Trucizna – śmiertelne przedawkowanie

Chciałem w życiu być szczęśliwy. U głupich kolegów na imprezie zobaczyłem ciebie. Za ich namową postanowiłem poczuć twoją moc w sobie. Byłaś taka fajna na tej domówce. Nie okazałaś się jednak ponętną kobietą. Wyglądałaś jak „niewinna” strzykawka. Nawet przez chwilę nie pomyślałem, że będziesz pełna fałszu i zła, które wprowadzisz igłą do mojego ciała. Tak bardzo pragnę radości. Powodujesz, że serce szybciej bije pobudzone euforią. W tętnicach czuję ambrozję. W żyłach płynie grecki nektar. Nie czuję bólu. Tylko lekkie ukłucie cienkiej igły, która wprowadza do krwiobiegu truciznę. Po kontakcie z tobą jak Ikar chciałem polecieć w stronę Słońca. Jednak zamiast dotknąć spragnionymi rękami ognistą kulę na niebie zacząłem nagle szybko spadać w otchłań prosto na twardy chodnik pod moim oknem w bloku. Co się ze mną stało? Trucizna w strzykawce zrobiła swoje i oszukała me zmysły. Niestety zapomniałem, że impreza odbyła się na ósmym piętrze. Byłem tobą zamroczony. Myślałem dzięki tobie, że mam skrzydła i nic mi się nie stanie, gdy stałem na parapecie okna. Co stało się po upadku z okna? Stwierdzono mój zgon. Według policji wstrzyknąłem do żył za dużo narkotyków. One są trucizną, z którą trzeba walczyć, bo mimo radości i euforii po ich zażyciu doprowadzają do tragedii. Teraz jestem w Niebie i bardzo żałuję, że nie postąpiłem inaczej. Nabrałaś mnie trucizno w strzykawce.

Średnia ocena: 2.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • wikindzy miesiąc temu
    Siała baba mak, dobrze wiedząc jak. Jak raz chwycą niebiescy, to nie odpuszczą, daktyloskopia, focia na obrotowym fotelu & en face, i spluniesz do fioki. W praktyce jesteś ich i diabeł chcąc nawet mocno, już ciebie nie ocali.
  • SwanSong miesiąc temu
    Trywialne i banalne.
  • Vampire Fangs miesiąc temu
    Trywialne i banalne są Twoje komentarze. Zero konstruktywnej krytyki, tylko niemiłe pyskówki. Po prostu mścisz się na mnie za to, że w innym komentarzu napisałem o Tobie prawdę.
  • SwanSong miesiąc temu
    Vampire Fangs Za cienki jesteś, aby chciało mi się na tobie mścić.
  • Vampire Fangs miesiąc temu
    SwanSong, widać, że mnie nie znasz. Jestem szczery, a Ty złośliwy.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania