TW 13 Dziwki Zachód

Kto: cyklop-myśliciel

Co: za ciasne buty

 

Nadeszły ciężkie czasy. Apokalipsa w postaci czterech jeźdźców zniszczyła świat, wypaliła prawie doszczętnie całe życie, pozostawiając tylko bezkresne jałowe pustkowia przeorane gdzieniegdzie kraterami. Niedobitki ludzkości skryły się w podziemnych tunelach wraz z kilkoma końmi i stadkiem zajęcy. Po pewnym czasie wystawili oni głowy z ciemności, wyszli na powierzchnię i zaczęli odbudowywać cywilizację. Ludzie stawiali proste chaty, zające i konie zaś kopulowały bez ustanku, żywiąc się wyrosłymi z ziemi czarnymi badylowatymi krzewinkami.

Po bezkresnych równinach przechadzali się George i Shaw, polujący na gachy i poszukujący zaginionego towarzysza.

- John! John!

- Nie wrzeszcz tak, bo spłoszysz zające.

- Co się stało z tym facetem?

- Jak nic zaginął.

- Mówił, że zna te tereny jak własną kieszeń.

- Widocznie kłamał. Musimy wracać. Nie ma co ryzykować dla dzieciaka.

- Pewnie masz rację. A co zrobiliście z Owenem?

- No, zjedliśmy go. Był leniwy, na nic innego by się nie przydał.

- Kto następny w kolejce?

- Pewnie Claus. Dobierał się do żony szeryfa. Jak nic pójdzie pod młotek.

- Jesli nic nie złapiemy, jutro możemy być w podobnej sytuacji. Uznają nas za niewartościowych.

- Co się porobiło z tymi ludźmi? Kompletna patologia. Szeryf co prawda dba o porządek, bezpieczeństwo i produktywność, ale istnieją pewne granice.

- Szkoda gadać. Wracamy.

Kilka kilometrów dalej znajdowały się nadgryzione przez zające zwłoki Johna i czegoś znacznie większego.

Cofnijmy się więc dzień wcześniej do momentu, gdy John polował na zające pośród czarnych i powykręcanych zmutowanych roślin. W pewnym momencie natknął się na mężczyznę o nietypowej ogromnej posturze i zaledwie jednym oku.

- Uuaaa! - zawył John. - Ktoś ty?

Cyklop ocknął się i wydawał nie mniej zdziwiony.

- Ja? Byłem kiedyś taki jak ty, ale potem nadeszły te potworne stworzenia na płonących koniach. Przetrwałem, ale moje ciało zmutowało. Zamiast dwóch mam jedno oko, a mój mózg najwyraźniej rozrósł się i pofałdował, bo znam teraz dwanaście języków i rozważam na tematy filozoficzne. No i wyrósł mi drugi siusiak.

- Myślałem, że inni ludzie wyginęli.

- Nie wiem. Moje myśli zaprząta teraz problem zbyt ciasnych butów. Zrobiłem je z końskiego włosia i króliczej śliny, ale żeby chodzić muszę podwijać palce.

- Może wystarczy wyciąć w nich dziury.

- Patrzcie jaki bystry. No i teraz mam nowy problem, bo jesteś mądrzejszy ode mnie, a tak nie może być.

Spomiędzy końskiej skóry, w którą obleczony był cyklop,wysunęły się dwa wężowe siusiaki, zaatakowały Johna i go udusiły. To im jednak nie wystarczyło i zabiły także cyklopa, tym samym uśmiercając także samych siebie.

George i Shaw zostali natomiast wkrótce pożarci przez szeryfa i pozostałych z uwagi na bezproduktywność.

Średnia ocena: 4.2  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (33)

  • Witamy nowy tekst! :)
    ps. Przypominamy o linku ;)
  • jolka_ka 31.07.2019
    "bo znam teraz dwanaście języków i rozważam na tematy filozoficzne." xD
    Zabawne całkiem. Szkoda, że trochę krótkawe, ale dobre i to!
  • Aisak 31.07.2019
    Drugi siusiak xD
    Hahaha
  • JamCi 31.07.2019
    Omnipotentne siusiaki dwa? W nogi. Zmykam :-)
    Zabawne, dowcipne i niedosytne zdecydowanie.
  • Pan Buczybór 31.07.2019
    kto nie pisze regularnie na Opowi
    zostanie pożarty

    z uwagi na bezproduktywność

    (5)
  • Canulas 31.07.2019
    Dałem 5, ale miejscami Margericiłeś trochę.

    "Kilka kilometrów dalej znajdowały się nadgryzione przez zające zwłoki Johna i czegoś znacznie większego." - sugeruję mile
  • fanthomas 31.07.2019
    Margericiłem? O nie!
  • Angela 31.07.2019
    Wlazłam, bo tytuł mi się z Dźwiękami Muzyki kojarzył, ale opko nie było podobne : (
    Co tu dużo pisać, śmiechowe dosyć i fajnie.
  • akwamen 31.07.2019
    Dobry wieczór, P... Angelo ;)
  • Angela 31.07.2019
    akwamen Witam Szanownego Pana : )
  • fanthomas 31.07.2019
    akwamen flirtować proszę gdzie indziej
  • akwamen 31.07.2019
    fanthomas coś taki drętwy? Przywitałem się tylko... :(
  • fanthomas 31.07.2019
    akwamen no spoko, wybaczam
  • akwamen 31.07.2019
    fanthomas a... skoro już zajrzałem, to parę przecinków brakuje i taka nieścisłość tu jest-
    Uuaaa! - zawył John. - Ktoś ty?

    Cyklop ocknął się i wydawał nie mniej zdziwiony. - czy ktoś jeszcze był zdziwiony, bo jakoś nie wspomniałeś nic wcześniej... chyba że to zawycie miało oznaczać zdziwienie... ;)
  • fanthomas 31.07.2019
    No trzeba by ten tekst jeszcze potrzymac z miesiąc ale czas naglił
  • akwamen 31.07.2019
    fanthomas nie, wystarczyłoby dwadzieścia dziewięć dni ;)
  • marok 31.07.2019
    Początek dobry, środek też. Końcówka na odpierdziel nieco. No Oscara nie dam, Złota Kaczka będzie :)
  • fanthomas 31.07.2019
    Zawsze za szybko kończę
  • marok 31.07.2019
    fanthomas czasem trzeba poczekać, a nóż jeszcze oddycha
  • jolka_ka 31.07.2019
    fanthomas nie jest to zbyt fortunne określenie :D A kiedy nowy wywiad?
  • fanthomas 31.07.2019
    Takie miało być. A wywiad się kisi na razie
  • JamCi 31.07.2019
    fanthomas a ze z kim????????
  • fanthomas 31.07.2019
    JamCi aaa, tajemnica oczywiście. Mogę zdradzić tylko że nie z tobą ;)
  • JamCi 31.07.2019
    fanthomas no to to ja wim :-) jak zasłuże to się upomnę o abominację.
  • Pierwszak 31.07.2019
    Bardzo fajny początek , dobrze poprowadzony dialog ale zakończenie za bardzo skrócone .
    pozdrawaim : )
  • Aisak 31.07.2019
    A kiedy wstawisz swój tekst?
  • pkropka 31.07.2019
    Już byłam w szoku że takie grzeczne, bez absurdów. Końcówka wyprowadziła mnie z błędu ;)
    Uśmiechnęłam się, ale nie ukrywam, że zrobiłeś mi smaka wstępem i z chęcią przeczytałam wersje "poważną" tej historii.
  • Ritha 01.08.2019
    Całkiem zabawne, Fan :) Np. tutaj:
    "(...) ale żeby chodzić muszę podwijać palce.
    - Może wystarczy wyciąć w nich dziury.
    - Patrzcie jaki bystry. No i teraz mam nowy problem, bo jesteś mądrzejszy ode mnie, a tak nie może być " :)))
  • Ritha 01.08.2019
    Choć jak zawsze:
    a) krótkie
    b) po łebkach
    c) z dywizami zamiast pauz w dialogach!
    Popracuj nad punktami a, b oraz c.
  • Mane Tekel Fares 01.08.2019
    Zadziwiające to uniwersum. Daje sporo możliwości, ale z nich nie skorzystałeś. A szkoda.
  • fanthomas, oto Twój zestaw:
    Postać: Niemowa
    Zdarzenie: Rozwód w chałupie Rumcajsa

    Gatunek (do wyboru): Opowiadanie przygodowe/drogi lub (pod kątem Antologii) Horror i pochodne
    Czas na pisanie: 18 sierpnia (niedziela) godz. 19.00

    Powodzenia :)
  • Agnieszka Gu 05.08.2019
    Hej, lekko, łatwo i przyjemnie, choć to postapokaliptyczny świat przeca ;)) Podobało mnie się to to ;)
    Pozdrowionka
  • Karawan 05.08.2019
    Topor z Salvadorem i wiosną w głowie Fantomasa rosną :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania