#

#

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Karo 15.01.2016
    Cześć! Niestety nie lubię tego typu (scenariuszu), gdyż źle się go czyta. Ale pomysł dobry i chętnie poczytam dalej nawet jeśli będzie w tym samym stylu ;)
  • bighome 15.01.2016
    Pomysł podsuną mi mój dziadek, który cały czas mówi że niedługo rozpocznie się 3 wojna światowa.
  • ukaszeq 15.01.2016
    Nie podoba mi się, przepraszam. Jakoś do mnie nie przemawia czytanie scenariusza, ale to coś nowego, więc powodzenia. Bez oceny.
  • bighome 15.01.2016
    Spróbuję to napisać inaczej i dziękuję za opinię
  • ukaszeq 15.01.2016
    Pisz jak chcesz, nie twierdze że jest to złe, po prostu do mnie nie przemawia. Poczekaj na inne komentarze.
  • ukaszeq 15.01.2016
    Pisz jak chcesz, nie twierdze że jest to złe, po prostu do mnie nie przemawia. Poczekaj na inne komentarze.
  • little girl 15.01.2016
    Bighome, wiem ze opinie sa bardzo ważne, jednak nie najważniejsze. Mialas swoją koncepcję i nie powinnas usuwać tekstu, tylko dlatego że nie każdy lubi czytać tego typu teksty. Nie można wszystkiego dopasowywac pod czyjąś opinię, z jakiegoś powodu wystawiłas ten tekst, prawda? Poczekaj na wiecej opinii, jesli lubisz pisać scenariusze to rób to, nie poddawaj się :) W życiu często będziesz się spotykać z negatywnymi opiniami, bo ludzie są różni. Najważniejsze jednak by robić to, co się lubi :)
  • ukaszeq 15.01.2016
    Właśnie to jej napisałem.
  • little girl 15.01.2016
    ukaszeq wiem, ale mimo to chciałam wyrazić własną opinię:) a ubranie to we własne słowa na pewno jest cenniejsze niż stwierdzenie "zgadzam się z poprzednikiem", które wydaje się trochę...że tak powiem bez własnego wkładu. Wiem, że każdy potrzebuje wsparcia, by nie zrezygnować i się tak po prostu poddać i widząc taką postawę, chciałam sama je okazać. Myślę, ze zrozumiesz :)
  • ukaszeq 16.01.2016
    Rozumiem :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania