TU I TERAZ

Wreszcie ja, młoda blondynka niebieskie oczy praca marzeń elegancka kobieta zawsze piękna częściej z uśmiechem na twarzy ale jednak cos się pomieszało zdradzano ja teraz ona zdradza wpadła w jakichś trans który ciągle trwa już pewien dłuższy okres czasu dąży do czegoś lecz sama nie jest pewna czego chce może to rola która odgrywa może po prostu nie wie co to miłość a może to raczej bardziej oczywiste choc ciężko jej się przyznać niedojrzała, nie wie co robić po prostu...niedorosła może ale to tylko(może) i tak możemy gdybać ale cos się zmieniło jest pewna siebie ma to co chciała wszystko dostaje na tacy dom rodzina praca pieniądze oraz męzczyźni.

ludziom stara się pomagać ale innych krzywdzi męża swojego córkę i tych którzy są jej najbliżsi.

bawi się i jej tak dobrze liczy się tu i teraz patrzy w okno tańczące krople deszczu odbijają się od parapetu jakby chcieli cos zaśpiewać jakąś kołysankę smutna piosenkę może cos zanucić delikatnie...nie wiem może kiedyś się dowiem o co chodzi po cos przyszliśmy w końcu na ten świat żeby żyć i cos przeżyć. dostałam dziś pytanie co byś zrobiła gdybyś miała ostatnie 20 lat swojego życia jakim myślicie co byście zrobili? Ja? Robiłabym to samo co robię teraz liczyło by się tu i teraz.

Średnia ocena: 2.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (22)

  • AlaOlaUla 20.02.2020
    Przeczytałam dwa zdania. Dakej nie mogę, bo opowiadanie upstrzone jest błędami, jak parapet ptasimi odchodami.
    Out.
    Za niechlujny zapis i nie sprawdzenie błędów JEDEN.
  • Kocwiaczek 20.02.2020
    jakiś trans/ choć/ mężczyźni/ coś/ smutną / cośx2/ jak myślicie/

    Trudno to czytać. Może taka miała być forma, ale popraw chociaż błędy j.w. - będzie nam łatwiej.
  • Bajkopisarz 20.02.2020
    „ale jednak cos się pomieszało”
    Coś
    „zdradzano ja teraz ona”

    „bardziej oczywiste choć”
    Choć
    „ale cos się zmieniło”
    Coś
    „jakby chcieli cos zaśpiewać”
    Coś
    „kołysankę smutna piosenkę może cos”
    Smutną
    Coś
    „chodzi po cos przyszliśmy”
    Coś
    „żeby żyć i cos przeżyć.”
    Coś
    „ostatnie 20 lat swojego”
    Liczba słownie
    „teraz liczyło by”
    Liczyłoby

    Przycinki pomijam, bo łudzę się że to celowo a nie przez ignorancję.

    Dobra. Mamy panienkę, która uważa, że każde świństwo jakie robi innym, jest usprawiedliwione tym, ze kiedyś ją jakiś Sebix zdradził. Zaprawdę słuszne to i sprawiedliwe! No dobra, wcale nie. Panienka żalem do całego świata usprawiedliwia swoją kurewską naturę, ze tak naprawdę to potrzebuje ona bolca i to ciągle innego i nie jest ważne czy ostatecznie jakiś bolec na chwile dłużej zostanie ojcem jej dziecka, bo nie to się liczy. Liczy się następny bolec.
    Panienka zatem prezentuje męski punkt widzenie, ze potwór nie potwór byle miał otwór – w tym przypadku bolca.
    No i co dalej? Nic. Może sobie tak uważać i niech się jej dobrze wiedzie. Innym ni do tego. Jeśli znalazł się jakiś samiec gamma (już nawet nie beta) który zdecydował się na ślub z nią, to też niech nie narzeka, bo jednak osiągnął więcej niż większość samców gamma czyli zaliczył pannę. Bo zaliczył, nawet jak córka nie jego, to jednak musiała jakoś go wrobić w wychowanie bękarta, więc minimum raz mu dała. Z obrzydzeniem, rzecz jasna. A ona się bawi i korzysta póki może. Refleksja przyjdzie później. Chociaż co to będzie za refleksja? Że szkoda iż miała tylko stu dwudziestu jak mogła stu osiemdziesięciu. Ostatecznie, wtedy dałaby radę, ale teraz to już nie to zdrowie -wypadanie macicy (lub odbytu). Koniec.
    Dlatego dobrze kombinuje, że tu i teraz, póki mięśnie jeszcze sprawne i trzymają.
  • AlaOlaUla 20.02.2020
    Kim jesteś?
    Byłeś tutaj wcześniej?
    Masz inne konto?
    Piszesz tylko bajki?
    Weźmiesz udział w Niepowtarzalnym Stylu z Opowi?
    ?
  • Celina 20.02.2020
    AlaOlaUla a co cie to, coś taka wścibska?
  • Bajkopisarz 20.02.2020
    Kim jesteś? - SOBĄ
    Byłeś tutaj wcześniej? - NIE
    Masz inne konto? - NIE
    Piszesz tylko bajki? - TAK
    Weźmiesz udział w Niepowtarzalnym Stylu z Opowi? - NIE
  • Kocwiaczek 20.02.2020
    Bajkopisarz jest jedyny i niepowtarzalny :)
  • Pan Buczybór 20.02.2020
    Jezusie maryjny...
  • AlaOlaUla 20.02.2020
    Nie to nie, łachy bez.
  • Celina 20.02.2020
    nie twój zasrany interes
  • AlaOlaUla 20.02.2020
    Celina strzel se baranka.
    Jełopie?
  • Celina 20.02.2020
    AlaOlaUla sama jesteś jełop kasztanie
  • Celina 20.02.2020
    Ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha.
  • AlaOlaUla 20.02.2020
    Celina zajmij się puszczykiem, bo ci ucieknie z jakąś młodą laską.
    Baranie cfelowaty?
  • Celina 20.02.2020
    AlaOlaUla zajmij się swoim sałaciarzem landryno
  • AlaOlaUla 20.02.2020
    Sałaciarzem?

    Jakim sałaciarzem?
    Nie znam kogoś takiego?
  • Celina 20.02.2020
    smoknij mnie stara landryno w muszelkę
  • AlaOlaUla 20.02.2020
    Celina szambiarzu baw się sam?
  • Celina 20.02.2020
    swelowina
  • AlaOlaUla 20.02.2020
    Celina SWELOWINA, zachowaj swój pseudonim. Do ciebie bardziej pasuje. A teraz idź szczekać na inne podwórko, burku, bo cię poszczuję srogim panem P.
  • Celina 20.02.2020
    AlaOlaUla ha, ha, ha, ha, ha, ale ty jesteś śmieszna.
  • AlaOlaUla 20.02.2020
    Celina hahahaha hahahaha hahahaha hahahaha hahahaha hahahaha wypad?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania