Troszku o sobie może? :D

Jak można przypuszczać, nazywam się Kamila.

Jestem z pochodzenia Niemką, która popadła w uwielbienie na "temat" Polski.

Od dzieciństwa fascynowałam się tym krajem, jego historią i tradycjami, dlatego też mama zapisała mnie do szkoły z językiem polskim.

Piszę opowiadania od małego, lecz nigdy nie miałam odwagi ich upubliczniać.

A więc.. Jestem psycho-fanką Transformers (oczywiście wszystkich części, nawet tych "BAYformers. Czwarta część.. no zakochałam się w niej) Mam różne zainteresowania.

Głównym jest rysowanie, malowanie i tym podobne. Gram na gitarze klasycznej, ale mam zamiar się przenieść na elektryczne skrzypce. Następnym jej popęd do historii Polski. Fascynuje mnie ten kraj i niedługo się do niego przeprowadzę. Będzie mnie można spotkać w Opolu! Wracając jeszcze do grania.. Jestem typem gamerki, która gra we wszystko co jej wpadnie w łapki. Dość szybko psuję różne rzeczy, na przykład plazmę, którą przebiłam pilotem od Wii. Opowiem wam jeszcze o mojej czoraz częściej spotykanej orientacji. Domyślacie się? Nie? Tak? To dobrze, bo można zauważyć, iż jestem osobą homoseksualną i w żaden sposób się z tym nie kryję. To raczej tyle co chodzi o mnie.

Dziękuję wszystkim za uwagę,

Kamila :D

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • KarolaKorman 17.02.2015
    Witaj Kamilo, powodzenia w pisaniu :)
  • wolfie 17.02.2015
    Miło nam Cię powitać :)
  • Hannah 17.02.2015
    Świetnie piszesz po polsku, witaj na stronie! ;)
  • Shiori 17.02.2015
    Hej, powodzenia. Czekam na opowiadania C:

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania