...

...

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Dekaos Dondi 01.06.2019
    Pkropko. Chyba polubiłem Twój styl. Tekst ma coś w sobie. Niby taki jeno opis... no nie wiem. Może to przez tą moją wyobraźnię.
    W sumie ( nie chodzi o rybę) to tekst z nadzieją wśród ''głebin umysłu''. Marzenia nie utonęły, chociaż tonią zakryte.Pozdrawiam*****
  • pkropka 01.06.2019
    Witaj Dekaosie :)
    Jest mi bardzo miło. Tym bardziej, że to jeden z moich pierwszych.
    Ładnie podsumowales. Dziękuję i też pozdrawiam <3
  • Anonim 02.06.2019
    PKRopko,
    no, tym razem muszę powiedzieć, że nie zachwyca za bardzo. Owszem, jest tekst podwodny, ale nie czuje w nim klimatu. Nie mówię, że jest zły, ale niestety mam porównanie do twoich innych. Ale ta końcówka jest fajna!

    Pozdrawiam.
  • pkropka 02.06.2019
    Nie przejmuj się, miało prawo nie podejść. Dziękuję za szczera opinię i za wizytę.
    Pozdrawiam serdecznie :)
  • Pasja 04.06.2019
    Witam
    Mocno zmącony obraz nieba. Dwa światy w ciasnej rzeczywistości. Pragnienie czegoś co jest tak naprawdę niedostępne. Niebo może chodzić po wodzie w swoim odbiciu, woda zaś tego nie dokona. Tekst jest poszukiwaniem sensu i tego światełka w ciemności, Poszukiwaniem siebie w morzu blokowiska.
    Pozdrawiam
  • pkropka 04.06.2019
    Witaj Pasjo.
    Dziękuję za wizytę i piękną interpretację. Jak zawsze miło czytać Twoje przemyślenia.
    Pozdrawiam też.
  • Dekaos Dondi 09.06.2019
    Pkropko. Założyłem tak z ciekawości konto na innym portalu (ten sam nick) Jest trochę ciekawiej w sensie edycji - możliwość kursywy i pogrubionego tekstu i wklejania z tekstem rysunków i zdjęć oraz ( blokada niechcianych komów - nie wiem czy potrzebne?)
    Wada→Brak możliwości edycji gdy chociaż 1 komciu. Za to można wrzucić na stronę, zerknąć, poprawić przed ostatecznym rzutem.
    I chyba mniej ciekawie w sensie... ''ogólno ludzkim?"" :))
  • pkropka 09.06.2019
    Brzmi ciekawie. Poproszę drogowskaz :)
    Ale fakt, tu jest sympatycznie pod względem ludzi :D
  • Dekaos Dondi 09.06.2019
    No wiesz, co do czytelniczego grona, to w sumie nie wiem. Dopiero od dwóch godzin mam konto a teksty jeszcze zablokowanw, bom świeżak. Ale 2 naszych wymarałem. Jeszcze tłumacz na angielski jest, pobranie na ebooka i funkcja; tekst widoczny jeno dla autora.
    publixo.
  • pkropka 09.06.2019
    Dziękuję, zobaczę z czym się to je ;)
  • Motywator 09.06.2019
    Lubię takie, bardzo lubię. W mojej ocenie depresyjny. Bo szukam u innych tego co umiem robić najlepiej:) Więc przekaz mogę odbierać zbyt dosłownie. Pozdrawiam
  • pkropka 09.06.2019
    Dziękuję, a przekaz jest taki, jak odebrałeś :)
    Pozdrawiam
  • Szalokapel 01.07.2019
    Przybywam i ja, zobaczyć coś Twojego.
    Bardzo dobry tekst. Przede wszystkim: masz urzekający styl. Opowiadanie dla mnie oprawione bajkowo, subtelnie, a trafia do głowy i miażdży, dotyka...
  • pkropka 01.07.2019
    Dziękuję serdecznie <3

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania