Trudne miłości

Po obłóczynach nadano(...)

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (25)

  • Ogonisko 03.05.2019
    Przerażająca historia, która pokazuje aby miłość miłością zwalczać - by dalej kochać. Doskonały przykład, który nam pokazuje, abyśmy najpierw pokochali siebie, wyrazili swój egoizm - który trudno pielęgnować w warunkach, w jakich znajduje się Annuncjata. Trudno jest jednocześnie pogodzić - jeśli jest się słabym - uwielbienie do Boga, zasad którymi mamy się kierować, by nie zostać odrzuconym od wspólnoty, oraz człowieka. Jedno zawsze będzie górą, a świadomość pozostaje, iż to drugie, trzecie wymaga odżywiania. Trudno pogodzić uczucie do czegoś metafizycznego, z czymś co dotyka nas fizycznie. Pięć złotych na tacę rzucam, Bogurodzico. I zdrówko.
  • Boguluba 03.05.2019
    Masz rację. Zło dobrem zwyciężaj, ale większym dobrem za dobro odpłacaj i miłość miłością (większą) zwalczaj - by dalej kochać. Twoje słowa "miłość miłością zwalczać - by dalej kochać.(...)" - a właściwie cały Twój komentarz, gdzieś sobie zapiszę, do serca przytulę, bo bardzo, bardzo mądre i ciepłe.
  • Bożena Joanna 03.05.2019
    Niesamowita walka z samą sobą, podobną chyba musiał stoczyć ze sobą ksiądz Filip. Annuncjata wyszła z niej zwycięsko i potrafiła swoje doświadczenie obrócić w dobro świadczone innym. Wspaniała osobowość
  • Boguluba 03.05.2019
    Bóg zapłać za komentarz, i ja dziękuję za pochylenie się nad moim tekstem. Miłość jest trudna, ale warto kochać bo...

    "Gdybym mówił językami ludzi i aniołów,
    a miłości bym nie miał,
    stałbym się jak miedź brzęcząca
    albo cymbał brzmiący."
  • kalaallisut 04.05.2019
    Bogusia zadziwiasz, widać że wiele w życiu przeszłaś :)))
  • O święta naiwności, droga Kalaallisut, zlituj się nad sobą i swoją biedną duszą:)) Przecież ta rzekoma siostra to osobnik w fiutem. Kolejne artystyczne wcielenie naszego drogiego i lubionego Hypokryty, a to wszystko to wykwit jego bujnej wyobraźni.
  • kalaallisut 04.05.2019
    Niepowtarzalny Styl z Opowi Przecież dlatego nie mogę wyjść z podziwu :D
  • kalaallisut 04.05.2019
    Tylko nikła część to wytwory wyobraźni, reszta historie z życia zerżnięte:)
  • Boguluba 04.05.2019
    kalaallisut Wszystko co piszę pochodzi z życia i mego serca. Bóg stworzył tak wspaniały świat, że jest on niekończącą się inpiracją. Bóg zapłać za Wasze komentarze (jak obiecałam, już nie będę się odnosić do tego typu podejrzeń jak toNiepowtarzalnego Stylu z Opowi).
  • Justyska 04.05.2019
    Ta historia to swietny material na powieść. Transformacja uczuc, siła i walka. Jest w tym cos glebokiego, jako prosty czlowiek nie do konca pojmuje ale podziwiam. A co do samej formy, to tekst zabijają zaimki. Zwroc uwage ile razy zostalo użyte jej, niej itp. I troche powtorzen. Jakby to poprawic to juz w ogole superowo.
    Pozdrawiam serdecznie!
  • Boguluba 04.05.2019
    Dziękuję bardzo za konstruktywny, wiele wnoszący komentarz. Te zaimki rzeczywiście są zabójcze, niedługo się ich pozbędę definitywnie. Bóg zapłać!
  • Stary jajcarzu, czy wiesz, że pisanie z kilku kont jest karygodnym złamaniem regulaminu Opowi.pl.
  • Hypokryta 04.05.2019
    I kto to mówi? ;-)
    Zatem wszyscy bawiący się w Niepowtarzalny Styl z Opowi łamią tę zasadę.
    Zresztą, czy złamany regulamin czy nie, to i tak nie ma znaczenia, bo mój eksperyment dobiegł dziś końca :)
  • Boguluba 04.05.2019
    Hypokryta A tak dobrze się bawiłam. Hipcio, wszystko popsułeś. Niedobry Ty. Ale i tak się będę za Ciebie modliła.
  • Hypokryta 04.05.2019
    Boguluba jak na złość, mój tekst o zakończeniu eksperymentu sobie oczekuje w oczekiwalnie oczekując na oczekiwane lepsze czasy... A miało być z przytupem i fajnie :P
  • Hypokryta Nie będziemy wyciągać konsekwencji ze względu na wiekopomne zasługi dla Opowi, ale proszę więcej nie gorszyć grzecznych panienek. Pozdrawiam.
  • Hypokryta 04.05.2019
    Niepowtarzalny Styl z Opowi Gorszenie (i deprawowanie) grzecznych panienek to sens mojego życia, to nie przejdzie. Pozdrawiam :)
  • Justyska 04.05.2019
    Hypokryta jestem ciekawa wniosków z eksperymentu?
  • Boguluba 04.05.2019
    Justyska Odpowiem, za naszego zbłąkanego brata Hypokrytę, że chyba ma jakiś problem z publikacją tekstu podsumowującego. Choć znając tego obłudnego bezbożnika, pewnie tylko oczy pomydlił, a wnioski zostawił dla siebie. Wiem, że on tego nie doceni, ale pomodlę się za niego!
  • Justyska 04.05.2019
    Boguluba taaa...
  • sensol 04.05.2019
    wus wus! wus wus!
  • Boguluba 04.05.2019
    I wreszcie to rozumiem! Bóg z Tobą, sensolu!
  • yanko wojownik 04.05.2019
    Pisałem, że siarą wali o smołę tartą, to mi nie wierzyli.
  • Boguluba 05.05.2019
    Ale Bóg Ci wierzył od samego początku! Niech jego błogosławieństwo spłynie na Ciebie!
  • yanko wojownik 05.05.2019
    Boguluba, Dziękuję - wezmnę.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania