-

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • sensol 02.05.2019
    Banan?
  • yanko wojownik 03.05.2019
    Nie, inny, bo tamten migał się od służby wojskowej, a potem okazało, że nie był abstynentem, bo był nieletni, to do filmu wzięli.
  • Justyska 02.05.2019
    Nie wiem co napisać... No tak się zdarza.
  • yanko wojownik 03.05.2019
    Zdarza się - znaczy:)

    Dzięki!:)
  • Anonim 02.05.2019
    Piękna niemetafora! Dosłowność w czystej postaci. Tyle że czas skrócony z dziesiątek lat do jednej nocy.
    Bardzo dobre!

    Pozdrawiam.
  • yanko wojownik 03.05.2019
    Serio to liczyłem, że żart piszę:)

    Dziękuję za sięgnięcie głębiej - rzeczywiście można się tego dokopać, choć nie było na zmysłach w trakcie pisania.
  • Dekaos Dondi 03.05.2019
    Ciekawe drabble napisał Tyś, Wojowniku Igrek. Aż mnie napadło na inną wersję:))
    On był wewnętrznie przytłoczony, ale na zewnątrz rozbawiał smutną familię przesadnie.
    Pewnego razu po kulminacji rechotu, usnął.
    Gdy się zbudził, stwierdził, że wszyscy są weseli prawdziwie.
    Z uwagi na okoliczności, postanowił, że on też takim będzie, bo jako smutas, na głupka wyjdzie w całej pełni.
    Później tłumy przygnębionych, do nich przychodziły na terapię przeciw - smutkową, za odpowiednią opłatą:)
    P.S. Wśród czubków, normalny jest wariatem. Dzięki za inspiracje:)) Daje - 5 - Tobie:))
  • yanko wojownik 04.05.2019
    Ciekawie i optymistycznie brzmiało by to w stronę drugą, Dzięki Ci za pięć i za wskazanie, zacznę swe teksty w przewrotach czytywać po zapisaniu - a nuż co cenniejszego po odwróceniu z nich wycisnę.
  • pkropka 03.05.2019
    Podobają mi się obie wersje, i Twoja i DD. Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia ;)
    Jakoś wierszem mi zalatywało.
  • yanko wojownik 04.05.2019
    Dzięki! Pesymistów od optymistów pewnie da się jakoś odróżnić po wersjach;)
  • Życie, to nie bajka, tak mówią. Ciekawe spojrzenie na problem.
  • yanko wojownik 04.05.2019
    Czasami dodają jeszcze, że (tak słyszałem) to pie*****na walka, ale może jest tez lżejsza wersja.
    Spojrzenie z przymrużeniem, ale fakt.
    Wielkie Dzięki!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania