Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

TW #10 - Ibn Batuta

(Opowiadanie wchodzi w skład Bordo Literary Universe)

 

Postać: Moja niania jest wampirem

Zdarzenie: Utrata mlecznego zęba

Gatunek: Opowiadanie obyczajowe

 

Bagdad, rok tysięczny

 

Dawno temu w piaszczystej Arabii, w Bagdadzie żył raz pewien szejk ibn Batuta. Znany był z tego, że był strasznie skurwiałym i ohydnym typem. Z twarzy i głosu przypominał nieco Jerzego Urbana.

 

Pewnego razu do ibn Batuty przybył kupiec z Aleksandrii.

 

- Niech Allah i jego wielki emir Abdul będą pozdrowieni! Ibn Batuto, wszystkie towary, które ci wiozłem, zostały zrabowane, gdy napadł mnie Mohamed Psia Łydka wraz ze swoimi ludźmi.

 

Ibn Batuta skrzywił mordę i burknął

 

- Jaaajco.

 

Wieczorem, gdy panowały już egipskie ciemności, ibn Batuta uprawiał seks ze swoją nałożnicą. Za ścianą z bambusa przysłuchiwali się temu słudzy. Nagle usłyszeli

 

- Oj kurwa, kupę muszę robić!

 

Więc gdy poruszyła się klamka w drzwiach i ibn Batuta wychodził z komnaty, słudzy już byli pochowani w wielkich kufrach.

 

Dzieci ibn Batuty nie miały łatwo. Jego najstarszy syn, Chabib, spotykał się po zmroku ze swoją ukochaną. Planowali razem przyszłość, w tym ślub, ale Chabib wiedział, że z charakterem jego ojca nie będzie to łatwe. Więc gdy ibn Batuta skończył swoje zabawy, Chabib przyszedł do jego komaty porozmawiać. Ibn Batuta wyjadał fioletowe winogrona leżące na złotej tacy i słuchał.

 

- Ojcze, ja i moja dziewczyna się kochamy. Pozwól nam zamieszkać razem, byśmy żyli w szczęściu i dostatku, proszę cię!

 

- Nie wkurwiaj mnie, gnojku - odparł ibn Batuta. - Rok temu kupiłem ci konia, a kilka dni później znalazłeś jego łeb we własnym łóżku! Więc skąd pewność, że i żony ktoś ci nie zgwałci i nie zapierdoli? I co wtedy zrobisz? Weź już mi kurwa daj spokój, Chabib, bo i tak już po tym winie mnie wkurwiło w głowie, a teraz jeszcze ty mi tą głowę zawracasz jakimiś wierutnymi bzdurami! Jak ci nie wstyd!

 

Chabib zdenerwowany wyszedł z komnaty ojca trzaskając drzwiami. Idąc korytarzem usłyszał jakieś dziwne dźwięki z komnaty swoich braci. Wszedł powoli do środka i ujrzał, jak jego rodzeni bracia są pożerani przez swoją nianię. Ta niania nie była człowiekiem. Miała ogromne kły i przekrwione oczy. Była wampirem!

Potwór dostrzegł Chabiba, a ten pochwycił krzesło i uderzył nim go w łeb. Jednak nic to nie dało. Niania wytarła sobie krew z braci Chabiba, po czym była już gotowa do zadania morderczego dźgnięcia. Chabib zamknął oczy i szykował się na śmierć. Gdy niania już miała zadźgać go swoimi kłami, momentalnie został zasłonięty przez... swojego ojca! Kły niani zatopiły się w ibn Batucie. A że stary arab miał o wiele większą masę, wampir złamał sobie na nim kieł. A utrata kła dla wampira oznacza śmierć. Tak więc stary ibn Batuta był ostatnią ofiarą tej śmiercionośnej bestii.

 

KONIEC

Średnia ocena: 3.1  Głosów: 12

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Ciekawy1 10.06.2019
    Genialne
  • Zenobiusz 10.06.2019
    Ciekawe
  • Witamy nowy tekst! :)
  • krajew34 10.06.2019
    Powiem tak, na pewno tekst przypomina już rozdział, choć mogłeś pozbyć się zbędnych "enterów". Co do samej fabuły, nie mój klimat i mogłeś się bardziej postarać przy nazwach niektórych postaci szczególnie psia łydka, pies jest najbardziej pogardzanym zwięrzeciem u Arabów i raczej wątpię, by ktoś zechciał się tak nazywać. Dodatkowo zdanie:
    Z twarzy i głosu przypominał nieco Jerzego Urbana.
    Zupełnie niszczy fajny klimat, mogłeś napisać przypominał starego, pomarszczonego wielbłąda.
    Tak to widać mały, ale jednak progres.
    Nadal razi mnie ta zbyt wielka ilość przekleństw, jakbyś się przygotował to znalazł byś bardziej pasujące do epoki i kraju. Ode mnie masz 2, bo na pewno jest lepsze od pozostałych.
  • Bogumił 10.06.2019
    Tomek bardzo dobry tekst. Pisz tak dalej.
  • pkropka 10.06.2019
    "Niania wytarła sobie krew z braci Chabiba," - brzmi, jakby umyła tych martwych braci.

    Bywało gorzej, ale mnie nie pasują tu nawiązania do współczesnej kultury. Do tego szybko wszystko się dzieje, tylko lekko zarysowujesz fabułę.
  • Canulas 11.06.2019
    "Ibn Batuta skrzywił mordę i burknął" - jeśli sugerujesz, zapowiadasz wypowiedź, zwiastun dobijaj dwukropkiem.

    "zadźgać go swoimi kłami," - zadzgać kłami?

    No więc do rozmowy z ojcem nawet mi się podobało. Było glupawe, ale śmieszne. Potem ta niania już na siłę i na chama. Ogólnie takie 3+, więc progres.
  • Ritha 13.06.2019
    Porównując do Twoich innych tekstów - dużo lepsze. Dałam Ci czwóreczkę.
  • Ritha 13.06.2019
    (Co prawda naciąganą, ale progress zawsze warto docenić)
  • jesień2018 13.06.2019
    Hmm nic Twojego jeszcze nie czytałam. Jest zaskakująco. Jednak niania jest zupełnie doklejona i nie ma sensu w kontekście całości.
    Wygląda to trochę jak strumień świadomości, mocno niekontrolowany;)
  • Cóż... Takie sobie. Jakiś klimat tu jest. Coś na kształt fabuły też. 3-4 gwiazdki?
    Tylko albo aż tyle.
    Pozdrawiam
  • Tessa 23.06.2019
    Zupełnie nie mój typ. Żarty o kupie, "jajco" itd, to takie mało dojrzałe i kompletnie nieśmieszne. Dużo tu chaosu. Ogólnie tekst mnie nie zachwycił, stąd dwója.

    Pozdrawiam!
  • fanthomas 25.06.2019
    Detektyw prawdy byłby zadowolony

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania