TW uciekinier infiltrator

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • Witamy nowy tekst! :)
  • Elorence 11.11.2018
    Czytałam z otwartą buzią. To było przepiękne!
    I jeszcze ten motor. W ogóle, bardzo realne obrazy. Strasznie bardzo mi się podobało :)
    Póki co, to mój numer jeden wśród wszystkich Twoich tekstów. Bardzo, bardzo mnie cieszy, że podjęłaś się pisania TW i tak super Ci wyszło. A czytając zestaw, no nie spodziewałabym się takiej fabuły.
    Cudnie.
    Pozdrawiam i piąteczka :)
  • Pasja 12.11.2018
    Witaj Elorence
    Bardzo miło cię gościć i dziękuję za super komentarz. Długo zastanawiałam się nad fabułą, Bo uciekający kierowca to przegadany i taki pospolity temat. Czy mi wyszło? Poczekam na dalsze może opnie, jeśli takowe będą.
    Pozdrawiam i miłego dzionka :))
  • Canulas 12.11.2018
    "Stał na stacji benzynowej, zatankował do pełna, a za ostatnie dwadzieścia złotych wylał parę litrów na ziemię i splunął petem." - Pssssttt. Zabieram.

    "Splątane wiatrem włosy wyglądały jak macki martwej ośmiornicy, marmurkowa twarz, skórzana kurtka zapięta pod brodę. Szeroko otwarte oczy patrzyły na niego. Nie oddychała. Nie mogła, przeszła do krainy potworów." - kolejne cudo. Zwłaszcza ostatnie zdanie.

    Kurde, Ty wszystko traktujesz tak, jak się powinno traktować. Nie rezygnujesz, nie ułatwiasz sobie. Nie zaznaczasz w tekście elementów, a są one u Ciebie zawsze istotną częścią.
    Zawsze tekst ma estetyczną klasę, jest wartościowy i opowiada historię. Prawie zawsze ma walor dydaktyczny.

    Niemal zawsze Ci piszę (bo czasami kwękam), że tekst mi się bardzo podoba. Tutaj równie napiszę, że bardzo mi się podoba, ale to nie wszystko.
    Chciałem dodać, że bardzo Cię, Pasja szanuję, za tę klasę.
    Naprawdę robisz kawał roboty pisaniem i bytowaniem.
    Pozdrówki w ten udający niedzielę poniedziałek.
  • Pasja 13.11.2018
    Witaj Can
    Bardzo miło przeczytać o swoim tekście takie słowa. Trening wyobraźni sam w sobie jest wyobraźnią i posiada ogromne możliwości tworzenia. Zestawy losowo rzucone są różne, bardziej i mniej skomplikowane. Nasza wyobraźnia jest też odmienna i każdy ma inną. Moim zdaniem gatunek powinien być wpisany obowiązkowo w tekst, bo wtedy można zaszaleć.
    Czy mam inność w tworzeniu swoich opowieści? Chyba nie, tylko zawsze staram się aby zrobić coś co będzie miało jakiś sens i historię. Tak masz rację, nie ułatwiam sobie ale ten zabieg wymaga poznawania i o to chodzi w pisaniu.

    Dziękuję za szacunek i bardzo też ciebie szanuję.
    Kłaniam się i miłego dzionka życzę.
  • jolka_ka 12.11.2018
    O kurcze. Wrócę tu.
  • Pasja 13.11.2018
    Witaj i zapraszam
    pozdrawiam
  • Keraj 12.11.2018
    Gotowy scenariusz do filmu drogi 5
  • Pasja 13.11.2018
    Witaj
    No może jeszcze daleko do scenariusza. Ale milo mi.
    Pozdrawiam
  • jolka_ka 13.11.2018
    Wróciłam. Pierwszy akapi - cudo. Porywasz, zapraszasz do swojej opowieści, wciągasz w nią. Wydawało mi się, że Twoje pisanie jest takie bardziej "liryczne/delikatne" i jakże się myliłam ;) Bo mamy i mocno, i emocjonalnie, i jak ja to nazywam, brudno. Z chęcią skopiowałabyma akapit od "Ból i zapach benzyny" - niezmiernie mi się podoba. Przyczepiłabym się jedynie do tych gwiazdek, kto chce, niech sobie wygoogluje, moim zdaniem nie ma potrzeby objaśniania, chociaż to tyko ze względów wizualnych napomknęłam.
    Myślę, że Twój najlepszy tekst, a jeśli nie najlepszy to najlepiej wpasowujący się w moje gusta. Pozdrawiam!
  • Pasja 13.11.2018
    Witaj
    Bardzo miło że spojrzałaś na tekst i wyrazilaś swoje spostrzeżenia. Możesz kopiować. Co do gwiazdek to jakoś nie myślałam w tej kwestii wizualnej, ale dobrze że mówisz o tym. Jednak ja jakoś zawsze lubię ogarnąć pewne rzeczy.
    Pozdrawiam serdecznie
  • kalaallisut 14.11.2018
    Witaj pasja na raty:
    Piękny początek naprawdę i idę dalej!
  • kalaallisut 14.11.2018
    Cudne pasja, porównania obrazowanie słowami tak jak lubię. To tyle i aż w skrócie. Pięć!
  • Pasja 14.11.2018
    Witaj
    Cieszy mnie twoja obecność i jeszcze słowa takie budujące.
    Pozdrawiam i miłego dzionka
  • MarBe 19.11.2018
    Bardzo wiele kierowców swoje fobie rozwiązuje na drodze, tam są w większości anonimowi.
    Mała niedokładność, leżał w kałuży benzyny, a nie oleju napędowego.
    Pozdrawiam
  • Pasja 21.11.2018
    Witaj
    Masz rację kierowcy to specyficzna grupa społeczeństwa. Dlatego tylu ginie na drogach'
    Dziękuję i pozdrawiam serdecznie

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania