, sprawy się trochę pokomplikowały. A ja nie jestem rycerzem.
    Widzę, że panicz nowy na opowi. Co zaprowadziło Cię akurat do tego wpisu?
  • 50shadesofblonde poszukiwania. przeszukiwania raczej treści oznaczonych w pewnych tagach.
  • Pan Nikt 25.01.2016
    Fajny optymistyczny tekst. Co do pisarstwa, mówi się, że przeciętny pisaż (a nie autor jednej książki) zaczyna karierę około trzydziestki. Więc tak naprawdę wszystko przed tobą. ;)
  • 50shadesofblonde 25.01.2016
    Dziękuję :3

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania