.

***

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • TeodorMaj 12.09.2016
    Muszę przyznać, że łza mi się w oku zakręciła. Piękna historia Tuptaczka. 5 :)
  • Violet 12.09.2016
    Dzięki, to bardzo, bardzo prawdziwa historia.
  • jurijka 12.09.2016
    Poprostu piekne. Poryczałam się. Mówiłam ci już kiedyś że jesteś niemożliwa? Jedziesz takimi skrajnościami, raz jesteś nieskończenie zła i okrutna a za chwilę czuje od ciebie tyle miłości i dobrych fluidów. Rewelacja. Daje 5, ale to za mało. Ps Tamten cykl, Arystokrata się chowa, daj go tu.Ha,ha.
  • Violet 12.09.2016
    Dziękuję za komentarz.
  • Freya 12.09.2016
    No nieźle; jamnik wielorasowy, schroniskowy, kanapowy, stajniowy, parówkowy - kolejność dowolna.
    Widzę czasem wśród osób opiekujących się swoimi futrzakami, gigantyczne pokłady przywiązania i zrozumienia dla ich wieku, niesprawności. Znam pana, który wynosi swojego pieska i układa w trawie, bo jest on tak niesprawny. Właściwie to porusza już tylko głową. Nie trzeba wielkiej wyobraźni żeby wywnioskować, że już o wiele mniej zniedołężniałe psiaki są usypiane, ot i tyle. Czasem zwyczajnie nieliczne z nich, mają szczęście trafić na ludzkiego człowieka, taka loteria. Pozdro;-)
  • Violet 12.09.2016
    Dziękuję za komentarz.
  • Afraid13 13.09.2016
    Bardzo piękne i poruszające. 5
  • Violet 14.09.2016
    Dziękuję za ocenę i komentarz.
  • Ada 16.09.2016
    Piękna i wzruszająca historia. Dobrze, że są jeszcze ludzie, którzy potrafią okazać tyle serca naszym braciom mniejszym. Stawiam 5.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania