Trochę o mnie.

Cześć. Nazywam się Kamila:) Mam 15 lat i chodzę do 2 klasy gimnazjum. Uwielbiam pisać różnego rodzaju opowiadania :) Jestem osobą bardzo cierpliwą i ZAWSZE dążącą do wyznaczonego sobie wcześniej celu. Nigdy się nie poddaję. Jak każdy człowiek, mam też sporo wad... Jestem naiwna i to mnie często 'gubi' w tym świecie, nie potrafię być asertywna...

Jestem bardzo otwarta na nowe znajomości. Nie toleruję kłamstwa. W wolnym czasie oprócz pisania bardzo lubię czytać książki ( obecnie mam zamiar przeczytać wszystkie Nicholasa Sparksa) i różnego rodzaju cytaty. :)

 

To chyba było by na tyle. Myślę, że chociaż trochę udało wam się mnie poznać :)

 

Pozdrawiam i wszystkim życzę sukcesów w dalszym pisaniu :)

 

 

 

 

P.S Zapraszam na moje drugie konto na stronie : LOL24 :)

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Anonim 16.05.2015
    Witaj Kamilo :) bardzo nam miło Ciebie tu gościć
  • BreezyLove 16.05.2015
    Witaj ;) Tobie również życzę wielu sukcesów! :D Miło Cię poznać :)
  • Vasto Lorde 16.05.2015
    Witaj w skromnych progach Opowi.pl miło Cię poznać i również życzę Ci dużych sukcesów, nieumiarkowanej weny i mnóstwa pomysłów :)
  • Neli 16.05.2015
    Polecam N.S ,,Na ratunek" nawet główna bohaterka w moim opowiadaniu - jak również i ja - kartkowała strony z ciekawością i chęcią. Co jakiś czas postaram się do ciebie zerkać. Powodzenia! :)
  • kamila25910 16.05.2015
    Dziękuje :)
  • kamila25910 16.05.2015
    Neli, właśnie jestem w trakcie czytania tej książki :)
  • wolfie 16.05.2015
    Miło nam Cię powitać na stronie :)
  • NataliaO 16.05.2015
    Miło poznać :)) Powodzenia w tworzeniu dzieł :)
  • kamila25910 16.05.2015
    Dziękuje Wolfie i NataliaO :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania