Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Trzy postanowienia noworoczne

Po Pierwsze! Że ciężej będę pracować. Koniec leniuchowania! Koniec straconych godzin! Dzień będę planować i szykować się do każdego z osobna, tak, by każda godzina nie była stracona. Będę siedział za biurkiem i pracował ciężko, ciężej niż pracowałem kiedykolwiek wcześniej! Sen będę miał mocny, ale i satysfakcję wielką, kiedy każdy dzień zakończę. Ach! Już to widzę, siebie, zlanego potem, dumnego ze swego dzieła o każdym zachodzie słońca. Zdobywcę każdego dnia, każdego dnia z osobna!

 

Że więcej serca okażę, cierpliwości do ludzi. Uśmiechać się będę szerzej i szczerze, co nowością dla mnie będzie. Otworzę się na ludzi, pozwolę się zmienić i sam się zmienię. Będę opiekuńczy i dobry dla każdego. Starsze panie przeprowadzę przez ulicę, dziecku dam cukierka, schylę czoło przed seniorem, paniom otworzę drzwi i może nawet komplementem jakim rzucę. Tak, to muszę zrobić! Więcej radości do tego świata sprowadzić! Tchnąć trochę radości w te szare ściany rzeczywistości.

 

A Trzecie…

Trzecie…

Trzecie…?

 

 

Rzesz kurwa…

 

 

Już zapomniałem…

 

(Najszczersze, bo cyniczne, życzenia noworoczne, od Kapelusznika, dla wszystkich – którzy mieli pecha kliknąć na mój tekst!)

Średnia ocena: 4.4  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • indri 31.12.2019
    A poza tym wszyscy zdrowi?
  • indri 31.12.2019
    Dałem Ci noworoczną piątkę, chociaż absolutnie na nią nie zasługujesz, żebyś wytrzymał chociaż do północy z tymi postanowieniami:)))
  • Kapelusznik 31.12.2019
    To taki cyniczny tekścik na koniec toku - kiczowaty, jak te wszystkie "rytuały" którymi się otaczamy
    Zdrowi? ... eeee... znaczy fizycznie większość, psychicznie ja odpadam
    Ale dzięki że się martwisz XD
  • indri 31.12.2019
    Kapelusznik nie ma zaco;)
  • indri 31.12.2019
    Za co
  • Orchid.Solma 31.12.2019
    Fajne postanowienia. Lubię, lubię :)
    Czy miałam pecha? Yyy raczej nie :)
  • Głupie
  • Puchacz 31.12.2019
    Fakt, nie ma pierdów - kleksów, kału i śmierdzącego kebaba, to głupie :)
  • Ja niestety miałem tego pecha. Kawał ci się nie udał. Wszystkiego dobrego w Nowym roku.
  • slawko00 31.12.2019
    Tekst spodobał mi się. 5! Pozdrawiam i wszystkiego dobrego w Nowym Roku

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania