-

-

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 14

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (51)

  • kalaallisut 25.02.2019
    Idziecie jak burza :D
  • 00.00 25.02.2019
    Kala Bywało, że szybciej pisałam. :)
  • jolka_ka 25.02.2019
    To ten punk, tak? Podobnie jak poprzedni tekst baaardzo mi się podoba. Szczególnie początek. Dużo takich nazw, które mądrze brzmią. I ogólnie takie to mroczne.
  • 00.00 25.02.2019
    Jolka Nie jestem pewna co do gatunku. :)
    Cieszę się, że jest mroczne i Ci się podobało. :)
    Pozdrawiam i dziękuję. :)
  • kalaallisut 25.02.2019
    Muszę poczytać co to punk:D Takie futuro SF postapoliktyczne :)
  • jesień2018 25.02.2019
    Dla mnie to jest za trudne ;) Tzn jak widzę tyle mądrych określeń, to moja uwaga uciekaaaa. Choć widzę przecież, że zapisane zacnie i niezłym językiem (może trochę za dużo przymiotników). Tu jest błąd: broń, która uwierała mu w bark. Pozdrowienia, gratuluję tempa, jestem pod wrażeniem!
  • 00.00 25.02.2019
    Jesień Nie wiem co mam odpowiedzieć.
    Błąd poprawie.
    Dziękuję bardzo za wizytę. :)
  • jesień2018 25.02.2019
    00.00 ee bo to taki niewiadomoco komentarz. Chciałam zaznaczyć obecność i docenić trud :)
  • jesień2018 28.02.2019
    Hej, a dużo zmieniłaś? Bo przeczytałam drugi raz i teraz zupełnie inne miałam wrażenie, czytało się bardzo dobrze:) Więc tak sobie myślę, że albo sporo zmieniłaś, albo wcześniej czytałam w złym momencie. Pozdrowienia!
  • 00.00 01.03.2019
    Jesień, dużo nie, tylko trochę od strony gramatycznej. Rozumiem, że mogło w pierwszym momencie być tak odebrane. Dzięki za ponowne przeczytanie. Pozdrawiam. :)
  • Canulas 25.02.2019
    Rozumiem, że tekst w garażu?
  • 00.00 25.02.2019
    Can Niezupełnie. :) Nie wiem czy nie pójdzie do kasacji.
  • Canulas 25.02.2019
    00.00 - cóż. Jeszcze 2 tyg przed nami ;)
  • 00.00 25.02.2019
    Can Drugi raz nie będę pisać. Muszę coś skorygować i niech się ludziki męczą. :)
  • Canulas 25.02.2019
    00.00 - ok
    Dawaj!!!
  • Witamy nowy tekst! :)
  • 00.00 pamiętaj, by wrzucić link :)
  • 00.00 25.02.2019
    TW Dobrze, dzięki. :)
  • Dekaos Dondi 25.02.2019
    Zerka4→Mnie się podoba bardzo. Ale wiesz... ja to jeno: ja. Oceny innych, musisz brać pod uwagę→ Pozdrawiam→5:)
    Poprawił broń, która uwierającą w bark→?
    Ludzie postury zamarły, w jego oku obrazy→?
    Czemu takie niskie oceny?
  • 00.00 26.02.2019
    Dekaos Nie, nie tylko Ty. :) I przestań teraz mi dowalać.
    Wezmę oceny innych pod uwagę, tak serię zasłużonych jedynek szczególnie bez uzasadnienia. :) Zajebiście, od razu mi lepiej. :)

    Znowu coś pokręciłam z tym jednym zdaniem. Poprawione.
    Dzięki za przybycie. :)
    Pozdrawiam. :)
  • Dekaos Dondi 26.02.2019
    Adyć Północ. Sama rzekłaś - i słusznie - że oceny me nieobiektywne. Jeno wyłącznie, o to mi chodziło. ''Anonimowych jedynkowiczów poszczuj Mrocznym. On już będzie wiedział, gdzie ich znaleźć, by gardła poderżnąć - ostrymi łebkami jedynek :))
  • 00.00 27.02.2019
    Dekaos Słownictwo masz jakbyś żył w innej epoce. :)
  • Florian Konrad 25.02.2019
    wg mnie - pełna profeska
  • 00.00 26.02.2019
    Florian Bardziej zabawa. Dziękuję. :)
  • Freya 26.02.2019
    No... tam tego, całkiem nieźle :) Pzdr
  • 00.00 26.02.2019
    Freya Poważnie? :) Dzięki. :)
  • Agnieszka Gu 26.02.2019
    Przybędę tu.... Wkrótce...
  • 00.00 26.02.2019
    Aga Zapraszam. :)
  • Agnieszka Gu 28.02.2019
    Zatem przybyłam :)

    drobiazgi:
    "Zatopione ulice w szarzyźnie opadającego pyłu, z górnej warstwy atmosfery ścieliły się niczym śnieg w zimową noc." – tu bym przecinki i szyk wyrazów nieco pozmieniała, bo zaburzają logikę: "Zatopione w szarzyźnie ulice, z opadającego pyłu z górnej warstwy atmosfery, ścieliły się niczym śnieg w zimową noc."

    "Sissel z Mrocznym wpadli w rezonans, lekko drgając, materializowali się w zacienionym wnętrzu jamy." — Ooo to cudne :)) Moje klimaty :)))

    "Ukryty biogram w nadgarstku wyłaniał się spod wytatuowanego skryptu." — gdzieś to tam schowała? Świetne, nieźle się nakombinowałaś :))

    "— Panie! — Spojrzał na Mrocznego, przerzucając spojrzenie na postać która, miała go na celowniku." — przecinkowym znawcą nie jestem, ale tutaj przecinek przesunęłabym przed "która"

    "— Hmmm — Opuścił broń. Zgrzyt zębów skruszyłby tytanowe implanty, ale dawno już nie posiadał zębów. " — sugerowałabym zapis: "....ale już dawno ich nie posiadał."

    a dalej: "Szczęka z jednolitego stopu kłapnęła, zasysając powietrze." — to fajne, wyobraziłam sobie w tej sytuacji ;))

    "Korytarzon wskoczył do pułapki, jaką stanowiła wyrwa, widząc nadlatujący cepelin, przedzierał się przez gęstniejące powietrze z czyszcząca służbą na czele." — literówka "czyszczącą"

    Jak dla mnie, piękna sprawa. Poniosło cię kilka razy — raz w lepszą, raz nieco w drugą stronę. Wyłowiłam kilka perełek i kilka niebezpiecznych balansów słownych. Tekst fajny. Widać, że masz swoją rozwibrowaną historię w głowie, a to jest w cenie :)
    Pozdrowionka :))
  • 00.00 01.03.2019
    Aga Dzięki wielkie za przybycie. Mogę odetchnąć, bo to był od Ciebie zestaw. Działanie pod TW zawsze jest pewnego rodzaju wyzwaniem. Nie można sobie kombinować na różne kierunki.
    Następnym razem, proszę mi nie dawać zamachowca. :)
    Jeszcze raz dzięki za wyłapanie byków i spostrzeżenia. :)
    Pozdrawiam. :)
  • Canulas 26.02.2019
    Gęsto, ale dość strawnie. Dialogi jak malyna... w końcu ;)
    Fajnie zachowany balans pomiędzy Twoją specyficzną gęstością, a jednak strawnością w czytaniu.
    Coraz lepiej
  • 00.00 26.02.2019
    Can Trochę musiałam po rozciągać tą gęstwinę już po napisaniu. :)
    Dialogi, tak w końcu. :) Załapałam mniej więcej jak je pisać, chociaż pewnie nie raz jeszcze coś wykombinuje po swojemu. :)
    Dzięki, że czuwasz. :)
  • 00.00 26.02.2019
    porozciągać*
  • Adelajda 26.02.2019
    "wiele miesięcy po wybuchu" - może "od" wybuchu?

    A całość jest według mnie świetna. Ten specyficzny klimat, środowisko. Tak myślałam, że Ty będziesz dobrze się czuć w tym gatunku. Naprawdę dobrze napisany utwór. Zaciekawiło.
    Pozdrawiam :-)
  • 00.00 27.02.2019
    Adelajda Udało mi się w tych okolicznościach połączyć dwa światy na tyle na ile byłam w stanie.
    Jeśli wzbudziło zainteresowanie i nie ma większych potknięć, to jestem zadowolona. :)
    Dziękuję bardzo. :)
  • Mia123a 26.02.2019
    A mnie się tam podobało, do tańca może nie porywa ale jest to całkiem przyzwoity tekst ;) Zawsze można coś skorygować chociaż ja już sama nie wiem jak jest z tym poprawianiem na bitwy. Pff te zasady. Ale opko i tak fajne leci mocne 4 :)
  • 00.00 27.02.2019
    Mia TW nie obejmują zasady Bitwy. Można wprowadzać korekty w dowolnym czasie.
    Dzięki i pozdrawiam. :)
  • Ritha 28.02.2019
    Pierwszy akapit jest totalnie w moim guście.

    „Wyplute z trzewi czasoprzestrzeni dziecko roślin, oszołomione dotykało po omacku swoje badylaste nogi” – wow! Dalsze akapity także…

    Jezu, jakież cudowne teksty powstają! Czytam i czytam i kurde mol!

    Ok, doczytane. Błędów nie wyłapałam. Tekst świetny. Bardzo w moim guście. Zostawiam duże pięć.
    Pozdrawiam :)
  • 00.00 28.02.2019
    Ritha Przyznam Ci się zanim Agu się zjawi, że drugi raz wprowadzać tą samą postać pod rząd było ciężko. W każdym razie już najgorsze mam chyba za sobą z łączeniem dwóch opowiadań.
    Dziękuję za Twój entuzjazm. :)
  • Dekaos Dondi 28.02.2019
    Ależ Zerka. Napisałem, że przeczytam połowę Twojego, ale nie napisałem, że nie przeczytam za chwilę drugiej.
    Tak czy siak Ciebie czytać będę. Nie stosuję zasady: coś za coś:) Co za rezolutna Północ:)
  • 00.00 01.03.2019
    Dekaos Dobrze.
  • Justyska 28.02.2019
    Hejka, bardzo dobrze opisany urywek mrocznego świata. Mi się podoba, obrazowo jak zawsze:)
    pozdrawiam!
  • 00.00 01.03.2019
    Justyska Tak, taki fragment, najważniejsze, że mroczny. :) Dzięki. :)
    Pozdrawiam. :)
  • pkropka 01.03.2019
    Bardzo ciekawy świat. Udało Ci się dużo pokazać w krótkim opowiadaniu. Super :)
  • 00.00 01.03.2019
    Kropka Dzięki, staram się rozwinąć ten świat na ile potrafię. :)
  • 00.00, info jest takie, że głosujemy na gatunki, jakie mają być w tej edycji.
    Zapraszamy na forum :)
  • 00.00 07.03.2019
    TW Zagłosowałam. ;)
  • Dzień dobry!
    Przypominamy o obdarowywaniu zestawami – jutro o godz. 20.00.
    Pozdrawiamy :)
  • 00.00 10.03.2019
    TW Dzięki. :)
  • 00.00, oto Twój zestaw:
    Postać: Niesłusznie oskarżony
    Zdarzenie: Kiedy i po ile?

    Gatunek (do wyboru): Bajka/Baśń/Legenda/Przypowieść lub Fantasy
    Czas na pisanie: 24 marca (niedziela) godz. 19.00

    Powodzenia :)
  • 00.00 11.03.2019
    TW Dzięki za przesyłkę. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania