Trzmiel (fraszka)

Trzmiel trzmielowej brzęczy w ucho -

brzęczże ciszej, brzęczymucho.

 

Twe brzęczenie, mój aniele,

to chrzęszczenie, a nie trele.

 

Przyjemniejsze już bzykanie...

zwłaszcza w parze, na polanie.

Średnia ocena: 3.6  Głosów: 13

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (32)

  • Ewoile 03.11.2016
    Haha, świetne - krótkie, a mimo to zabawne i wpadające w ucho, piąteczka ;))
  • Zdzisław B. 03.11.2016
    Dzięki :)
  • Pan Buczybór 03.11.2016
    Świetny fraszka. Ostatnia zwrotka najlepsza. 5
  • Zdzisław B. 03.11.2016
    Wiem, wiem, przecieżeś chłop :P
  • Pan Buczybór 03.11.2016
    Jak widzę zjawiła się wierna świta jedynkowiczów.
  • Zdzisław B. 03.11.2016
    Jak zwykle, w chwilkę osiem jedyneczek od jedynkowicza. Jak zwykle - zza węgła :)
  • Nuncjusz 03.11.2016
    brzmi dobrze 5
  • Zdzisław B. 03.11.2016
    To sobie liczę za plus.
  • Margerita 03.11.2016
    pięć fajne
  • Zdzisław B. 03.11.2016
    Dzięki, Margaret :)
  • Nikodem 03.11.2016
    Drogi Autorze, fraszka nie jest najwyższych lotów, a szkoda. Liczyłem, że taki autor jak Ty, da z siebie więcej. Fraszka do złudzenia przypomina Twoje wiersze o j. polskim. Czyżby brak pomysłu na inną twórczość? Odgrzewane kotlety przy zmienionej formie? Szkoda, bardzo szkoda. Zawiodłeś.
  • Neurotyk 03.11.2016
    Nikodemie, jeśli chcesz tymi notami i komentarzami zniechęcić Zdzisława do Opowi - to nie licz na to - już ma tutaj znajomych i został zaakceptowany przez opowijską społeczność, co widać w komentarzach.
  • Zdzisław B. 03.11.2016
    Dla ciebie może być nienajwyższych. Nie płaczę z tego powodu. Napisz lepszą, ale wykorzystując piękno języka polskiego.
  • Margerita 03.11.2016
    Zdzisław B.
    niech się Pan nie przejmuje jakimś tam anonimem tu to normalka ja pamiętam czasy, jak potrafiły w jednej chwili utworzyć się całe stado ich wykorzystując wszystko co wpadnie w ręce jak już Neurotyk wspomniał ma Pan na opowie we mnie znajomą dodałam zresztą pana do obserwowanych
  • Zdzisław B. 03.11.2016
    Margerito, znam życie.. Uodpornionym na śmieszne zaczepki ... a karawana i tak jedzie dalej.
    Pozdrawiam i miło mi :)
  • Nikodem 03.11.2016
    Nie miałem i nie mam na celu zniechęcania kogokolwiek. Wyraziłem tylko swoją opinię.
    Szanowny Zdzisławie, ja nie jestem pisarzem, a jedynie czytelnikiem. Dużo czytam i mam porównanie do innych autorów. A Twoja odpowiedź brzmi jak rzucanie rękawiczku jako wyzwanie do pojedynku. Skąd taka stłumiona agresja?
  • Nikodem 03.11.2016
    * rękawiczki
  • akwamen 03.11.2016
    Słyszałeś masz napisać fraszkę, pan autor Cię prosi. Pan autor, który w profilu O sobie, wstawia reklamę swych książeczek i od którego nikt lepiej nie może napisać. Powinien jeszcze podać numer konta, aby tutejsi mogli bez przeszkód od razu kupować. Padaj chamie na kolana przed szlachetnym i jedynie poprawnym użytkownikiem pięknego języka polskiego, fantastycznego poprawiacza i poszukiwacza błędów, nawet tam gdzie ich nie ma, albo gdy mu się akurat coś nie podoba. Odkąd tu jestem, od prawie dwóch lat, takiego buca nie było, ale przyznaję tak ciekawie jak ostatnio też nie.
  • Pan Buczybór 03.11.2016
    akwamen spokojnie. Oddychaj.
  • Zdzisław B. 03.11.2016
    Buczyborze, niech się niejaki akwamen wyjątrzy, ulży sobie. Inaczej mogą mu wątpia zgnić. Bądźmy litościwi ;)
  • akwamen 03.11.2016
    Pan Buczybór Bez obawy, oddycham, dzięki temu ciągle jeszcze dobrze i dużo widzę, nawet samodzielnie myślę.
  • akwamen 03.11.2016
    Zdzisław B. Nie muszę, drogi panie :) to pan musi ciągle coś udowadniać. Narcyzm to przykre zaburzenie ;)
  • Ritha 03.11.2016
    To tekst z cyklu - nauczmy obcokrajowców języka polskiego xD Zabawne, piąteczka:)
  • Zdzisław B. 03.11.2016
    Ritho, nie chciałbym męczyć obcokrajowca taki tekstem. Chociaż... fajnie by było posłuchać, jak próbują na głos przeczytać :)
  • KarolaKorman 03.11.2016
    Nie ma to jak w parze i na polanie :) 5
  • Zdzisław B. 03.11.2016
    Karolo...
    mam identyczne zdanie :)
  • KarolaKorman 03.11.2016
    Zdzisław B. przypomniało mi się powiedzenie, które często przytaczała moja mama: w tym cały jest ambaras, żeby dwoje chciało na raz :)
  • Zdzisław B. 03.11.2016
    KarolaKorman Jak trzmiel ładnie pobrzęczy, to może... ;)
  • Mogador 03.11.2016
    Nudny się robisz Zdzisławie. Czytając prawie zasnąłem. Dam Ci jedynkę bo mnie uśpiłeś. Idę na białą salę, dobranoc.

    PS. Niech Wasza Zajebistość śpi dobrze i niech stanie się jeszcze bardziej zajebista. Pa!
  • Margerita 03.11.2016
    czego ty chcesz od Zdzisława
  • Mogador 03.11.2016
    Margerita Absolutnie nic xD Czczę jedynie jego absolutną "zajebistość" xD
  • Margerita 03.11.2016
    Mogador
    wstawiając mu jedynkę

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania