------------------------

 

Średnia ocena: 2.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (18)

  • Aisak 18.10.2019
    Sztefen, to nie jest fajne.
    :(

    Jesteś za mądry na takie gówno.
    Ale, co komu w duszy gra...
    1 nie dałam, bo i po co.
  • franekzawór 18.10.2019
    Jest jakie jest.
  • Tjeri 18.10.2019
    O rany, mocno niesmaczne. Ani śmieszne, ani dobre.
  • franekzawór 18.10.2019
    Tjeri, najważniejsze, że wzbudza emocje. Ja lubię myśleć pod prąd. Nie ma się czym przejmować - to tylko satyra. Jednak językowo jestem niezadowolony z 3 czy 4 fragmentów, ale idzie mi łatwiej.
  • Tjeri 18.10.2019
    franekzawór Myślenie pod prąd to akurat zaleta. Ale tu jest po prostu kiepsko napisany niesmaczny tekst.
  • franekzawór 18.10.2019
    Tjeri, wy kobiety podchodzicie do tekstów uczuciowo. Ja zrealizowałem pomysł na papierze. Ja często realizuję pomysły na papierze, nigdy nie patrzę, co kto pomyśli albo powie, bo ja i tekst to dwa oddzielne byty. Kolejny będzie weselszy, obiecuję.
  • Tjeri 18.10.2019
    franekzawór - nie wiem gdzie tu uczucia... Po prostu niczym się ten tekst nie broni.
  • franekzawór 18.10.2019
    Tjeri, satyra tą miarką nie musi mieć wyszukanych rymów, co można sobie sprawdzić, satyra - ma być ostra. Nie lubię lewackich komisji i nic na to nie poradzę, bo lansują swoich wujków, co myślą podobnie jak oni, bez tego nie ma nagród. Podobnie jest z każdą inną komisją dzisiaj. Przy pisaniu momentami tekst był dla mnie śmieszny. Podejrzewam, że wszystkie kobiety będą podchodziły uczuciowo - i nie będzie nic śmiesznego.
  • Aisak 18.10.2019
    W sumie, to mało mnie to obchodzi.
    Po prostu jestem zaskoczona.
  • franekzawór 18.10.2019
    Zaskoczona czym?
  • konfiguracja 18.10.2019
    Satyra powinna czytelnika jednak trochę bawić, nie sądzisz? A tu płyną czarne, jadowite żale autorskie. Jak fekalia z kanalizy.
  • franekzawór 18.10.2019
    Nic nie musi być nic odautorskiego. To że Masterton pisze o seksie i gwałtach u siebie w książkach, to chyba nie znaczy, że jest gwałcicielem? Po prostu ma pomysł i pisze. Kolejny już mam napisany, będzie dużo ładniejszy.
  • franekzawór 18.10.2019
    To jest tylko zabawa foremkę 4 + 4 i próby zmieszczenia jakiejś historyjki, ale dzisiaj widzę, że jeszcze się pospieszyłem, tekst musi odleżeć przynajmniej z jeden dzień, bo jak się pisze dłużej to potem się nie widzi drobiazgów.
  • Józef Kemilk 18.10.2019
    Nie śmieszne, a satyra powinna bawić.
  • franekzawór 18.10.2019
    Tylko i wyłącznie dzięki kąśliwym satyrom są dzisiaj znani różni poeci, bo wiersze były kopiowane pośród ludu. W Rosji do dzisiaj tak jest - do dzisiaj poezja jest popularna wśród zwykłych ludzi i można tam pójść do więzienia za wiersze albo na stryczek, nikogo tam nie bawią satyry a lud kopiuje. Ale to tylko historyjka w foremce. Dobrego wieczora!
  • sensol 18.10.2019
    ale chujowe. poziom Bogumiła albo i gorzej.
  • franekzawór 18.10.2019
    Sensol, ty niektórych rzeczy nie rozumiesz tak samo jak Ozar, już zostałeś wyczuty. Wdzięcz się do towarzystwa w swoich wierszykach, gdzie cię dławi niemoc twórcza i wypierdalaj.
  • franekzawór 18.10.2019
    Mi się już nie wpisuj, bo będziesz ignorowany.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania