..

 

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 14

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (39)

  • Dekaos Dondi 04.03.2019
    Adelajdo→Przeczytałem dokładnie. Klimat specyficzny. Mogłem sobie to wszystko wyobrazić.
    Bardzo opisowy i w treści ciekawy. No i zakończenie. ''Czerwomałpy'' - ciekawa nazwa !!! Pozdrawiam→5
  • Adelajda 05.03.2019
    Dziękuję DD. Fajnie, że jakiś klimat jest odczuwalny, cieszy mnie to. Czerwomałpy powstały spontanicznie, w ogóle całe opowiadanie tworzone dość szybko.
    Pozdrawiam.
  • pkropka 04.03.2019
    Świetny klimat. Niepokojący, trochę przerażający.
    I to zakończenie <3
    Bardzo ciekawie poradziłaś sobie z zestawem. Podziwiam, bo był ciężki.
  • Adelajda 05.03.2019
    Dziękuję pkropko. Zestaw dość specyficzny, ale jakby były inne, to kto wie, chyba byłoby nudno :)
    Pozdrawiam.
  • Witamy nowy tekst! :)
  • Justyska 04.03.2019
    Witaj Adelajda. Ciekawy świat stworzyłaś, trochę planeta małp mi się przypomniała :) miałaś moim zdaniem trudny zestaw i wybronilas, ale ogólnie mam wrażenie, że trochę na siłę pisane.... Brakuje mi tu Twojego polotu. Ale ostatnio mam zaburzone postrzeganie to może się mną nie przejmuj.
    Pozdrawiam serdecznie :)
  • Adelajda 05.03.2019
    Mi zdarzenie też kojarzyło się z planetą małp i niczym innym z początku :) Bardzo możliwe, że jest to pisanie dla pisania, bo ostatnio cierpię na brak chęci do pisania :( Miałam zamiar niczego nie napisać, ale jakoś powstało to opowiadanie, więc postanowiłam wstawić.
    Dzięki bardzo za cenną opinię.
    Również pozdrawiam.
  • jesień2018 04.03.2019
    Adelajdo, trudny zestaw, podziwiam, jak z niego wybrnęłaś. Opisany świat jest zimny i bezlitosny, czytając, czułam, że chcę z niego wyjść, uwolnić się. Jeśli chodzi o konkrety, to znalazłam błąd: "Takie bynajmniej krążyły plotki" - "bynajmniej" nie jest synonimem słowa "przynajmniej", znaczy raczej coś w rodzaju "wcale", czyli pasowałoby w następnym zdaniu, np. "Magnus bynajmniej w to nie wierzył". Wybacz czepialstwo :) Pozdrowienia!
  • Adelajda 05.03.2019
    Dziękuję jesień. Postaram się w najbliższym czasie poprawić babola :) Taki trochę miał być ten świat zimny i bezlitosny.
    Również pozdrawiam.
  • Agnieszka Gu 04.03.2019
    Witaj :)
    Przybędę tu, teraz sobie zaznaczam... :) Pozdrowionka :)
  • Adelajda 05.03.2019
    Witaj :) Mam nadzieję, że się nie rozczarujesz.
  • Agnieszka Gu 06.03.2019
    Zatem jestem,
    Świat, który stworzylaś przytłacza. Dobra robota. Początek opowieści wciąga, a koniec jest szalenie intrygujący. Aż się prosi o cd...
    Pozdrawiam :))
  • Adelajda 06.03.2019
    Agnieszka Gu Dziękuję za pochylenie się :) To już drugi głos za tym, aby pociągnąć to dalej. Pomyślę nad tym.
    Pozdrawiam.
  • Pasja 04.03.2019
    Witam
    Mroczny, a zarazem absorbujący obraz miasta. Jednak opisujesz w bardzo specyficznym klimacie. Piękne imiona i apteczne nazwy asymilują się z eksperymentem przemiany mieszkańców. Wpleciona paleta kolorów zachwyca, a zakończenie to już mistrzostwo. Oczy i szczury.
    Pozdrawiam ciepło
  • Adelajda 05.03.2019
    Dziękuję pasjo za tak budujący komentarz. Cieszę się niezmiernie, że coś się spodobało, że jest jakiś klimat.
    Pozdrawiam również :)
  • Wrotycz 04.03.2019
    Sądziłam po zestawie, że absurdalno-groteskowa szykuje się fabuła. A tu - przejmująco jest. Brr...
    "Kontrast zaimponował nawet małpie, bo jakby na moment zwróciła uwagę na to, co zrobiła." - w tym zdaniu jest clou.
    Bardzo dobra robota, potrząsnęłaś mocno wyobraźnią.
    Pozdrawiam.
    5.
  • Adelajda 05.03.2019
    Z początku zestaw kojarzył mi się z jakimś absurdem i groteską, ale ja chyba nie bardzo potrafię w tę stronę, więc musiałam pójść w inną. Dziękuję za tak budujący komentarz, bardzo cenie Twoją opinię :)
    Pięknie, że wyobraźnia rozbudzona.
    Pozdrawiam również.
  • Mia123a 05.03.2019
    Wow. Ale tekst. Aż się teraz boję zasnąć! Zestaw to jakiś absurd, a ty zrobiłaś z niego coś takiego. No, no całkiem całkiem. Leci 5 ;)
  • Adelajda 05.03.2019
    Dziękuję Mia, bardzo mi miło :)
    Pozdrawiam.
  • Buczykp 05.03.2019
    Z tym wypisaniem gatunku to nawet dobry pomysł. Niech człowiek wie co czyta ale ta postać i zdarzenie. Nie wiem trochę to do dupy. Ale opowiadanie spoko . Chyba dam 4, za te wypisywanie.
  • Adelajda 05.03.2019
    Postać i zdarzenie niejako narzucone odgórnie. Tekst powstał w oparciu o zabawę z Treningiem Wyobraźni, biorąc udział zawsze wypisujemy postać, zdarzenie i gatunek. Tu masz zasady: http://www.opowi.pl/profil/trening-wyobrazni/opis jeżeli chciałbyś w przyszłości wziąć udział :)
    Dziękuję za przeczytanie i pozdrawiam :)
  • kalaallisut 05.03.2019
    O kurcze! Super Adelajda.
  • Adelajda 06.03.2019
    Dziękuję kala za przeczytanie :-)
    Pozdrawiam.
  • Canulas 05.03.2019
    Jest to niepokojące, ale naprawdę - świadom ograniczeń czasowych, prywatnego życia i w ogóle, to - nie uważasz, że tak naszkicowana historia prosi sie o rozszerzenie?
    Dla mnie bardzo duży potencjał i creepy wydźwięk, ale jakby środek poleciał zbytnim ekspressem. Końcówka robi robotę.
  • Canulas 05.03.2019
    Tam masz jeszcze kropkę w cudzysłowiu, daj za i nie do końća mam pewnosć czy poprawnie zastosowałaś na początku wyraz "bynajmniej", ale możliwe, że tak. Późno jest. Zostawiam pod rozwagę.
  • Adelajda 06.03.2019
    Canulas gdzieś mi przemknęło przez głowę żeby to pociągnąć dalej, ale to po jakimś czasie. Nie wiem tylko za bardzo jakby to miało wyglądać, czy przebudować to, co jest, czy pociągnąć zwyczajnie dalej, czy udałoby się zatrzymać klimat. Ostatnio jestem jedną wielką wątpią. Tak, "bynajmniej" już mi wcześniej wytknięto, ale jeszcze nie poprawiłam.
    Dziękuję za opinię i przeczytanie.
    Pozdrawiam.
  • krajew34 06.03.2019
    Specyficzny tekst o dość makabrycznej otoczce.
  • Adelajda 06.03.2019
    Ano tak jakoś wyszło.
    Dziękuję za przeczytanie.
    Pozdrawiam.
  • nimfetka 06.03.2019
    Nie moja specyfika tekstu, bo zbyt często gubię się w wymyślnych pojęciach. Ale z klimatem w tym gatunku, jak i samym gatunkiem, poradziłaś sobie bardzo dobrze.
    Lubię totalitaryzm w wersji futurytycznej i to, więc to co stworzyłaś, u mnie bardzo zapukntowało.
    Rzeczywiście, jest to króciusieńke, ale zadaniu sprostałaś i nawet anonimki darowali Ci bezsensownych jedynek.
    Ładnie piszesz.
    Tekst bardzo okej.
  • nimfetka 06.03.2019
    bez „i to“*
  • Adelajda 06.03.2019
    Dla mnie to również nowe tereny, coś innego. Rozumiem, że ktoś może nie lubić, bo ja również mam mieszane uczucia :-)
    Ale fajnie, że klimat wyczuwalny.
    Anonimowi mnie się boją, chyba ;-)
    Dzięki bardzo.
    Pozdrawiam.
  • Karawan 09.03.2019
    No, dobra. Pierwszy typ mam. Dziękuję ;) 5
  • Adelajda 10.03.2019
    Dziękuję za przeczytanie. Myślę, że powstało wiele wspaniałych tekstów :-)
    Pozdrawiam.
  • Ritha 09.03.2019
    Helloł :)
    „Od zawsze dzielił ciało z tchórzem uzależnionym od Geranium” – świetnie ujęte

    „Chłopak nie wiedział, co o tym sądzić. W takim mieście wszytko mogło przeistoczyć się w rzeczywistość” – wszystko*
    „Idąc szybko ma jakieś szanse” – dałabym miał*, żeby jednak utrzymać czas przeszły
    „Biorka bawiła się oczami, które wydłubał dla niej Onyx” – dżizas, grubo, git

    Świetny, mroczny klimat, narracja, wsio, jedynie niedosyt treści – czytałabym dalej :)
    Zostawiam zasłużone gwiazdy :)
    Pozdrawiam
  • Adelajda 10.03.2019
    Poprawię błędy jak tylko będę miała dostęp do komputera.
    Nie powiem, że nie bo to opowiadanie żyje gdzieś w mojej głowie, a w szczególności Biorka.
    Dziękuję ślicznie za pochylenie się. Bardzom rada, że i Tobie przypadło do gustu.
    Pozdrawiam.
  • 00.00 10.03.2019
    Dobry materiał na rozwinięcie. Podobało mi się. :)
  • Adelajda 11.03.2019
    Dziękuję pani 00.00 :)
    Zobaczymy czy będzie jakieś rozwinięcie, póki co brak weny.
    Pozdrawiam.
  • Dzień dobry!
    Przypominamy o obdarowywaniu zestawami – dzisiaj o godz. 20.00.
    Pozdrawiamy :)
  • Adelajda, oto Twój zestaw:
    Postać: Gadająca skarpetka
    Zdarzenie: Prezent od teściowej

    Gatunek (do wyboru): Punk (wszystkie odmiany) lub Opowiadanie przygodowe/drogi
    Czas na pisanie: 7 kwietnia (niedziela) godz. 19.00

    Powodzenia :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania