Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

TW #13 - Doberman 3 rozdział II *Opuszczony motel*

(Opowiadanie wchodzi w skład Bordo Literary Universe)

 

Postać: Analfabeta-listonosz

Zdarzenie: Polowanie na wielkiego jeża

Gatunek: Western

 

Pietrucha był listonoszem - analfabetą, przez co nie wiedział komu zanosić listy. Powodem jego analfabetyzmu było oglądanie non stop netflixowego barachła typu Lucifer, Breaking Bad, Patrick Melrose, Stranger Things czy The Walking Dead zamiast filmów Patryka Vegi czy Rodzinki.pl.

Pewnego dnia wraz ze swoją dziewczyną Julką zajechali do opuszczonego motelu. W środku śmierdziało pierdami i starymi kebabami. Julka poszła na górę się wykąpać, a Pietrucha krążył bez celu po korytarzach. Nagle znalazł na podłodze starego kebaba z pleśnią. Podniósł go i zaczął jeść, po czym wybałuszył oczy i wrzasnął *OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!*.

 

Tymczasem Julka relaksowała się w kąpieli. Nagle beknęła.

 

Julka: Bek kobiety śmierdzi bardziej niż bek faceta, hihihihi!

 

Następnie głośno pierdnęła, poleciały bąbelki.

 

Julka: Aaaaaah! Ale się zesrałam!

 

Była głodna, więc zaczęła zjadać swoje gluty z nosa. Jednak to było za mało. Zaczęła wydłubywać sobie z odbytu zeschnięty kał i to jeść.

Obok przechodził pająk. Julka wzięła go i włożyła go do buzi. Następnie znowu bęknęła i zaczęła śmiać się jak świnia. W tym samym momencie do łazienki wszedł Ludwik i wrzucił do wanny suszarkę. Julka zgninęła od porażenia prądem. Zadowolony Ludwik zaczął pożerać kiełbasę, a następnie chciał to popić tymbarkiem jabłko mięta z kartonu. Jednak karton został znaleziony w piwnicy, gdzie leżał przez 5 lat i zamiast soku wyleciał z niego pająk. Ludwik zakrztusił się pająkiem i umarł.

 

Tymczasem Gruby nadal snuł się po korytarzach. Nagle z naprzeciwka wybiegł Ludwik.

 

Ludwik: TRZEBA BYŁO OGLĄDAĆ RODZINKĘ.PL!!!

 

Ludwik zabił Grubego rzucając w niego pomarańczami.

 

KONIEC

Średnia ocena: 1.2  Głosów: 19

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (57)

  • Cofftee 24.07.2019
    Cześć!

    "*OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!*." - po co te gwiazdki? Dwukropek i jedziesz z "OOO", albo od nowego akapitu.

    "Julka: Aaaaaah! Ale się zesrałam!" - jest to dramat (gatunek)? Dialog zapisany mało czytelnie.

    Ten tekst nie ma żadnej wartości literackiej. Nie szokuje, nie bawi, nie opowiada żadnej spójnej historii. Jest zlepkiem randomowych pomysłów, co by wcisnąć żeby było zabawnie/szokująco, ale nieudanym. Dodatkowo zapis utrudnia lekturę w znaczącym stopniu.

    Pozostawiam bez oceny.
  • Canulas 24.07.2019
    Ty pytasz, po co te gwiazdki. Ja pytam, po co ten tekst. Ktoś inny (a ze 75% lekką ręką) zapyta, po co to konto.
  • Cofftee 24.07.2019
    Canulas Chciałam dać szansę!
  • Tomek Bordo 24.07.2019
    Moim zdaniem to jeden z lepszych tekstów jakie napisałem, proszę nie czepiać się glupich szczegółów typu gwiazdki zamiast cudzysłowia.
  • Tomek Bordo 24.07.2019
    Canulas powiedz lepiej co sądzisz o fabule
  • Canulas 24.07.2019
    Tomek Bordo - wyborna
  • Canulas 24.07.2019
    No ale przeczytałem, bo to TW.
    Cóż. Głupie jak zwykle.
  • Tomek Bordo 24.07.2019
    Co konkretnie jest w tym głupiego?
  • Canulas 24.07.2019
    Tomek Bordo - na koniec masz taki wyraz "pomarańczami", nie?
  • Tomek Bordo 24.07.2019
    Canulas no tak i co?
  • Canulas 24.07.2019
    Tomek Bordo, za tym wyrazem jest kropka.
    Ona jest w porządku. Wyciąłbym resztę
  • Tomek Bordo 24.07.2019
    Czyli cały tekst? Pfff!
  • refluks 27.07.2019
    Canulas Zwaliłam się z taboreta.
  • sensol 27.07.2019
    tak. po takiej korekcie tekst jest zdecydowanie lepszy!
  • Mane Tekel Fares 24.07.2019
    Nie znalazłem jeża i znamion westernu. Jest trochę błędów logicznych. Zaschnięty kał w wannie, tuż po zesraniu? Musisz kolegi bardziej do researchu się przykładać. Wstyd. Siadaj. Pała.
  • Tomek Bordo 24.07.2019
    Jakie to były błędy logiczne?
  • Mane Tekel Fares 24.07.2019
    Tomek Bordo Wskazałem wyraźnie.
  • Tomek Bordo 24.07.2019
    To że dziewczyna wyciągała sobie zeschnięty kał z odbytu to błąd logiczny?
  • Mane Tekel Fares 24.07.2019
    Tomek Bordo Tak, ponieważ zrobiła to wannie tuż po tym, jak to zrobiła. Jeśli coś jest mokre, to nie jest suche.
  • Tomek Bordo 24.07.2019
    Ech...
  • Gabu 24.07.2019
    Brakuje Westernu... Ujeżdżania...
  • Tomek Bordo 24.07.2019
    A co powiesz o fabule?
  • Gabu 24.07.2019
    Tomek Bordo Ogólnie bardzo na plus. Easter eggi (śmierć Ludwika) też. Ale napisz coś dłuższego.
  • Tomek Bordo 24.07.2019
    Gabu a scena z Julką w wannie i jedzenie starego kebaba?
  • Tomek Bordo 24.07.2019
    Moim zdaniem fragment z Julką w wannie i jak Ludwik zakrztusił się pająkiem były śmieszne.
  • Aisak 24.07.2019
    Masz ugrzecznione komentarze i wulgarne teksty.
    Zupełnie, jak księża.
    Modlą się, spowiadają grzeszne baranki, by w zaciszu pukać małego Jureczka.

    Uderzające podobieństwo.
    Aż mnie polik zabolał.
  • Aisak 24.07.2019
    Zapomniałam poinformować, że oczywiście 1.
  • Ant 24.07.2019
    Nie nadaje się do publikacji. Czyta się jak pisanie 11-latka, którego bawią wulgaryzmy i pierdzenie
  • Tomek Bordo 24.07.2019
    Mnie bawią i co? Poza tym moim zdaniem gagi w tym tekście są śmieszne dla każdego.
  • betti 24.07.2019
    Tomku, a gdzie jeż?
  • Something 24.07.2019
    Tomku, beznadziejne, nudne, słabe itd. - ocena -1
    Weź już się wyloguj.
  • jolka_ka 24.07.2019
    Faktycznie "pierd" jest tak śmieszny, żeby budować wokół niego większość tekstów. Jedynka.
  • fanthomas 24.07.2019
    Hahaha... Nie.
  • betti 24.07.2019
    ''Weź się już wyloguj'' - no pięknie...
  • betti 24.07.2019
    Tomku, tu rządzi Administrator - pamiętaj!
    Nikt poza nim, nie ma prawa Ciebie stąd wypraszać.
  • Nuncjusz 24.07.2019
    wus wus
  • betti 24.07.2019
    A w domu wszyscy zdrowi?
  • Nuncjusz 25.07.2019
    wus wus
  • Bogumił 25.07.2019
    Nuncjusz wszystko w porządku? Coś pomóc?
  • Witamy nowy tekst! :)
  • Angela 25.07.2019
    Nie wiem czy bardziej żal mi Ciebie, bo to napisałeś, czy siebie, bo to przeczytałam. Tak czy inaczej oczy mi wypadły, a to nic pozytywnego.
  • Ritha 25.07.2019
    "Nie wiem czy bardziej żal mi Ciebie, bo to napisałeś, czy siebie, bo to przeczytałam" 10/10 <3
  • Ant 25.07.2019
    Ritha to samo tu :)
  • Orchid.Solma 25.07.2019
    Okej Tomcio przeczytałam, napisz czy chcesz szczerze, w sumie "czy" nie istnieje dziś...
    Czekam... :)
  • Tomek Bordo 25.07.2019
    Tak szczerze
  • Something 25.07.2019
    Tomek Bordo Dno.
  • Orchid.Solma 25.07.2019
    Tomek Bordo Szczerze prześmiewczo :)
    Mam nadzieje że się nie obrazisz.
    Ale podbije tym twoje skryte stłamszone ego.
    Jesteś jak Picasso na tej stronie, twoje tekst niebanalne, pełne uczuć i trudno określić je słowami...
    Oszlifowany topaz, twórczość twa wznosi się ponad niebiosa, hołd oddaje ci same anioły, układają serenady na twą cześć, by powitać cię w niebie jak równego sobie...
    Miło prawda?
    Ale niestety dla mnie, jako osoby nieuzdolnionej nie przystoi wchodzić na twój profil, i czcić twą wspaniałą pisane piórem prace.
    Także żegnaj wielki Magu Tomciu tej pięknej strony, może kiedyś, będzie mi dane pójść w twoje ślady :)
    To nie mój czas, czas to przyznać..
  • Pan Buczybór 25.07.2019
    tak się zastanawiam, co jest z tobą w sumie nie tak. Przecież nie popełniasz błędów, piszesz całkiem składnie, ale świadomie wybierasz takie coś. Czytasz może książki? Wiesz jak wygląda prawdziwe opowiadanie? Może spróbuj się nie wygłupiać i napisać coś normalnego. Trochę szkoda twoich umiejętności.
  • refluks 27.07.2019
    Zaraz zatłuczę swój avatar kursorem. Na okoliczność tego teksta.
  • betti 27.07.2019
    Nie śmiej się z ''mojego syna'', on się dopiero uczy...
  • refluks 27.07.2019
    betti Tam dopiero się uczy. Czytałam "Cienie przeszłości". A syna, choćby we cudzymsłowie, gratuluję. Sama bym adoptowała.
  • betti 27.07.2019
    refluks nie dziwię, bo to świetny chłopak - lubię go. Poczucie humoru - cudne.
  • pkropka 30.07.2019
    Byłam.
  • ania_marzycielka 31.07.2019
    Mam po przeczytaniu lekkie odruchy wymiotne :) Wydaje mi się, że ten tekst nie był traktowany na poważnie albo miał rozśmieszyć czytelników (choć ten tekst jedyne co zrobił to mnie obrzydzil). Może warto spróbować czasem napisać coś na poważnie? Pozdrawiam :)
  • Agnieszka Gu 05.08.2019
    Ok, byłam (bo to TW), zaliczyłam. Cóż...
  • Piotrek P. 1988 10.11.2019
    Lubię popkulturowe fast-foody, ale ten egzemplarz literackiego kebabu niestety nie zasmakował mi na tyle, aby wystawić mu ocenę.
  • Piotrek P. 1988 10.11.2019
    A jedynek nie lubię wstawiać. Zdarzają się wyjątki, że dam jedynkę, ale są one bardzo rzadko spotykane.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania