TW 2 Odmieniec

TW2

Gwałciciel z dwoma członkami

Zaginiony peron

Rude włosy w odpływie

Euforia

 

Odmieniec

Tekst wzorowany na Metro 2033.

 

Nazywali go rożnie: sadystą, odmieńcem, dargiem, dziwakiem, monstrum, albo gwałcicielem z dwoma członkami. Czy to była prawda, nikt nie wiedział, bo sprawdzić nie było jak. Nazgaj był rzeczywiście inny. Miał ponad dwa metry, szerokie bary jak u niedźwiedzia, długie łapy pokryte potężnymi mięśniami, a do tego zęby, a właściwie kły jak u prawdziwego drapieżnika. Nikt nie wiedział, skąd się wziął. Po prostu był i wszystko. Czasami tylko po cichu mówiono, że urodził się w zaginionym peronie, tam, gdzie już nikt nie chodził, od kiedy zasiedliły go demony. On sam tylko się śmiał, kiedy pytano, czy był tam kiedyś, ale nikt nie wierzył, żeby to był prawdziwy uśmiech, bo ten odgłos przypominał raczej rechot niż jakiś normalny ludzki odgłos.

Dla wielu był czymś w rodzaju herosa, niemal pół boga jak Herkules. Kiedy zombie atakowały stację, wchodząc przez otwarte wrota, on tylko łapał za swój wielki dwuręczny miecz i wołał „Czas na żniwa”. Po tym okrzyku ruszał do walki i niczym pradawny heros siał śmierć. Jego ostrze przecinało zarażonych na połowę. Kiedy machał tym swoim ostrzem inni tylko stali i patrzyli, jak fala zombich niknie w oczach. Nazgaj czuł euforie, kiedy jego miecz odcinał głowy, tułowia, nogi czy co tam się trafiło. Walka nigdy nie trwała zbyt długo. Nawet zarażeni po tym co widzieli, wycofywali się przerażeni.

Mieszkańcy stacji, widząc to stali jak urzeczeni, podziwiając jego siłę i odwagę.

Jednak przyszedł dzień, kiedy odszedł. Dlaczego, nikt nie wiedział, ale jakiś smutek ogarnął wszystkich. Poczuli się, jakby coś stracili, coś, co było dla nich święte. Zombie jakby to wyczuli, bo zaatakowali w takiej sile, że po trzech dniach przedarli się przez linie obrony ludzi i zabili wszystkich, po czym jeszcze ciepłe ciała zjedli. Jednak mały chłopiec, który ukrył się w kanale ściekowym, przeżył. Jego długie rude włosy oblewała woda w odpływie, którym mały strumień płynął pod tunelem. Miał tylko 12 lat, ale postanowił być takim samym rycerzem jak Nazgaj. Ruszył w tunele, aby go znaleźć i uczyć się od niego sztuki walki i przetrwania. Ta myśl trzymała go przy życiu. Był jakby naznaczony, podobnie jak stary wojownik.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (20)

  • Kim 07.06.2018
    Hej Ozar! Nie czytałam metro 2033, ale po Twoim tekście potrafię sobie wyobrazić klimat tej książki. Ciekawe czy słuszne są moje domysły! Tekst niby krwawy, ale z poczuciem humoru, które do mnie trafiło. Uśmiechnęłam się do siebie przy kilku zdaniach. Zostawiam pięć gwiazdek za te uśmiechy. Poniżej wytykam parę błędów.

    - "Tylko mały chłopiec, który ukrył się w kanale ściekowym, przeżył. Jego długie rude włosy oblewała woda w odpływie, którym mały strumień płynął pod tunelem." - dwa razy "który, którym". Bije po oczach. Proponuję zmienić.
    - W ostatnim akapicie strasznie dużo "tylko" Ci się wkradło. Też bym je wyeliminowała.

    To tyle z czepialstwa, pozdrawiam! :)
  • Ozar 07.06.2018
    Dzięki za komentarz i wizytę. Tak szczerze mówiąc, to napisałem to dzisiaj, kiedy Ritha mi napisała na TW że mam darowaną nie napisaną część z poprzedniego losowania. Kurde uniosłem sie honorem i napisałem to w 2 godziny i tym bardziej cieszę sie, że się trochę podobało. Co do Metro 2033 Dmitrija Głuchowskiego to genialna, genialna i jeszcze raz genialna powieśc . Akcja dzieje się w moskiewskim metrze gdzie schroniło sie kilkanaście tysięcy ludzi po wojnie nuklearnej. Autor znakomicie opisuje życie w tunelach, na stacjach, ataki różnych stworów, zombie, wielkich szczurów ale przede wszystkim świat bez nieba, słońca roślin zieleni, trawy, drzew, chmur. To czytałem już chyba z 10 razy i polecam bardzo.To jedna z 3/4 najlepszych książek jakie czytałem w życiu, a strawiłem ich juz spoko ponad 1000.
  • Ozar 07.06.2018
    Poprawiłem błędy i bardzo dziękuje za ich pokazanie.
  • Margerita 07.06.2018
    aż mnie przeszły dreszcze brrr dobrze się czytało pięć
  • Ozar 07.06.2018
    Dzięki bardzo. Poczytaj wyżej. Polecam Metro 2033 genialna powieść.
  • marok 07.06.2018
    Metro 2033 i już jestem w siódmym niebie. Jak dla mnie bardzo dobre. Jakbym czytał wycinek książki. Szkoda że jakiejś fajnej rozmowy nie było. Ale i tak 5.

    PS: Książka faktycznie genialna. W ogóle uniwersum metra jest bardzo ciekawe.
  • Ozar 07.06.2018
    Dzięki za wizytę. Tak czytałem wsio i niektóre teksty sa genialne, szczególnie rosyjskie i skandynawskie.
  • MarBe 07.06.2018
    Przeczytałem z zainteresowaniem, zombie nie trzeba wypatrywać w przyszłości, ponieważ one żyją współcześnie i wyglądają pięknie.
    Jak zwykle 5
  • Ozar 09.06.2018
    Coś w tym jest co piszesz!
  • Ritha 10.06.2018
    Hop hop jest Pan? Jak coś zapraszamy na tw :)
  • Ritha 10.06.2018
    Ozar
    Postać: Psychopatyczny dowódca
    Miejsce: Mroczna pracownia
    Zdarzenie: Kolej krainy lodu
    Emocje: Rozczarowanie/Nienawiść

    To Twoje :)

    Ps, tekstu wyżej jeszcze nie czytałam, ale własnie rzucilo mi się w ocka "Tekst wzorowany na Metro 2033." - własnie czytam :D

    Ps. Linki do napisanych tw wrzucamy tutaj:
    http://www.opowi.pl/forum/trening-wyobrazni-linki-do-prac-w1016/#reply
  • Ozar 11.06.2018
    Dzięki ale w sobotę miałem ślub i wesele syna i dopiero dzisiaj odżyłem trochę.
  • Ozar 11.06.2018
    Ale tematy kurdę dobre dla mnie, także dzięki bardzo , pasi jak cholera
  • Elorence 08.10.2018
    OGŁOSZENIE!
    Od tej pory trwa nabór na nową wersję TW - TW 4.0
    W związku z tym, powstaną całkowicie nowe pule! Jeśli ktokolwiek chce wziąć w tym udział, bardzo proszę przedstawić swoje pomysły na POSTACIE, MIEJSCA i ZDARZENIA, w tym wątku:
    http://www.opowi.pl/forum/zabawa-slowami-w273/

    Dlaczego? W obecnym jest już zbyt wiele postów, więc istnieje możliwość, że niebawem nie będzie można cofnąć się do wcześniejszych.

    W razie pytań, zapraszam tu!
    http://www.opowi.pl/forum/tw-30-w1079/

    Czas na dodawania propozycji: do poniedziałku 15.10.2018 (do północy).

    Potem uporządkuję pulę i ruszymy z nową wersją TW!
    W niedzielę (14.10.2018) spotykamy się na zasadach TW 3.0.

    Kilka zasad obejmujących pule:
    - niech to będę rzeczy, które sami chcielibyście otrzymać,
    - odjechane, ale bez przesady
    - można brać rzeczy z poprzednich wersji TW
  • Ozarro! :)
    Ze sprawą następującą przychodzę (Ritha z tej strony) -założyliśmy funpage TW:
    https://www.facebook.com/treningwyobrazni/

    Mamy zamiar tam działać szerzej, obecnie jednak publikujemy najlepsze teksty TW (krótki fragment plus link do tekstu z opowi) i pytanie moje brzmi czy wyrażasz zgodę i chęć, by wrzucić tam Twój tekst? (Któryś ze zgłoszonych do dni TW, ale może jakiś inny TW wolisz?)
    Daj cynk jak coś i na dniach wrzucim :)
    Pozdrowionka
  • Ozar 12.01.2019
    Jasne właśnie polubiłem fanpage
  • Ozar 12.01.2019
    Może być ten
  • Gites :)
  • pkropka 12.01.2019
    Cieszę się, że TW odgrzebuje stare teksty. Bardzo mi się podobał ten - krótko, zwięźle, a chwyta.
  • Ozar,
    Jeśli chcesz, aby któryś z Twoich tekstów TW został przez nas opublikowany na fanpage'u : https://www.facebook.com/treningwyobrazni/
    oraz blogu: https://treningwyobrazni.blogspot.com/
    podaj link do tego tekstu (wraz z krótkim fragmentem), przesyłając na adres: treningwyobrazni@gmail.com
    co będzie równoznaczne z wyrażeniem zgody na publikację w powyższych miejscach.
    Pozdrawiamy

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania