Tulipany

Słońce świeci w moje oczy, a ja jestem kolorowo ubrana. Czekając na kwiata od jakiegoś pana.

Jestem nastolatką i próbuję nie być ciągle zakochana , chociaż i tak jestem sama.

 

Chciałabym być ciocią, ale jestem jedynaczką. Żółte, różowe i białe sukienki kiedyś będę je nosiła z małymi dziećmi, w ogrodzie zbierając owoce z ziemi, ale na razie muszę pobyć tu okrutnie sama czekając na kwiat od jakiegoś pana .

 

Kiedyś będę dobra matką , bo wiem ,że dzieciaki takie jak ja potrzebują tylko miłości i dobrego wiatru , a ja tego nie miałam, więc jestem tym kim zostać miałam. Myślę, że kiedyś będę bardzo zakochana, ale nie na tyle bym się wiecznie uśmiechała, a może zamkną mnie w szpitalu i będę wiecznie sama?

A może ktoś naprawi mnie i już nie będę taka sama?

 

Świeże konwalie i różowe tulipany zawsze będę u mnie w sypialni stały, jako dowod że jeszcze na tym świecie zostanę.

Średnia ocena: 3.4  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Agrafka 2 miesiące temu
    Św ietny tekst!

    "dzieciaki takie jak ja potrzebują tylko miłości i dobrego wiatru , a ja tego nie miałam, więc"

    Ależ to co zwykle gadamy w podobnych okolicznościach przyrody jest beznadziejnie głupie.
  • Skorpionka 2 miesiące temu
    Świetny??? Nieporadny!
  • adriana 3 tygodnie temu
    świetny

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania