truskawkowe trouble - Kocwiaczek

to był zwyczajny dzień. nic szczególnego, można by rzec. tylko ja i truskawki. całe mnóstwo truskawek, w końcu taka już była ta pora roku. jadłam je na okrągło. wcale mi się nie nudziły. trwało to już jakiś czas. dotarłam tak z nimi na skraj. wtedy wszystko utruskawkowiłam. nawet ja jakaś taka truskawkowata się stałam.

szłam utartą ścieżką. truskawkowym syropem kroki znaczyłam. zamiast okruszków. bałam się, że jakieś licho, jak mrówki przyciągnę. no i tak jak spodziewać się było można, zaraz za mną przylazło. pewnie wyczuło mnie po zapachu. złapało mocno i ściągnęło na ziemię. chciało wylać ze mnie całą słodką konfiturkę. odsączyć i pewnie potem wychlipać.

odurzyło mnie. zdarło taneczną spódniczkę. czerwoną w żółciutkie łezki. małe truskaweczki zostawiały całuski na moich udach. pewnie mnie chciały pocieszyć. a on tak głodny był. nie mógł się już doczekać. rączki pienił i przyrządami cukier ucierał. to on mnie tu cwany przyciągnął. a ja tylko chciałam truskawkami go poczęstować. nu, nu, nu. a ty, a ty. już więcej ci nie dam, ty łapserdaku!

ciął ostro. rozdzierał i mocno ciągnął. pewnie już czuł na języku ten smak. tyle truskawek zjedzonych, więc cała byłam jak one. niegrzeczny chłopczyku, ty! sama bym dała, a tak to miazga, smoothie, shake i pure. brzydkie to i nieładne. a fe.

w końcu wyrwał to ze mnie. kawał truskawkowej szypułki. z plaskiem przylgnęła do mojej piersi.

10/10

suszył zęby, uśmiechając się triumfalnie.

niezły ma pani kawał owocka. synuś jak z jogobelli wyjęty.

rana zagoiła się nad wyraz szybko. blizna pozostała niewielka.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Piotrek P. 1988 26.03.2020
    Myślę, że autorem powyższego tekstu może być Dekaos Dondi :-)
    Bardzo zabawny i alternatywny tekst, balansujący na granicy realizmu, jak i nieco wykraczający poza nią. Przypomniały mi się urywki z życia, a mianowicie kilkanaście ostatnich sezonów truskawkowych. 5, pozdrawiam :-)
  • Kocwiaczek 26.03.2020
    Jeden wielki misz-masz :) Dekaos, Shogun, Piotrek P. 1988 i Magda1906 w jedynym. Trudno się zdecydować, ale skłaniam się ku Shogunowi (? znowu) :D
  • Pasja 27.03.2020
    Pokręcone truskawkowo Dekaosowo. A może Kocwiaczkowo? Licho wie?
  • Berkas 29.03.2020
    Hehe truskawkowy erotyk.
  • Dekaos Dondi 01.04.2020
    A może Szpilka?
  • Berkas 01.04.2020
    DD
  • Pasja 02.04.2020
    Tutaj trafienie, ale lekkie zawahanie?ale tylko ja postawiłam na ciebie i licho
  • Kocwiaczek 02.04.2020
    Muszę się bardziej postarać następnym razem ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania